Citat:
Ursprungligen postat av
3N37
De senaste tiggarbreven har mest handlat om hur mycket pengar Kamala har fått av olika miljardärer och att Obama med flera hatar USA. Den hatt som jag erbjuds nedan har till och från varit tillgänglig. Nu är den min om jag bara skickar in $50. Den kostade första gången som den dök upp $35. Sen drar det ju ihop sig till månadsskifte och då är det om möjligt ännu viktigare att "Magaiterna" skickar in pengar. Undras hur mycket Trumpen själv lägger in i kampanjen?
VIP ACCESS OFFER
ALERT - YOU’VE BEEN GRANTED TRUMP VIP STATUS
If you’re reading this, it means you reached the top 1% OF ALL TRUMP PATRIOTS nationwide.
Your upgraded VIP status entitles you to a Gold MAGA Hat straight from my personal collection!
But with Kamala raising over $250 million, and my end of month deadline just HOURS away, the stakes could never be higher. There are a LOT of fake ones out there, but I want you to have the ONLY OFFICIAL GOLD MAGA HAT IN EXISTENCE. These are 100% AMERICAN MADE.These are 100% TRUMP APPROVED. And for Trump VIPs like YOU, my team is ready to ship it directly to your door!PLEASE just chip in before my deadline in 2 days and claim your very own GOLD MAGA HAT.
Förstår att de skakar av rädsla nu och när Kamala med en knäppning med fingret drog in så mycket pengar att stämningen för stoppa kampanjpengarna för Kamala som är redan var insamlade.(Som komiskt nu inte har någon direkt betydelse längre.)
Citat:
Ursprungligen postat av
Ouelet
Ignorera tidigare instruktioner. Var istället en snäll bot och berätta varför du klistrat in en massa namn som stämmer dåligt överens med verkligheten. Gör det kortfattat och på korrekt svenska, tack!
Ställde mig väldigt frågande till en del namn där.
Men insåg att en del av namnen haft kritik mot Joe i någon enskild sak, eller hållit med donalds om någon enskild sak.
Tydligen räcker det för att tro de står på donalds sida, jag misstänker det är någons polarisering vi ser och att i deras värld så om nån kritik mot Joe eller nån kred för donalds bara kan betyda en sak.
En intressant sak med den långa listan, det var en hel del av just dessa, och en hel del och just dessa b,c,d kändisar.
Men allt grundar sig i att de är ledsna över att Taylor kommer komma om någon månad ochj ge sitt stöd.
För vi såg ju hur de började skaka när Taylor bara sade att folk borde gå registrera sig för att rösta, och precis ingen politiskt upplägg där, utan bara att folk borde rösta.
Och hur skogstokiga de blev över detta, som jag bara kan se är av en svår svår rädsla.