2024-08-16, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Som jag skrivit här tidigare. Jag har följt H i drygt 4 år och enda gången hon ens yttrat något om sin skolios är i samband med den här berömda medicinen. Aldrig ett ord om att hon haft någon korsett eller att hon besväras av det i sitt vardagliga liv. Hon går och bär på L på höften hela dagarna, är det så bra om man är sned i ryggen?

Inte heller hört något om det varken före eller efter. Lögnerskan Hanna kände väl att det var en bra vit lögn. Kanske någon någon gång påpekat att hon kanske hade skolios och så har hon bara spunnit vidare på det. Mesig lögn att dra bara för att man inte vill amma oavsett.
Citera
2024-08-16, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiesp
Precis! Börjar bli supersur på allt trams som hon hävdar och vi andra lider av.
Hon har pratat om någon korsett men jag har aldrig sett henne använda någon
Citera
2024-08-16, 20:34
Medlem
Det ÄR nåt märkligt i samspelet mellan Hanna och L. Hanna har en väldigt märklig nedlåtande ton mot sin lilla bebis och L ser mest förvirrad ut. Bebisar i den åldern brukar ofta le eller skratta mot sin förälder vid exempelvis en spegel, L söker inte riktigt Hannas blick varken i mobilen, spegeln eller IRL. Om Hanna kör det där bemötandet mot sin bebis så kanske inte anknytningen är toppen däremellan. Man har ju sett L skratta och busa med Keboffen men har man gjort det med Hanna?
Senast redigerad av Skhj 2024-08-16 kl. 20:37.
Citera
2024-08-16, 20:43
Medlem
Citat:
Obegripligt. Dövar ju bara lite. Och hennes påstående att hon dagligen måste ta medicin pga skolios är ren lögn. Finns ingen medicin. Har haft det i 40 år och absolut INGEN läkare skriver ut dagliga smärtlindrande! Då receptbelagda är beroendeframkallande. Om hennes läkare gör det rutinmässigt ska den personen anmälas bums! Skolios gör f ö aldrig ont, enbart muskelvärk senare pga snedbelastning. Vilka vinklar i ryggen säger hon sig ha? Om hon VERKLIGEN har skolios, vilket är 100% lögn. Har själv 28/35 - hej Hanna, vilka vinklar har du då? Och profilen på kurvan?

Bra skrivet om skolios! Och det är dessutom ärftligt så stor risk att L har det med men ändå ska hon sitta i en bil långa stunder och väldigt ofta, framförallt när hon var ännu mindre.
Hon vill bara ha ursäkter för allt.. Hanna, väx upp och ta ansvar snart.
Citera
2024-08-16, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Kan hon isf namnge vad skolioskorsetten heter? Den har ett namn som vi som VERKLIGEN har skolios känner till.
Citera
2024-08-16, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
”Hoppas inte du beter dig såhär framför dina barn” buhuuuuu.
Snälla, vi vet att du är Ht:s enda vän. Men du måste inte leka med oss här inne. Låt oss prata skit om vi vill. Förstår inte vad man som Hannaälskare får ut av att vara här.

Man får tycka och tänka vad man vill om vem man vill. Men har man sånt behov av att snacka av sig om det så är väl inte ett offentligt forum helt rätt?

Jag antar att många av er har barn? Vi får hoppas att de inte blir utsatta för näthat när de kommer i den åldern. Väldigt vanligt bland ungdomarna, tyvärr. Men till er kommer de väl inte vända sig. Ni är ju helt fine med sånt beteende..Tom en liten hobby ni själva har.
Citera
2024-08-16, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Används bara när man växer, vuxna korsetter är för fåfänga idioter som vill få smalare midja.
Citera
2024-08-16, 21:12
Medlem
Jaja. Ytterligare en idiot att hålla koll på. Hanna, sök på Göttsche entreprenad. Särskilt efter sidan 20.
Citera
2024-08-16, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiphopprep
Man får tycka och tänka vad man vill om vem man vill. Men har man sånt behov av att snacka av sig om det så är väl inte ett offentligt forum helt rätt?

Jag antar att många av er har barn? Vi får hoppas att de inte blir utsatta för näthat när de kommer i den åldern. Väldigt vanligt bland ungdomarna, tyvärr. Men till er kommer de väl inte vända sig. Ni är ju helt fine med sånt beteende..Tom en liten hobby ni själva har.

Men gud. Kevin är 32 jävla år. Jag tror inte han ligger och grinar över att jag skrev att hans efternamn är fulare än hans flickväns. Holy.
Citera
2024-08-16, 22:19
Medlem
Citat:
Jaja. Ytterligare en idiot att hålla koll på. Hanna, sök på Göttsche entreprenad. Särskilt efter sidan 20.

Kan du berätta vad du vill säga?
Citera
2024-08-16, 22:24
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Men gud. Kevin är 32 jävla år. Jag tror inte han ligger och grinar över att jag skrev att hans efternamn är fulare än hans flickväns. Holy.

Kebaben har garanterat större bekymmer i livet, tex arbetet på batterifabriken och en mycket gnällig Hanna att komma hem till. Särskilt då alfahannen Kebab Offerson inte lyckades reklamera bilen.

Vore nog skönt att bara ha ett fult efternamn att tänka på.
Citera
2024-08-16, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skhj
Det ÄR nåt märkligt i samspelet mellan Hanna och L. Hanna har en väldigt märklig nedlåtande ton mot sin lilla bebis och L ser mest förvirrad ut. Bebisar i den åldern brukar ofta le eller skratta mot sin förälder vid exempelvis en spegel, L söker inte riktigt Hannas blick varken i mobilen, spegeln eller IRL. Om Hanna kör det där bemötandet mot sin bebis så kanske inte anknytningen är toppen däremellan. Man har ju sett L skratta och busa med Keboffen men har man gjort det med Hanna?

Det är verkligen något skevt i samspelet mellan H och Lars. Hanna låter väldigt dryg och konstig när hon tilltalar Lars. Har nog aldrig sett något så konstigt som i första storyn idag när hon börjar svamla om ”kan du klappa händerna” och stirrar med uppspärrade ögon på allt utom Lars.
Tur att Lars verkar interagera med kebaben iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in