2024-08-16, 17:52
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Driver hon med oss med hårfärgsvideon?

Hon skulle visa färgen men blurrar den istället!
Citera
2024-08-16, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Väg upp diskussionen med dina positiva observationer istället
Den här tråden fascinerar mig mer än nämnda influenser
Citera
2024-08-16, 18:05
Medlem
Nu matchar hon kläder med sin bästis. Hon är pigg idag
Citera
2024-08-16, 18:13
Medlem
Har följt henne på insta länge nu, samt denna tråd. Och jag håller verkligen med, HELVETE vilken brutalt tråkig människa! Finner lixom inga ord...

Kände dock att jag va tvungen att skaffa ett konto här nu, för Frukrokodils ära! Den människan som gör att jag fortsätter följa fröken H, och denna tråd. Du har verkligen gått och blivit min idol. Underhållning kan du. Skulle jag träffa dig på stan, så skulle jag på riktigt vilja ha din autograf.
Citera
2024-08-16, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskommun
Den här tråden fascinerar mig mer än nämnda influenser

Då får du skapa en diskussionstråd om deltagarna i HTs tråd!

Det är OT här, plus att du ändå inte är någon motpol för all negativitet som du tidigare sagt att du ska vara.
Citera
2024-08-16, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskommun
Vad fint, har du barn?

”Hoppas inte du beter dig såhär framför dina barn” buhuuuuu.
Snälla, vi vet att du är Ht:s enda vän. Men du måste inte leka med oss här inne. Låt oss prata skit om vi vill. Förstår inte vad man som Hannaälskare får ut av att vara här.
Citera
2024-08-16, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
”Hoppas inte du beter dig såhär framför dina barn” buhuuuuu.
Snälla, vi vet att du är Ht:s enda vän. Men du måste inte leka med oss här inne. Låt oss prata skit om vi vill. Förstår inte vad man som Hannaälskare får ut av att vara här.
Jag förstår inte hur ni kan kritisera hennes föräldraskap när ni sysslar med ren mobbing. Självklart kan man kommentera vad som sägs här inne, det är inte en frizon för mobbing. Fine, om ni pratar om innehållet men här finns vidriga spekulationer och klagomål på såväl utseende som efternamn.
Citera
2024-08-16, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Idag har det nog smetats på mycket xylocainsalva för högmidjade jeans är på!
Obegripligt. Dövar ju bara lite. Och hennes påstående att hon dagligen måste ta medicin pga skolios är ren lögn. Finns ingen medicin. Har haft det i 40 år och absolut INGEN läkare skriver ut dagliga smärtlindrande! Då receptbelagda är beroendeframkallande. Om hennes läkare gör det rutinmässigt ska den personen anmälas bums! Skolios gör f ö aldrig ont, enbart muskelvärk senare pga snedbelastning. Vilka vinklar i ryggen säger hon sig ha? Om hon VERKLIGEN har skolios, vilket är 100% lögn. Har själv 28/35 - hej Hanna, vilka vinklar har du då? Och profilen på kurvan?
Citera
2024-08-16, 19:01
Medlem
Gotyourbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiesp
Obegripligt. Dövar ju bara lite. Och hennes påstående att hon dagligen måste ta medicin pga skolios är ren lögn. Finns ingen medicin. Har haft det i 40 år och absolut INGEN läkare skriver ut dagliga smärtlindrande! Då receptbelagda är beroendeframkallande. Om hennes läkare gör det rutinmässigt ska den personen anmälas bums! Skolios gör f ö aldrig ont, enbart muskelvärk senare pga snedbelastning. Vilka vinklar i ryggen säger hon sig ha? Om hon VERKLIGEN har skolios, vilket är 100% lögn. Har själv 28/35 - hej Hanna, vilka vinklar har du då? Och profilen på kurvan?
Jag vet inte om det är skolios men i Turkiet-vloggen kunde man se vid flera tillfällen att hon har riktigt dålig hållning.
Citera
2024-08-16, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback
Jag vet inte om det är skolios men i Turkiet-vloggen kunde man se vid flera tillfällen att hon har riktigt dålig hållning.
Krumryggighet är inte skolios, skolios går i sidled.
Citera
2024-08-16, 19:04
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback

Det är nog bara dålig hållning pga muskler som aldrig får arbeta. Man blir inte direkt fit av att ägna 24/7 i soffan.
Citera
2024-08-16, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det är nog bara dålig hållning pga muskler som aldrig får arbeta. Man blir inte direkt fit av att ägna 24/7 i soffan.
Precis! Börjar bli supersur på allt trams som hon hävdar och vi andra lider av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in