2024-08-31, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Såklart det var du 😍
Jag hade mer satsat på någon huvudvärksbild och obelix shortsen uppdragna till hakan, som en mjukstart efter "semestern".

Vi har morgondagen också så det finns stor chans att vi kommer få se det!
Citera
2024-09-01, 07:57
Avslutad
Ska hennes man jobba igen imorgon, är det tillbaka till ekorrhjulet? Det känns annars som att han är ledig väldigt mycket, eller är det för att han jobbar natt? När får karln vila?
Citera
2024-09-01, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Ska hennes man jobba igen imorgon, är det tillbaka till ekorrhjulet? Det känns annars som att han är ledig väldigt mycket, eller är det för att han jobbar natt? När får karln vila?
Han jobbar 5-skift, så det är både dagar, kvällar och nätter och helger, så han är ledig en hel vecka emellanåt. Skulle tro att han börjar jobba imorgon igen! 😊
Citera
2024-09-01, 10:59
Medlem
Var de outfiten för kalaset?
Jag hade nog valt en bh
Citera
2024-09-01, 11:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Var de outfiten för kalaset?
Jag hade nog valt en bh
Tyckte hennes outfit var fin och att hon inte behöver bh 😊
Citera
2024-09-01, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Bordet är på plats, frukosten är framme, persiennerna är uppdragna och familjen äter tillsammans. Jag är lite imponerad. Jättebra.

Kan det vara så att H har fördrivit tiden här på fb och tagit till sig lite kritik. Vi får väl se om det sker fler förändringar. Hur som helst så är det ett framsteg och det är positivt.

Sen hade man ju kunnat klara sig utan samma tradiga hissbild igen men vi får se vad dagen har att erbjuda. Hennes nivå som influencer kanske inte blir bättre men det viktigaste är ju ändå hennes förmåga som mamma till L. Och där håller jag tummarna för en god utveckling. Heja heja Hanna 👍

Ht kanske fått lite inspiration från farmor och farfar (där jag utgår från att bordet står på sin plats i köket eller matsalen) och insett fördelarna! Härligt att se iallafall, lite vanligt familjeliv istället för Lars ensam i sin stol i dörröppningen.
Citera
2024-09-01, 12:23
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience

Blev så provocerad över när hon hade sååå mycket ångest över att Kevin skulle börja jobba igen efter semestern. Han jobbade två dagar (och slutade dessutom så tidigt som 14!) innan han var ledig i flera dagar igen. En annan har en make som jobbar 4-6 dagar i sträck, och inte sällan 10 timmars-dagar. Det skulle Hanna aldrig palla. Undra om hon har middagen färdig när Kevin kommer hem.
Citera
2024-09-01, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Blev så provocerad över när hon hade sååå mycket ångest över att Kevin skulle börja jobba igen efter semestern. Han jobbade två dagar (och slutade dessutom så tidigt som 14!) innan han var ledig i flera dagar igen. En annan har en make som jobbar 4-6 dagar i sträck, och inte sällan 10 timmars-dagar. Det skulle Hanna aldrig palla. Undra om hon har middagen färdig när Kevin kommer hem.
K jobbar 12-timmars pass när han jobbar helger och slutar alltid kl 14 vid dagskift.
Citera
2024-09-01, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Och en annan hade gjort vad som helst för att ha det som du. Varför måste du klaga på en sådan grej?
Citera
2024-09-01, 17:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskommun
Och en annan hade gjort vad som helst för att ha det som du. Varför måste du klaga på en sådan grej?
Hanna är en oerhört lat person. Hon gnäller och gör i stort sett nada. Nu senast var det pga sömnbrist. Han är hemma såpass mycket att det känns bara löjligt med hennes gnällande. Dessutom apar hon efter SL titt som tätt. Skillnaden är att när SL säger att hennes lilla ljuvliga dotter varit vaken om nätterna känns det helt seriöst. Men när H drar igång med sitt pip och gnäll ruskar jag bara på huvudet Inte ofta jag skriver här längre pga att H är lat och tråkig att följa. Inget jag kan relatera till . Mycket roligare att följa SL och hennes underbara familj. H tappar följare dagligen och det förstår jag. Kanske är många av H följare som gillar henne lika lata, hemmasittare och få vänner. Medan resten flyr därifrån. Vem är egentligen intresserad av Rusta, dollarstore,plastblommor och all annan skit. Ska hon fortsätta som influenser så får hon steppa upp rejält Gissar på att hon kan vara kvar som influenser ca 1 år till. Bara lite av vad jag och mina vänner tycker som har avföljt henne. Går inte ens in på hennes tråksida längre. Det finns så mycket bättre med stor kvalitet som man både kan relatera till och som har en härlig humor
Jag har tidigare märkt att du har en förmåga att ge dig på olika användare här i tråden. Du har helt missuppfattat detta då tråden handlar om just H och inte om deras användare. Lyft fram det du tycker är bra med H. För då blir det en diskussion som det ska vara.
Senast redigerad av tindraninni 2024-09-01 kl. 18:18.
Citera
2024-09-01, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskommun

Varför skulle du vilja ha en partner som jobbar 10-timmarspass 4-6 dagar i sträck?
Citera
2024-09-01, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Varför skulle du vilja ha en partner som jobbar 10-timmarspass 4-6 dagar i sträck?
Skulle vara ensam om mitt barn fick vara friskt. Men trots det stör jag mig inte på att Hanna nämner att barnet vaknar fem gånger per natt. Jag ser det ubte heller som att hon klagar särskilt mycket på det. Hela grejen går ju ut på att beskriva vardagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in