2024-09-20, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kotass1
Tänker att "vart fan är storken?" Har dragit med sig en del följare också. Ser att min moster tex följer ht, inte en aning hur hon skulle ha hittat ht annars 😅

Någon som vet om den går att se någonstans? Finns inte på svt men hade varit jäkligt kul att se hur kebaben och ht var på den tlden
Citera
2024-09-20, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Någon som vet om den går att se någonstans? Finns inte på svt men hade varit jäkligt kul att se hur kebaben och ht var på den tlden

Är det en SVT- serie så har den försvunnit från Play. Alltså kommer du inte kunna se den någon annanstans om inte någon skulle lagt ut den på typ Youtube.
Alternativet är att höra av sig till SVT Sales men känns lagom desperat, hehe
Citera
2024-09-20, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Berätta mer om släkten och vad som döljer sig där!

Lars kommer säkert vara censurerad helgen ut men sen dyker hennes ansikte upp som vanligt nästa vecka, för att flipflop Hanna aldrig kan vara konsekvent eller stå för ett enda val hon gör.

Jag kan väl säga att det jag vet är i alla fall att det inte finns några potentiella barnvakter i den släkten. Typ.
Citera
2024-09-20, 19:23
Medlem
Kaffe, chokladmjölk, tårta och tacofärs kanske inte är optimalt om nu hennes mage är så dålig och hon inte får behålla någon mat. Jag har ingen aning gällande kosten när hon saknar gallblåsa men de sakerna är ju kanske inte det absolut mest snällaste för magen.
Citera
2024-09-20, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Är det en SVT- serie så har den försvunnit från Play. Alltså kommer du inte kunna se den någon annanstans om inte någon skulle lagt ut den på typ Youtube.
Alternativet är att höra av sig till SVT Sales men känns lagom desperat, hehe
Det gick på 5:an och HT har sagt att det inte finns att se någonstans. Det finns några korta klipp på Youtube men det är nog inget på dom! Carina Berg var programledare.
Senast redigerad av MissDolphin 2024-09-20 kl. 19:32.
Citera
2024-09-20, 19:44
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Kaffe, chokladmjölk, tårta och tacofärs kanske inte är optimalt om nu hennes mage är så dålig och hon inte får behålla någon mat. Jag har ingen aning gällande kosten när hon saknar gallblåsa men de sakerna är ju kanske inte det absolut mest snällaste för magen.

Det är säkert lite individuellt med men jag saknar också gallblåsa och jag skulle ligga urlakad på toalettgolvet dygnet runt om jag åt som henne.. Kaffe går bra dock som tur är haha
Citera
2024-09-20, 19:54
Medlem
Farmor har ju varit barnvakt när H och K varit i Oxie. Och det verkade ju gå bra.
Senast redigerad av Skippan123 2024-09-20 kl. 19:58.
Citera
2024-09-20, 19:59
Medlem
Citat:
Hej allihop! Tillbaka efter världens längsta avstängning (råkade visst skriva vem i tråden som hänger ihop med HT. Hoppsan, gud förbjude)
Men har följt er på håll. Några reflektioner från tiden som gått:

- Ni påstår att HT och Lars har det så oooootroligt bra när det är hos släktingarna i Malmö. Det här är så dumt, för folk vet ingenting om det. Saker kan se bra ut utåt, men inte vara det egentligen. I det här fallet råkar jag veta att det inte är så superbra på den sidan släkten.
- Bilen blev tydligen återlämnad. Med full återbetalning. Är det inte HELT SJUKT? hur satan har de lyckats med det?
- Nu är Lars cencurerad. Hur länge tror ni det håller? Följarna som försvinner hela tiden får ytterligare anledningar att dra. Nu ska man liksom inte ens få se ungen.

Finns det någon i tråden som umgås med Hanna menar du? Men som Hanna inte vet skriver här?

Du behöver inte säga vem alltså! Bara undrar om det var det du menade.
Citera
2024-09-20, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Finns det någon i tråden som umgås med Hanna menar du? Men som Hanna inte vet skriver här?

Du behöver inte säga vem alltså! Bara undrar om det var det du menade.

Jag vet ju knappt vad man vågar säga med tanke på att jag blev avstängd en månad.
Men det finns folk i tråden som är familj eller HT själv, blivit uppenbart några gånger. Och när jag skrev det till personen blev jag blockad för att jag ”avslöjade identitet”
Citera
2024-09-20, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Farmor har ju varit barnvakt när H och K varit i Oxie. Och det verkade ju gå bra.

Var nog i en kvart eller så.
”Verkade gå bra” är ju också taget ur luften. Det vet ju egentligen absolut inte vi något om. Man ser som sagt inte allt.
Citera
2024-09-20, 20:34
Medlem
Citat:
Var nog i en kvart eller så.
”Verkade gå bra” är ju också taget ur luften. Det vet ju egentligen absolut inte vi något om. Man ser som sagt inte allt.
Nja inte riktigt. Det var ju några timmar i alla fall.
Nu känner jag inte henne personligen men har flera gemensamma bekanta. Så därför kan jag nog säga att jag tror att det gick bra.
Nej man ser inte allt, det gör ju ingen som inte bor i huset. Ingen har ju heller sagt att de ska flytta in men man kan ändå ha ett bra stöd av människor.
Dock verkar det ju som att H trivs där och det ser ut som att det finns rutiner med mat, vila och utevistelse.
Citera
2024-09-20, 20:49
Medlem
Citat:
Jag kan väl säga att det jag vet är i alla fall att det inte finns några potentiella barnvakter i den släkten. Typ.

Menar du för att de inte vill eller inte kan/inte har förmågan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in