2024-09-18, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Om L tvärdäckade innan kl 18 så är det kanske inte så konstigt om hon är hungrig inatt. Jag tänker att om hon tvärdäckar så kanske hon inte hunnit få i sig tillräckligt. Om man är så trött så orkar de ju knappast äta färdigt.

Det är ju det där med rutiner igen. Med vila och mat vid bestämda tider.
Håller med... Sen undrar jag hur mycket tomma kalorier; socker och kolhydrater barnet äter? Får hon i sig tillräckligt med fett och protein? Gröt OCH välling är ju bara bukfylla och ingen näring? Klämmis på gröten. Macka tills kvällsmat. Hon kanske skulle prova ge L typ avokado, ägg, turkisk yoghurt istället för sötade halvfabrikat och pulver blandat med vatten.
Citera
2024-09-18, 21:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
😂😂😂

Och han hon själv skriver och frågar om hon borde läsa en bok? Ja hon har ju aldrig läst en bok förut (förutom babblarna) så det är väl på tiden
Sa hon inte någon gång att de inte har en enda bok hemma?
Citera
2024-09-18, 22:09
Medlem
Fånigt att fråga så när alla vet att hon tittar på Youtube i alla fall.
Citera
2024-09-18, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Uppsalakillen1
Vad är det med alla infleuncers och vara dömd ? Är det inte som kan hålla sig i skinnet ?
Herregud, alla jag har testat att söka på har varit dömda, även Hanna.

https://www.krimfup.se/search?name=Hanna+Theorin&ssn=&place=&crime=

Någon som vet vad hon har dömts för ? Finns både FUP och dom för henne
Inte samma person, men konstigt att de heter exakt likadant.

Inte det vanligaste namnet + efternamnet. Släkt ?
Citera
2024-09-18, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vahra
Inte samma person, men konstigt att de heter exakt likadant.

Inte det vanligaste namnet + efternamnet. Släkt ?

När man söker på HTs för- och efternamn på ratsit ser man att det finns en person som är yngre som är dold. Är säkerligen den personen! Vem det nu är.
Citera
2024-09-18, 23:08
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Sa hon inte någon gång att de inte har en enda bok hemma?

Jo hon sa i ett samarbete att de inte har andra böcker än Babblarna hemma. Vilket talar emot då hon är sååå otroligt utbildad och borde iaf ha lite studielitteratur hemma 😅
Citera
2024-09-19, 06:53
Medlem
Hur gick det med tennisen ? Hennes stora intresse borde väl utövas mer än en gång per år 🤦‍♀️😂 Det kan väl aldrig vara så att hon masade sig dit bara för BB samarbetet? 😅

Och sen måste jag bara kommentera!!! Kjol på ett barn som kryper?? Alltså snälla HT, det är ju helt omöjligt för ett krypande barn att bära kjol, barn ska ha praktiska kläder som de kan röra sig och utvecklas i, hon är ingen docka 🥵
Citera
2024-09-19, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idaj0
Hur gick det med tennisen ? Hennes stora intresse borde väl utövas mer än en gång per år 🤦‍♀️😂 Det kan väl aldrig vara så att hon masade sig dit bara för BB samarbetet? 😅

Och sen måste jag bara kommentera!!! Kjol på ett barn som kryper?? Alltså snälla HT, det är ju helt omöjligt för ett krypande barn att bära kjol, barn ska ha praktiska kläder som de kan röra sig och utvecklas i, hon är ingen docka 🥵
Ja nu när du säger det så är det ju märkligt! Inga strumpbyxor under? Jag har en pojke så jag klädde honom aldrig i kjol men de vänner som har flickor hade alltid strumpbyxor under.
Citera
2024-09-19, 09:53
Medlem
Krabbfisks avatar
Jasså idag ska de iväg o kolla på ett radhus som de är intresserade av att köpa. Det vänder fort! Är det cashen från den tillbakalämnade bilen som trillat in nu så att de helt plötsligt har en kontantinsats..?
Citera
2024-09-19, 10:09
Medlem
Tycker inte deras byte av lägenhet, byte av stad alternativt bo i radhus bådar gott öht. Vad händer om hon inte trivs i ditt nya hus? Ska hon göra ett återköp på den med? Ser en cirkus framför mig. Hanna kommer aldrig bli nöjd. De kommer hoppa från lägenhet till lägenhet eller radhus till lägenhet. Innan de byter stad eventuellt.
Citera
2024-09-19, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Tycker inte deras byte av lägenhet, byte av stad alternativt bo i radhus bådar gott öht. Vad händer om hon inte trivs i ditt nya hus? Ska hon göra ett återköp på den med? Ser en cirkus framför mig. Hanna kommer aldrig bli nöjd. De kommer hoppa från lägenhet till lägenhet eller radhus till lägenhet. Innan de byter stad eventuellt.
Jag har svårt att se HT sitta i ett radhus. Hur ska hon som verkar vara så folkskygg kunna sitta på en uteplats som är vägg i vägg med grannarna??
Citera
2024-09-19, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jag har svårt att se HT sitta i ett radhus. Hur ska hon som verkar vara så folkskygg kunna sitta på en uteplats som är vägg i vägg med grannarna??
Det beror ju på lite hur det ser ut. Det kan ju vara uppvuxet med häckar så det är lite insynsskyddat. Finns radhus där förråd och carport delar av.
Men det blir en ny situation. Kanske precis vad hon behöver. Undrar var lägenheten finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in