Citat:
Tycker du vänstern är konsekvent när man hyllar våld och förstörelse i samband med BLM, men fördömer detsamma nyligen under protesterna Storbritannien? Är islamister konsekventa när de gråter och hävdar folkmord så fort en jihadist får en en bomb i huvudet, men firar med karavaner och glädjetjut en lyckad terrorattack mot civila? Men som höger ska man vara så moraliskt högtstående så en ärofylld förlust går före slug framgång?
Jag bryr mig om ett Sverige och Europa där befolkningen byts ut mot främmande folk som hatar allt som har med väst att göra. Jag bryr mig inte om Mellanöstern, varken judar eller araber. Huruvida de kränker varandras "universella folkrätt" är för mig egalt. Det kan jag lova dig är egalt även för sossarna. Du kommer inte finna någon gensvar för ditt påstående om att stödjer man Palestinas rätt till en egen stat så följer att man stödjer svenskarnas rätt till ett eget land. Det lägret ser inget motstridigt alls i att kämpa för en palestinsk nationalstat och mot en svensk. Den påstådda "kortslutningen" existerar inte utanför ditt huvud. Man är konstant inkonsekvent.
Jag bryr mig om ett Sverige och Europa där befolkningen byts ut mot främmande folk som hatar allt som har med väst att göra. Jag bryr mig inte om Mellanöstern, varken judar eller araber. Huruvida de kränker varandras "universella folkrätt" är för mig egalt. Det kan jag lova dig är egalt även för sossarna. Du kommer inte finna någon gensvar för ditt påstående om att stödjer man Palestinas rätt till en egen stat så följer att man stödjer svenskarnas rätt till ett eget land. Det lägret ser inget motstridigt alls i att kämpa för en palestinsk nationalstat och mot en svensk. Den påstådda "kortslutningen" existerar inte utanför ditt huvud. Man är konstant inkonsekvent.
Det är du som försöker hitta på att det är en nettokostnad att faktiskt vara konsekvent. Att om man "låtsas" bry sig om en folkmördande skurkstat i Mellanöstern så kommer det att vara ett billigt pris att betala för att rädda Sverige.
Det jag säger är att Israel-stöd förstås är en nettokostnad som man inte har råd med om man vill rädda vad som räddas kan och tiden är knapp. Vilken enda röst vinner man på att önska israelena god jaktlycka och sedan försvara deras rätt att svälta barn, mattbomba Gaza och våldtäktstortera fångar? Den försvinnande lilla psykotiska kontrajihadist-gruppen har man ju redan som i en liten ask!
Däremot bevisar det ju för misstänksamma kvinnliga väljare att man som parti helt saknar moral och gör det lätt att piska upp oro för vad större SD-inflytande betyder: vill man själv tortera fångar eller förvägra barn mat?
Kort sagt är det väldigt dålig optik utanför en liten grupp X-slödder att försvara Israel. Förutom att det som sagt ÄR fel och inkonsekvent. Varför vill man betala ett opinionspris för att försvara en stat som man säger sig strunta i av annat än "strategiska" skäl? Vilka är skälen?