2024-07-30, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvetallt1337
Läst halva FUPen och är i chock över att sånna människor existerar bland oss. Ännu värre bland utsatta som barn och äldre människor som inte kan skydda sig…

Förstår att några från fortnite gruppen hänger här och det var då en tröst att läsa av er att det finns något hopp på förnuft och medmänsklighet….

R verkar ju lika störd som C, sympatiserar inte alls med henne. Oavsett hur dåligt man mår finns det inga ursäkter till att man skriver äckliga våldtäktsnoveller om ett barn…Måste fråga, har hon nån allvarlig funktionsnedsättning eller retard diagnos? Eller är hon bara helt störd i huvudet? Hoppas båda dom får ett helvete till framtid :O

Detta fall var bland det värsta jag läst om.
Med risk för att vara lite off topic nu, men hobbypsykologen i mig säger att detta kanske är den yttersta konsekvensen av utanförskap (nörd?) och aggressioner till följd av detta utanförskap, som i ett svagt ögonblick levs ut på försvarslösa individer
Citera
2024-07-30, 12:21
Medlem
Hoppas du skämtar? Har du läst fupen och tror det är i ett svagt ögonblick av en nörd?
Citera
2024-07-30, 12:41
Medlem
Har fått sitt straff
Inte hört om historien innan
Så j-a sjukt!
Citera
2024-07-30, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissHey
Detta fall är något av det sjukaste jag läst från början till slut.

Efter att ha läst Lamottes artiklar och sen läst tråden här...

Inte nog med att en stackars liten kvinna som lyckats leva i 94 år mister livet på det mest fruktansvärda sätt.
Mördaren har kontakt med en kvinna som han gamear med, som han skickar mordvideon till och som istället för att bli förskräckt går igång på skiten? En kvinna som dessutom är pedofil. SOM JOBBAR MED SMÅBARN PÅ FÖRSKOLA.

Vad är det för värld vi lever i.

Tänk att vara föräldrar till de barn som hon namnger, de barn som hon/de vill förgripa sig på och mörda. Fy fan är allt jag kan säga.

Alltså detta tar priset på så mycket vidrigt jag läst som true crime-intresserad.

Länka till lamottes artiklar ?
Citera
2024-07-30, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
https://gofile.io/d/uzwOql

.
Tack för FUP/Dombinaga(?)

Gärningsman:
- Christoph3r Johan55on

Mottagare av mordfilmen:
- R0nja Wallgr3n
- C3cicila Blickn3r

5=s
3=e
0=o
Citera
2024-07-30, 13:02
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av normand

Gärningsman:
- Christoph3r Johan55on

Mottagare av mordfilmen:
- R0nja Wallgr3n
- C3cicila Blickn3r

5=s
3=e
0=o
Gillar ditt sätt att maska namnen, fler borde göra så.
Citera
2024-07-30, 13:17
Medlem
Finns det fungerande FUP?
Citera
2024-07-30, 13:21
Medlem
Strömstad trodde jag var ett lugnt och tryggt område
Är han norrman?
Citera
2024-07-30, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare
Finns det fungerande FUP?
https://gofile.io/d/CZroxZ
Citera
2024-07-30, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av normand

Gärningsman:
- Christoph3r Johan55on

Mottagare av mordfilmen:
- R0nja Wallgr3n
- C3cicila Blickn3r

5=s
3=e
0=o

Vet du vilken R0nja Wallgr3n som det är så ingen oskyldig hängs ut
Citera
2024-07-30, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ihaveasecret
Gruppen du oxå är delaktig i? I eran laglydiga grupp finns en misstänkt mördare, 2 peddokvinnor, en man som slår sin flickvän och misshandlar barnen psykiskt, 2 kvinnor är dömda för våld och en man som är dömd för övergrepp mot barn? Senast i förrgår låg det öppet synligt på Facebook.
Så varför namnger du aldrig den andra kvinnan? Vad döljer du?
Patetiska människor, gå ut och ordna upp era liv istället för att sitta och spela och uppmuntra varandra till galenskaper. Ni är sjuka.
Jag sitter och skummar igenom tråden.

Det här handlar alltså om en grupp fullvuxna människor som spelar Fortnite tillsammans, har skapat en Fornite-grupp på Facebook och flera av dessa medlemmar är så här rubbade?

Helt sjukt. Man undrar ju vad oddsen är för att en sådan konstellation sammansluts på det här sättet.

Jag trodde att spel som Fortnite var något som 10-åringar spelar, ungefär som Minecraft.

Är det någon som vet hur stor gruppen är? Om det handlar om 5000 medlemmar, så förstår jag att det kan finnas en hel del ruttna äpplen i korgen. Men om det handlar om 20-30 personer är det ytterst märkligt.
Citera
2024-07-30, 14:56
Medlem
MeggieClearys avatar
Ge sej på en försvarslös människa.
Hoppas han ruttnar bort i fängelset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem