2024-08-31, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Hahahaha såklart är bedövningssalvan till den icke-existerande *grova förlossningsskadan* en av de mest minnesvärda stunderna från sommaren
Den salvar är ju dock även för insektsbett också, kanske det hon har problem med
Citera
2024-08-31, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kotass1
Dra på trissor, köksbordet har fått flytta ut och skrivbordet verkar ha fått flytta 👏

Att få beröm för att ett köksbordet är placerat i rätt rum säger ändå en del 🤣
Citera
2024-08-31, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollscroll
Att få beröm för att ett köksbordet är placerat i rätt rum säger ändå en del 🤣

😂😂😂😂
Citera
2024-08-31, 18:12
Avslutad
Så L vill inte sitta i vagnen längre så HTs stackars man måste bära L för att HT inte orkar. Tänk när L är 3 år och måste bäras någonstans, hur ska det gå? Hon får nog anställa en nanny direkt.
Citera
2024-08-31, 18:25
Medlem
Hon klagar över att vara trött för att barnet vaknar på natten, kan inte låta bli att bli riktigt förbannad. När jag hade en ettåring som sov dåligt jobbade jag, gick upp 05:30 varje morgon trots att jag inte sovit ett jota. Hon jobbar ju inte, hon behöver inte gå upp tidigt för att åka till jobbet och kan vila på dagarna.
Citera
2024-08-31, 18:33
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Så L vill inte sitta i vagnen längre så HTs stackars man måste bära L för att HT inte orkar. Tänk när L är 3 år och måste bäras någonstans, hur ska det gå? Hon får nog anställa en nanny direkt.

Du lyckas verkligen vända allt till något negativt. Jag fattar att du tycker att H är lat men måste man då hitta fel i allt? Vilken udda och förlegad syn du verkar ha på pappans roll gällande föräldraskap. Att det skulle vara synd om honom för att han "tvingas" bära sitt barn. Jag vet inte hur många storys jag sett från H där hon är den som bär L. Menar du då att K var lat i dessa situationer som lät stackars H bära L?

Det är inte synd om K för att han bär sitt egna barn. Det är inte synd om K för att han tar hand om sitt barn. Han är pappan.
Citera
2024-08-31, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Hon klagar över att vara trött för att barnet vaknar på natten, kan inte låta bli att bli riktigt förbannad. När jag hade en ettåring som sov dåligt jobbade jag, gick upp 05:30 varje morgon trots att jag inte sovit ett jota. Hon jobbar ju inte, hon behöver inte gå upp tidigt för att åka till jobbet och kan vila på dagarna.

Haha tycker också det är lite kul….. väldigt många har nog barn som vaknar 5-10 ggr VARJE NATT (inte jag tack och lov men vet många som har det så med barn som är 2-3 år nu). Nu vet jag inte hur ofta L vaknar i vanliga fall men det verkar inte vara många. Sen när det kommer några nätter av vad som för många är vardag så är hon ”en slutkörd mamma” och orkar ingenting. Fan det hade varit så mycket roligare om Hanna fick en total kolikbebis som sedan blev ett barn som sov riktigt dåligt i år. DET hade varit något att följa. Nu verkar hon ha en superenkel bebis men mår ändå skit. Jag röstar för att du ska försöka med syskon Hanna, då kanske det blir lite bättre underhållning.
Citera
2024-08-31, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Haha tycker också det är lite kul….. väldigt många har nog barn som vaknar 5-10 ggr VARJE NATT (inte jag tack och lov men vet många som har det så med barn som är 2-3 år nu). Nu vet jag inte hur ofta L vaknar i vanliga fall men det verkar inte vara många. Sen när det kommer några nätter av vad som för många är vardag så är hon ”en slutkörd mamma” och orkar ingenting. Fan det hade varit så mycket roligare om Hanna fick en total kolikbebis som sedan blev ett barn som sov riktigt dåligt i år. DET hade varit något att följa. Nu verkar hon ha en superenkel bebis men mår ändå skit. Jag röstar för att du ska försöka med syskon Hanna, då kanske det blir lite bättre underhållning.
Alltså ja. Och sen att hon gör content av att hon är trött, som att det skulle vara något unikt. Alla föräldrar är trötta, mer eller mindre.
Citera
2024-08-31, 20:36
Medlem
FruKrokodils avatar
Hahaha en stor guldstjärna till den i tråden som förutspådde att Hanna skulle återkomma med gravcontent där Lars lämnade rosa blommor, när vi andra var lite oroliga.
Såå jäkla spot on!!
Citera
2024-08-31, 20:42
Medlem
Citat:
Ht ska "sörja" och måste ta "ledigt" från "jobbet", kan dock slå vad om att det kommer ett inlägg med bild på Lars med en blombukett vid graven som ska "träffa morfar", ht missar aldrig en chans att omvandla lite tRaUmA till cOnTeNt.

Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hahaha en stor guldstjärna till den i tråden som förutspådde att Hanna skulle återkomma med gravcontent där Lars lämnade rosa blommor, när vi andra var lite oroliga.
Såå jäkla spot on!!

Det var jag Hon är alltbra förutsägbar med sitt content haha
Citera
2024-08-31, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Alltså ja. Och sen att hon gör content av att hon är trött, som att det skulle vara något unikt. Alla föräldrar är trötta, mer eller mindre.
Hon säger väl knappast att det är unikt. Hon gör ju content av sin vardag. Eller säger du "nu gör hon content av sin ullaredsresa som om det skulle vara unikt."?
Citera
2024-08-31, 21:37
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Det var jag Hon är alltbra förutsägbar med sitt content haha

Såklart det var du 😍
Jag hade mer satsat på någon huvudvärksbild och obelix shortsen uppdragna till hakan, som en mjukstart efter "semestern".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in