2024-08-01, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Att sätta sig med en publik bestående av bara svarta och svara på svårast tänkbara frågor, det kräver ballar av stål.

Och vinner massor med röster.

Att träffa mörkhyade ser du alltså som en utmaning?
Citera
2024-08-01, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
Menar du verkligen att det skulle vara svårt för en före detta president med gudomlig status och smått paranormal genuppsättning att inte svara rasistiskt på frågor angående sitt sätt att bedriva svart statskonst på?
Jag menar att Trump är stenhård som ställer upp på så tuffa villkor.
Jag vet ingen annan politiker som hade vågat det.
Citera
2024-08-01, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Att träffa mörkhyade ser du alltså som en utmaning?
För Trump, svar ja.
Kolla bara första frågorna han får.
Citera
2024-08-01, 12:18
Medlem
CreepyCrawls avatar
Citat:
För Trump, svar ja.

Du menar att det är jobbigt för en politiker att behöva stå för vad han har sagt?
Citera
2024-08-01, 12:31
Medlem
0rganets avatar
I ett försök att stödja Donalds tabbe med Harris och hennes rötter så talade Alina Habba på Donalds rally igår med att säga hon är en amerikan, advokat och fru..

Konstigt att hon glömde hennes rötter där båda föräldrarna är araber.

Citera
2024-08-01, 12:33
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
För Trump, svar ja.
Hur skulle det kunna vara det? Han har ju sagt att ingen president varit lika populär bland svarta som han påstår att han själv är:
https://www.hindustantimes.com/world-news/us-news/donald-trump-declares-himself-the-best-president-for-the-black-population-since-abraham-lincoln-1017 22454336783.html
Donald Trump declares himself the ‘best president for the Black population since Abraham Lincoln'
Menar du att han inte klarar av att hantera en av sina allra största stödgrupper? Eller att han helt enkelt ljuger...? Hur ska du ha det egentligen?

Edit:
Ärligt talat, dina poster är väldigt talande för det svagbegåvade Samhall-anhang som blivit klichén av Donalds supportrar och anhängare...
Senast redigerad av zergrush 2024-08-01 kl. 12:37.
Citera
2024-08-01, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Hur skulle det kunna vara det? Han har ju sagt att ingen president varit lika populär bland svarta som han påstår att han själv är:
https://www.hindustantimes.com/world-news/us-news/donald-trump-declares-himself-the-best-president-for-the-black-population-since-abraham-lincoln-1017 22454336783.html
Donald Trump declares himself the ‘best president for the Black population since Abraham Lincoln'
Menar du att han inte klarar av att hantera en av sina allra största stödgrupper? Eller att han helt enkelt ljuger...? Hur ska du ha det egentligen?

Edit:
Ärligt talat, dina poster är väldigt talande för det svagbegåvade Samhall-anhang som blivit klichén av Donalds supportrar och anhängare...
Jag säger bara att Trump har ballar av stål.
Du behöver inte hålla med.
Citera
2024-08-01, 12:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CreepyCrawl
Du menar att det är jobbigt för en politiker att behöva stå för vad han har sagt?
Ja när allt fultolkas så är det det.
Men Trump är faktiskt extremt cool när det gäller den biten.
Citera
2024-08-01, 12:57
Medlem
CreepyCrawls avatar
Citat:
Ja när allt fultolkas så är det det.
Men Trump är faktiskt extremt cool när det gäller den biten.

Alltså, allt det journalisten sa är ju grejer Trump har sagt? Hur folktolkar man "Åk hem" sagt till någon som är född i USA?

Jag vet inte om jag tycker att han är cool när han svamlar sin vanliga ordsallad om hur han varit den bästa presidenten för svarta sedan Lincoln och fullkomligt ignorerar att svara på frågan.
Citera
2024-08-01, 13:02
Bannlyst
Citat:
Alltså, allt det journalisten sa är ju grejer Trump har sagt? Hur folktolkar man "Åk hem" sagt till någon som är född i USA?

Jag vet inte om jag tycker att han är cool när han svamlar sin vanliga ordsallad om hur han varit den bästa presidenten för svarta sedan Lincoln och fullkomligt ignorerar att svara på frågan.
Vem sa han "åk hem" till?
Citera
2024-08-01, 13:15
Medlem
CreepyCrawls avatar
Citat:
Vem sa han "åk hem" till?

Jag mindes fel, orden var att åka tillbaka till länderna från vilka de kom från från början

Citat:
“So interesting to see ‘Progressive’ Democrat Congresswomen, who originally came from countries whose governments are a complete and total catastrophe, the worst, most corrupt and inept anywhere in the world (if they even have a functioning government at all), now loudly and viciously telling the people of the United States, the greatest and most powerful Nation on earth, how our government is to be run,”

“Why don’t they go back and help fix the totally broken and crime infested places from which they came,” he added. “Then come back and show us how it is done. These places need your help badly, you can’t leave fast enough. I’m sure that Nancy Pelosi would be very happy to quickly work out free travel arrangements!”

https://www.politico.com/story/2019/07/14/trump-congress-go-back-where-they-came-from-1415692

Att han riktade sig till "the Squad" där 3 av 4 är födda i USA var uppenbart, Och OM det nu inte var det så hade det inte varit några problem för Trump att förklara sig. Det var iu inte som att han inte var aktiv på sociala medier.
Citera
2024-08-01, 13:19
Bannlyst
Citat:
Jag mindes fel, orden var att åka tillbaka till länderna från vilka de kom från från början

https://www.politico.com/story/2019/07/14/trump-congress-go-back-where-they-came-from-1415692

Att han riktade sig till "the Squad" där 3 av 4 är födda i USA var uppenbart, Och OM det nu inte var det så hade det inte varit några problem för Trump att förklara sig. Det var iu inte som att han inte var aktiv på sociala medier.
Han menar väl folk som lämnat länder med stora problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in