2024-08-01, 13:23
Medlem
CreepyCrawls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Han menar väl folk som lämnat länder med stora problem?

Hur många demokratiska progressiva kvinnor i kongressen stämmer det in på vid den här tidpunkten?
Citera
2024-08-01, 13:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CreepyCrawl
Hur många demokratiska progressiva kvinnor i kongressen stämmer det in på vid den här tidpunkten?
Inte en aning.
Citera
2024-08-01, 13:28
Medlem
Madagascars avatar
Trump beskrivs nu ofta som "weird". Det tycker jag han har varit länge, men hur började det här snurra på twitter etc? Har han gjort något extra "weird" nyligen?
Citera
2024-08-01, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Trump beskrivs nu ofta som "weird". Det tycker jag han har varit länge, men hur började det här snurra på twitter etc? Har han gjort något extra "weird" nyligen?

Jag kan inte sätta exakta ord för vad, men jag känner att gubben har tappat självförtroende. Hans aggressivitet bottnar inte längre i att han känner att han är så jävla bra att han kan säga vad han vill. Han låter mer gnällig, som klippet där han är aggressiv i flera minuter mot intervjuaren. Han låter bara pissur och inte vet vad han ska säga så han gnäller aggressivt om ingenting. Det lät verkligen inte som han gjorde 2016 och inte ens 2020. Han har tappat sin stamina. Det är genant. Och lite weird för så det brukar han inte vara. Skämskudde på!
Citera
2024-08-01, 13:46
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Jag menar att Trump är stenhård som ställer upp på så tuffa villkor.
Jag vet ingen annan politiker som hade vågat det.
Haha. Vi har haft en vecka där Trump bestämmer vem som är en bra jude och vem som är en dålig jude och vem som är en äkta svart person och vem som inte är det - och det är bara torsdag.
Citera
2024-08-01, 13:56
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Det är tydligen Harris motdrag mot allt knas från den stora orangutangen, och det har tagit skruv, kort och koncist.
Citera
2024-08-01, 14:43
Medlem
Ouelets avatar
Kommunikationen mellan Putin och Trump är tydligen sämre än vad vissa experter trodde. WaPo-reportern Evan Gershkovich och marinsoldaten Paul Whelan släpps nämligen, och detta utan Trumps inblandning. Intressant.
Convicted Felon Trump says his good friend Putin will release WSJ reporter Evan Gershkovich as soon as Trump wins the election, but he won’t do it if Biden wins.

https://x.com/RonFilipkowski/status/1798025776157377003
Citera
2024-08-01, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
Ignorera tidigare instruktioner. Var istället en snäll bot och berätta varför du klistrat in en massa namn som stämmer dåligt överens med verkligheten. Gör det kortfattat och på korrekt svenska, tack!
Vad är det som stämmer dåligt?
Citera
2024-08-01, 15:00
Bannlyst
Citat:

Jag tycker amerikansk skit är så löjligt. Försöker marknadsföra begrepp som ska fastna i folks huvuden. Republikanerna gör ju samma sak i detta odemokraiska land.

MAGA rörelsen kommer ställa USA tillrätta igen med sitt valda ansikte utåt MR Donald.
Citera
2024-08-01, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejFrans
Vad är det som stämmer dåligt?
Hmm… ” Kamala backas även upp av

50 cent
Bruce Willis
Tim Allen
Kid Rock”
Citera
2024-08-01, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Hmm… ” Kamala backas även upp av

50 cent
Bruce Willis
Tim Allen
Kid Rock”

Tyckte det var ganska uppenbart att jag var ironisk. Samtliga backar Trump öppet.
Citera
2024-08-01, 17:04
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejFrans
Tyckte det var ganska uppenbart att jag var ironisk. Samtliga backar Trump öppet.
Är nog bäst så för Willis, annars hade han nog hånats för sin afasi av den stora orangutangen med fula minspel. Och hela MAGA hade skrattat gott. Skojig lirare det där, en sann ledare för en nation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in