2024-08-03, 17:08
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Spelade inte Tooken in en ny platta i våras? Vad hände med den?
Jodå. Hon fotade iaf sig själv i en studio.
Alla blev kompisar, och jobbade så bra tillsammans. Sällan har det känts mer rätt

Anna vet hur en slipsten ska dras. Kanske släpper hon den plattan strax före jul? Vem vill inte ge bort en Anna-platta till en kär vän!?
Citera
2024-08-03, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Varför skulle Anna inte ha pärmarna med sig?

VARFÖR skulle hon ha de med sig?? 😂😂
Citera
2024-08-03, 20:28
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Spelade inte Tooken in en ny platta i våras? Vad hände med den?
Ja, den hade varit intressant att höra, då Anna trots allt har en kraftfull pipa, trots att låten kanske var skit.
Citera
2024-08-04, 02:26
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/4JR55Bk

Så här ser Felicia ut i verkligheten.
Sista bilden lade Anna ut och Felicia är ju så lik Kylie Jenner 🙄😁
Stackars tös hade aldrig en chans att växa upp och bli vuxen utan har matats med sån här skit hela livet.
Inte konstigt att det går åt helvete
Jag tog screen shots från Felicias födelsedagsfirande, och hon ser INTE ALLS ut som bilderna Tooken postade på sin "underbara vackra dotter". Bilderna hon postade är SÅ långt ifrån sanningen att jag fattar inte ens att hon har mage att posta dem (eller jo, hon är ju gränslös så...) och tro att någon tror att Felicia ser ut så.
Jag vet inte hur jag ska posta bilderna här så ni kan se sanningen. Tips?
Citera
2024-08-04, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Jag tog screen shots från Felicias födelsedagsfirande, och hon ser INTE ALLS ut som bilderna Tooken postade på sin "underbara vackra dotter". Bilderna hon postade är SÅ långt ifrån sanningen att jag fattar inte ens att hon har mage att posta dem (eller jo, hon är ju gränslös så...) och tro att någon tror att Felicia ser ut så.
Jag vet inte hur jag ska posta bilderna här så ni kan se sanningen. Tips?

Jag såg henne förra året när vi tog en pizza på cicciotto. Inget fel på hennes utseende men någon Kylie Jenner är hon ju inte. Snarare en mullig kortis med dubbelhaka. Högst ordinärt utseende faktiskt. Jag vet att jag reagerade efter en stund att det faktiskt var hon, kände inte alls igen henne från sin mors bilder.
Citera
2024-08-04, 10:49
Medlem
Man kan säga mycket om Anna Book, men ingen kan väl tycka annat än att hon har en röst i klass med de allra största i världen? Hon är dessutom fantastisk på scen och hade kunnat uppnå så mycket mer. Med bättre vägledning hade hon kunnat bli en superstjärna.

Titta till exempel på detta klipp hur hon fullkomligt äger kameran:

https://www.youtube.com/watch?v=OZikwwfZTuA
Citera
2024-08-04, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Man kan säga mycket om Anna Book, men ingen kan väl tycka annat än att hon har en röst i klass med de allra största i världen? Hon är dessutom fantastisk på scen och hade kunnat uppnå så mycket mer. Med bättre vägledning hade hon kunnat bli en superstjärna.

Titta till exempel på detta klipp hur hon fullkomligt äger kameran:

https://www.youtube.com/watch?v=OZikwwfZTuA
🤣😂🤣😅🤣😂
Citera
2024-08-04, 12:39
Medlem
Det här måste ju bara vara en medveten parodi? Något så hjälplöst dåligt som det här "framträdandet" kan inte vara allvarligt menat?
Citera
2024-08-04, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
🤣😂🤣😅🤣😂
Något så förfärligt dåligt så man tror verkligen inte det är sant!
Hur kan man lyckas sjunga så falskt när det inte ens finns en melodi?
Och den lilla blinkningen med ena ögat och skakandet på det korvliknande pekfingret🤮
Citera
2024-08-04, 14:28
Medlem
TPLs avatar
"Mot kyrkan 🥰🙏⛪ "

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=

Skinboosterbehandlingen hjälpte inte runt ögonen och på kalkonhalsen. 🤭

#gråhårig_igen
Citera
2024-08-04, 14:29
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Jag såg henne förra året när vi tog en pizza på cicciotto. Inget fel på hennes utseende men någon Kylie Jenner är hon ju inte. Snarare en mullig kortis med dubbelhaka. Högst ordinärt utseende faktiskt. Jag vet att jag reagerade efter en stund att det faktiskt var hon, kände inte alls igen henne från sin mors bilder.
Det är kanske ett medvetet knep för att de inte ska bli igenkända? Behöver inte solglasögon mm eftersom alla enbart sett de filtrerade bilderna? Ungefär som att blurra ansikten på bilder.
Citera
2024-08-04, 14:31
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
Bara frågar angående latexmedel. Kan orsaka snabb viktminskning, tarmproblem och svåra konsekvenser, angående sin överviktiga kropp?
Det finns ett otal som bantat genom denna metod. Tyvärr har de flesta fått kraftiga tarmproblem.
Är de drogade när det gäller bantning?

Varför är det tabu,förbjud-belagt när det gäller Anna"använd laxermedel och bli smal som hel" Book?
Enligt trovärdiga källor så både hon sket sig in och sket sig ut genom laxermedel i BL.
Samt lite godis som gav mättnad, färghållning och speedad manipulering.

Något som denne aldrig varken kan erkänna. För hon är , tyvärr samvetsmässigt skadad, enligt mig.
Stackars individ och leva i en livslögn utan mod att vara den som den är. SUCK.
Nej, latexmedel har inte de effekterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in