2024-08-16, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskommun
Jag förstår inte hur ni kan kritisera hennes föräldraskap när ni sysslar med ren mobbing. Självklart kan man kommentera vad som sägs här inne, det är inte en frizon för mobbing. Fine, om ni pratar om innehållet men här finns vidriga spekulationer och klagomål på såväl utseende som efternamn.

Jag skrev att hennes mans efternamn var fult. Ge dig!
Citera
2024-08-16, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Hon kan ju ta både så hon heter Hanna Offerkoftan Heroin 😂

Hahaha!
Citera
2024-08-16, 19:19
Medlem
Gotyourbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det är nog bara dålig hållning pga muskler som aldrig får arbeta. Man blir inte direkt fit av att ägna 24/7 i soffan.
Ja där har du nog bättre koll än mig! Minns att jag reagerade på hur dåligt hennes hållning var och tänkte att det kanske var skoliosen… Lite marklyft hade hon mått bra av, hon har ju världens guldläge att börja gymma eftersom hon kan göra det mitt på dagarna när det är som lugnast.

Jag är också väldigt hemmakär som Hanna (dock inte på samma nivå) men gymmet är en frizon, hörlurar på, alla är så trevliga och ingen som stör en i onödan.
Citera
2024-08-16, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiesp
Precis! Börjar bli supersur på allt trams som hon hävdar och vi andra lider av.

Ja, verkligen. Börjar på riktigt undra hur det står till. .
Citera
2024-08-16, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hon skulle visa färgen men blurrar den istället!
Två kommentarer på videon, inte så lovande
Citera
2024-08-16, 19:37
Medlem
Vad är Hannas konto nu igen så att jag kan se vad simulanten hävdar? En äldre släkting dog pga att skolios orsakade puckelrygg med andningsbesvär pga att lungorna rekstriverades. Innan modern medicin. Blir fullkomligt vansinnig över att en idiot påstår sig ha åkomman! Hej Hanna - kan du posta dina röntgenbilder så att vi får se? Togs av mig när jag var 13 och finns i min journal.
Citera
2024-08-16, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Två kommentarer på videon, inte så lovande

Och ca 100 likes

Edit: sry, bara de 100 som syns
Senast redigerad av Skorvens345 2024-08-16 kl. 19:57.
Citera
2024-08-16, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorvens345
Och ca 100 likes
Så? Monkey see, monkey do.
Citera
2024-08-16, 19:57
Medlem
Tänk att det är såååå många som frågar om hennes färg så hon måste visa och länka varje gång hon färgar håret. Sist sparade hon dessutom länken till den i höjdpunkter under smink/hår
Citera
2024-08-16, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorvens345
Och ca 100 likes
Nyreggad användare som enbart postat i den här tråden. Jodå, välkommen till Flashback
Citera
2024-08-16, 19:58
Avslutad
Senaste videon där L hålls upp som en skyltdocka framför kameran och tvingas posera i obekväma kläder för att det ska se roligt ut känns helt fel. Barnet sprattlar med benen, ser inte alls glad ut, vill antagligen bara bort men nej, här ska det skapas content, som vanligt mot barnets vilja.

Hur kan HT inte fatta att hennes barn inte har någon lust att bli filmad i massa arrangerade sammanhang? Vilken otrolig press att sätta på ett stackars barn som inte ens är ett år. Vad är HTs problem som gör att hon ständigt gör saker med sitt barn som uppenbart inte är det bästa? Lider så med stackars L.
Citera
2024-08-16, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiesp
Vad är Hannas konto nu igen så att jag kan se vad simulanten hävdar? En äldre släkting dog pga att skolios orsakade puckelrygg med andningsbesvär pga att lungorna rekstriverades. Innan modern medicin. Blir fullkomligt vansinnig över att en idiot påstår sig ha åkomman! Hej Hanna - kan du posta dina röntgenbilder så att vi får se? Togs av mig när jag var 13 och finns i min journal.
Som jag skrivit här tidigare. Jag har följt H i drygt 4 år och enda gången hon ens yttrat något om sin skolios är i samband med den här berömda medicinen. Aldrig ett ord om att hon haft någon korsett eller att hon besväras av det i sitt vardagliga liv. Hon går och bär på L på höften hela dagarna, är det så bra om man är sned i ryggen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in