2024-08-01, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svaagdricka
N i Eskilstuna som mördaren är skriven hos verkar ha haft ett struligt liv. Om det är samma brud som förekommer i media om misslyckade fetma-operationer etc.

Så antingen har vidret manipulerat sig in hos en tilltufsad person. Eller är bruden lika skadad och attraherats av honom.

Hoppas de soc myndigheterna har koll på N och hennes barn. Känns som läge för orosanmälan annars.

Går att göra orosanmälan anonymt till SOC, så in och gör din samhälleliga plikt och anmäl
Citera
2024-08-01, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Gillar ditt sätt att maska namnen, fler borde göra så.

Tack, jag håller med. Känns ännu mera lämpligt för just denna (Fortnite-spelande) GM med 😊
Citera
2024-08-01, 06:14
Medlem
Gärningsman:
- Christoph3r Johan55on, boende hos Natali3 St3rnhag

Mottagare av mordfilmen:
- R0nja Wallgr3n numera K@tie W@llgren
- C3cicila Blickn3r

5=s
3=e
0=o
Citera
2024-08-01, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DontGothereNow
Det finns sjuka jävlar över allt! Ex. Tunnelbanan finns garanterat minst 2 personer som inte är helt 100.
Inte bara R, C och N!

Sen undrar jag hur mycket som INTE läckt ut, med störda noveller. Lyssnade på allt och fick en dålig feeling när C inte kunde försvar sig på dom sjuka berättelserna utöver Rs som blev offentlig. Så min magkänsla är att det finns så jävla mycket mer och vidrigare texter en dom 3(?) som R skrev.

Gissar att GM kommer sitta på en hemlig anstalt då han stämplas som pedofil och mördare! Fyfan!

Det finns inga hemliga anstalter.
Citera
2024-08-01, 07:32
Medlem
Ingen av fittorna är ju dömd så det är fritt fram att jobba på dagis förutsatt att ingen flashbackare med bra minne är förskolechef.
Citera
2024-08-01, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Jag reagerade när jag såg bilden i Aftonbladet. Jag känner igen C från den tiden jag sysslade med fotboll på 1990-2000-talet. Han bodde då i Arboga och spelade fotboll i Götlunda IF. Jag kan minnas fel men jag tror att han hade en tvillingbror och deras pappa var brottningstränare men är numera död. C vann USM i brottning 1992.

Har han en enäggstvilling?
Citera
2024-08-01, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Ingen av fittorna är ju dömd så det är fritt fram att jobba på dagis förutsatt att ingen flashbackare med bra minne är förskolechef.

Obehagligt. Finns det inget sätt att förhindra? En annons i förskollärarnas facktidning? (Jag är halvt ironisk, halvt allvarlig. Fruktansvärt om monstret/ monstren får jobba på dagis).
Citera
2024-08-01, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Jag reagerade när jag såg bilden i Aftonbladet. Jag känner igen C från den tiden jag sysslade med fotboll på 1990-2000-talet. Han bodde då i Arboga och spelade fotboll i Götlunda IF. Jag kan minnas fel men jag tror att han hade en tvillingbror och deras pappa var brottningstränare men är numera död. C vann USM i brottning 1992.

Fick du något intryck av hur han var som person? Introvert/ extrovert? Populär/ enstöring? Konstig humor? Mobbare? Festprisse? Etc.
Citera
2024-08-01, 08:08
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Har han en enäggstvilling?
Ja, står i tråden att han ser exakt likadan ut. Stackarn.
Han tog avstånd från C för flera år sedan.
Citera
2024-08-01, 08:17
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Fick du något intryck av hur han var som person? Introvert/ extrovert? Populär/ enstöring? Konstig humor? Mobbare? Festprisse? Etc.
Kanske kan jämföras med killen i Hjärsta Örebro.. hade konstig röst som en del säger.
Citera
2024-08-01, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matamata
Ja, står i tråden att han ser exakt likadan ut. Stackarn.
Han tog avstånd från C för flera år sedan.

Det är antagligen inte så kul för hans anhöriga! Hörde också han tog avstånd från GM för många år sedan och inte haft nån kontakt. Med tanke på likheten och de offentliga bilderna i tidningarna är det nog jobbigt för honom!
Citera
2024-08-01, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DontGothereNow
R*nja jobbar ju inte på dagis mera.Vad Ce***** gör vet jag inte exakt men blev uppsagd!
R står givetvis kvar på gamla adressen och fått flytta till en ny hemlig ort, förståeligt!
Mycket möjligt. Troligt att hon bor kvar eller göteborg. Hennes man jobbar i Göteborg som spårvagnsförare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in