Citat:
Ursprungligen postat av
Styrbjorn24
Som sagt, rör sig om två tjejer. R & Ci.
Alla som är insatt är nog medveten om det men förstår inte varför du alltid ska vara så snabb på att påpeka att det är 2 kvinnor, när det egentligen är 3 kvinnor som garanterat vet så mkt mer än vad som faktiskt har framkommit.
Jag försvarar inte vad som skrivits och skickats men R jobbar med barn, skrivit noveller om barn som faktiskt finns, släpper allt för att åka till C direkt efter mordet, sitter och tokljuger i vittnesförhöret. Jag förstår att folk hänger upp sig på R.
Som det skrivits tidigare Ci bröt kontakten, det finns inga texter hon har skrivit, vilket får mig att tro att de inte är lika grova som de R har skrivit. Och skötte sig ändå ok under vittnesförhöret. Förstår dock inte varför hon väljer att återuppta kontakten veckan innan hon får filmen.
N ja jag har svårt att förstå hur man då man har egna barn tar emot en man med öppna armar som har sexuella fantasier om barn, även om hon påstår att detaljerna kring fantasierna inte fanns så finns det en hel del vittnesmål i fupen som ger en bild av det motsatta.