2024-08-16, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Det är verkligen något skevt i samspelet mellan H och Lars. Hanna låter väldigt dryg och konstig när hon tilltalar Lars. Har nog aldrig sett något så konstigt som i första storyn idag när hon börjar svamla om ”kan du klappa händerna” och stirrar med uppspärrade ögon på allt utom Lars.
Tur att Lars verkar interagera med kebaben iallafall.

Jag träffar så många föräldrar och deras barn i jobbet och ingen har skapat sån känsla av obehag som ht i samspelet med L. Något är skevt och det måste ju bara påverka anknytningen. När hon säger ”titta lampan” och Lara kollar lampan bakom och Hanna säger ”ja lampan där uppe”. Hon har ju ingen koll på vad Lara gör. Det känns ogenuint och skevt.
Citera
2024-08-16, 23:25
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Det är verkligen något skevt i samspelet mellan H och Lars. Hanna låter väldigt dryg och konstig när hon tilltalar Lars. Har nog aldrig sett något så konstigt som i första storyn idag när hon börjar svamla om ”kan du klappa händerna” och stirrar med uppspärrade ögon på allt utom Lars.
Tur att Lars verkar interagera med kebaben iallafall.

Jag reagerade inte speciellt mycket förutom att Lars ryckte till när Hanna höjde sin pitchade röst. Det var lite märkligt.

Vår familj är inte direkt tyst av sig då flera av tonåringarna spelar E-sport på rätt hög nivå men har aldrig varit med om att vår yngsta någonsin ryckt till så när ljudnivån går från 0-100 på en sekund.
Citera
2024-08-16, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiesp
Kan hon isf namnge vad skolioskorsetten heter? Den har ett namn som vi som VERKLIGEN har skolios känner till.
Har bara sett att hon nämt att hon haft eller har en korsett, inget mer.

Hon skriver i sin förlossningsberättelse att hon har skolios i ländryggen så de hade problem att sätta epiduralbedövning och fick göra om flera gånger.
Citera
2024-08-17, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Har bara sett att hon nämt att hon haft eller har en korsett, inget mer.

Hon skriver i sin förlossningsberättelse att hon har skolios i ländryggen så de hade problem att sätta epiduralbedövning och fick göra om flera gånger.
"Om du har besvär av skolios när du är vuxen brukar fysisk aktivitet och fysioterapi vara de vanligaste behandlingarna." Från 1177

Vi kan nog avfärda skolios eller så är hon problemfri. Finns väl ingen människa som rör sig så lite som HT om det inte är i ett shoppingcenter då
Citera
2024-08-17, 00:16
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
"Om du har besvär av skolios när du är vuxen brukar fysisk aktivitet och fysioterapi vara de vanligaste behandlingarna." Från 1177

Vi kan nog avfärda skolios eller så är hon problemfri. Finns väl ingen människa som rör sig så lite som HT om det inte är i ett shoppingcenter då

Hannas skolios hör hemma i samma skit-tunna som hennes förlossningsskada.

Dvs rent hittepå som är svinbra kort att dra till med när man egentligen är en riktigt lat jäkel som bara vill göra content på något som inte existerar.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-08-17 kl. 00:28.
Citera
2024-08-17, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hannas skolios hör hemma i samma skit-tunna som hennes förlossningsskada.

Dvs rent hittepå som är svinbra kort att dra till med när man egentligen är en riktigt lat jäkel som bara vill göra content på något som inte existerar.

Hon sa redan som gravid att hon inte skulle amma men hon skulle inte berätta varför. Men sen sa hon ju det om skolios i nån video.. hon snackar så mycket skit att hon glömmer vad hon själv säger.
Citera
2024-08-17, 09:31
Medlem
Tänkte på en grej. Ni är ju många som tror att HT läser den här tråden.
Jag finner det jävligt orimligt ändå.
För tänk såhär, om man ser vad som skrivs här, skulle man då fortsätta exponera sitt barn i den mån man gör? Det låter i mina öron sjukt att man vill det. Att hon som då dessutom har ett efternamn som ni påstår BARA Kebabens släkt heter. Alltså har hon ett unikt namn (även om förnamnet får anses vanligt i hennes ålder)
Så hela livet kan hon googla sitt namn och få upp en hel jävla Flashbacktråd med skit om hur hon behandlades under uppväxten.
Jag kan säga att hade det varit jag så hade jag fan slutat exponera ungen (och kanske även mig själv) direkt.
Så om hon läser här så är hon ju fan sinnessjukt korkad som bara fortsätter i samma anda.
Citera
2024-08-17, 10:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
För tänk såhär, om man ser vad som skrivs här, skulle man då fortsätta exponera sitt barn i den mån man gör? Det låter i mina öron sjukt att man vill det. Att hon som då dessutom har ett efternamn som ni påstår BARA Kebabens släkt heter. Alltså har hon ett unikt namn (även om förnamnet får anses vanligt i hennes ålder)
Så hela livet kan hon googla sitt namn och få upp en hel jävla Flashbacktråd med skit om hur hon behandlades under uppväxten.
Jag kan säga att hade det varit jag så hade jag fan slutat exponera ungen (och kanske även mig själv) direkt.
Så om hon läser här så är hon ju fan sinnessjukt korkad som bara fortsätter i samma anda.
Hon tjänar ju pengar på att exponera sitt barn mot barnets vilja. Det är det som är så hemskt
Citera
2024-08-17, 10:39
Medlem
Citat:
Men gud. Kevin är 32 jävla år. Jag tror inte han ligger och grinar över att jag skrev att hans efternamn är fulare än hans flickväns. Holy.

Var inte den biten jag enbart syftade på. Ni är en liten skara här inne som hittar fel i allt. Nu tom efternamn
Citera
2024-08-17, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiphopprep
Var inte den biten jag enbart syftade på. Ni är en liten skara här inne som hittar fel i allt. Nu tom efternamn

Nämen hej. Där avslöjade du att du har flera konton vännen.

Inte jätteliten skara. Är rätt många aktiva här inne.
Citera
2024-08-17, 10:48
Medlem
Citat:
Jag tror helt enkelt inte att hon tänker så långt.

Hon vill tjäna sina stora pengar på att göra så lite som möjligt och kunna göra det hemifrån och slippa ha kollegor mm. Passar henne perfekt och väger tungt.

Sedan har hon ju sin lilla "grupp" av människor som hejjar på och tycker hon är en fantastisk människa och influencer. Det smörjer hennes ego och väger också.

Dessutom är hon ju inte den som har något utvecklat konsekvenstänk direkt så därför faller hela den biten.

Vi ser hur länge det varade med att de blurrade Lars ansikte pga integriteten som de plötsligt kom på. Det höll ett par dagar och nu är det ju ingen tanke på nån integritet.

Så nej, hon tänker inte på sådant som att det kan skada L att hon exponerar henne. Hon tänker inte längre än näsan räcker, för att hon är lat, egoistisk och mentalt omogen.
Citera
2024-08-17, 10:48
Medlem
Citat:

Förhoppningsvis har L, när hon är så pass gammal, lärt sig om vad avundsjuka kan göra med människor. Lärt sig att tänka kritiskt och inte ta andras sanningar som faktiska eller den enda sanningen. Förhoppningsvis har hon lärt sig att, precis som sin mamma, gå sin egna väg och skita i vad andra tycker och tänker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in