2024-09-02, 19:04
Medlem
Nu har dom fått nya möbler via samarbete igen, hoppas KF åker dit omedelbums.
Citera
2024-09-02, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Nu har dom fått nya möbler via samarbete igen, hoppas KF åker dit omedelbums.
Ja det bli ju spännande att se hur länge det dröjer innan hon får för sig att sälja dom! Men just nu är visst detta deras nya favoritplats i huset! 😆
Citera
2024-09-02, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja det bli ju spännande att se hur länge det dröjer innan hon får för sig att sälja dom! Men just nu är visst detta deras nya favoritplats i huset! 😆

Hahaha jaaa, för möblerna ser såå bekväma ut 😂😂

Men bara nej, köp inget som Pannan gör betalt samarbete för.
Stöd inte kriminell verksamhet, vare sig gängbrott eller ekobrottslingar (som detta).
Citera
2024-09-03, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Några blev avstängda en vecka och några en månad. Men vi håller igång tråden åt dem. Jag tror säkert de kommer tillbaka utvilade och redo att skriva för fullt.

Varför blev de avstängda?😊
Citera
2024-09-03, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarflickaan
Varför blev de avstängda?😊
För att dom outade vem som eventuellt hade skrivit några inlägg här i tråden!
Citera
2024-09-03, 21:59
Medlem
Kul att Pannan börjat göra det hon är bra på dvs DIY, även om den här senaste lampan var skitful och otroligt ranglig när man har småbarn.

Men jag funderar på det där med varför man inte kollar igenom sina videos innan man postar dom för förpackningen var upp och ner. En enkel sak att göra om och göra rätt när man ändå klipper sönder videon.
Citera
2024-09-04, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kul att Pannan börjat göra det hon är bra på dvs DIY, även om den här senaste lampan var skitful och otroligt ranglig när man har småbarn.

Men jag funderar på det där med varför man inte kollar igenom sina videos innan man postar dom för förpackningen var upp och ner. En enkel sak att göra om och göra rätt när man ändå klipper sönder videon.

Såg videon, riktig ful lampa.
Men skrattade mest åt att hennes förlovningsring är så liten så den knappt syns på fingret 😂
Citera
2024-09-04, 14:21
Medlem
Skönt att fler reagerade på lampan, för den var verkligen ful och hon var så nöjd, men jag fattar inte alls. Såg verkligen ut som en uppochnervänd bunke på en termos
Citera
2024-09-04, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Skönt att fler reagerade på lampan, för den var verkligen ful och hon var så nöjd, men jag fattar inte alls. Såg verkligen ut som en uppochnervänd bunke på en termos

Hahah precis, för det är en uppochnedvänd bunke på en termos 😂
Citera
2024-09-04, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hahah precis, för det är en uppochnedvänd bunke på en termos 😂

😂😂😂😂
Citera
2024-09-04, 19:54
Medlem
Är det ok att lägga upp filmer på andras barn sådär? Vet att det är sådant man tänker på som vanligt privatperson utan så många följare då man aldrig vet vilka som lever under skyddad identitet osv. Men ännu mer om man är influenser med många följare?
Citera
2024-09-04, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xltvr
Är det ok att lägga upp filmer på andras barn sådär? Vet att det är sådant man tänker på som vanligt privatperson utan så många följare då man aldrig vet vilka som lever under skyddad identitet osv. Men ännu mer om man är influenser med många följare?

Nej, det är inte okej att lägga ut sådär utan att fråga dom berörda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in