Citat:
Ursprungligen postat av
Kranskommun
Och en annan hade gjort vad som helst för att ha det som du. Varför måste du klaga på en sådan grej?
Hanna är en oerhört lat person. Hon gnäller och gör i stort sett nada. Nu senast var det pga sömnbrist. Han är hemma såpass mycket att det känns bara löjligt med hennes gnällande. Dessutom apar hon efter SL titt som tätt. Skillnaden är att när SL säger att hennes lilla ljuvliga dotter varit vaken om nätterna känns det helt seriöst. Men när H drar igång med sitt pip och gnäll ruskar jag bara på huvudet Inte ofta jag skriver här längre pga att H är lat och tråkig att följa. Inget jag kan relatera till . Mycket roligare att följa SL och hennes underbara familj. H tappar följare dagligen och det förstår jag. Kanske är många av H följare som gillar henne lika lata, hemmasittare och få vänner. Medan resten flyr därifrån. Vem är egentligen intresserad av Rusta, dollarstore,plastblommor och all annan skit. Ska hon fortsätta som influenser så får hon steppa upp rejält Gissar på att hon kan vara kvar som influenser ca 1 år till. Bara lite av vad jag och mina vänner tycker som har avföljt henne. Går inte ens in på hennes tråksida längre. Det finns så mycket bättre med stor kvalitet som man både kan relatera till och som har en härlig humor
Jag har tidigare märkt att du har en förmåga att ge dig på olika användare här i tråden. Du har helt missuppfattat detta då tråden handlar om just H och inte om deras användare. Lyft fram det du tycker är bra med H. För då blir det en diskussion som det ska vara.