2024-07-31, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
"Livstids fängelse för knivmord på 90-årig grannkvinna".
Inte många rätt där... Tack för hjälpen!

De har fixat till det nu och lagt upp på youtube under kvällen som: "Hemtjänst-mordet i Strömstad".
Citera
2024-07-31, 08:38
Medlem
David_Ss avatar
Tyvärr sätter dom väl horungen på någon avdelning med pedofiler, sexualbrottslingar, kvinnoboxare och annat smuts. Varje dag i hans liv ska han känna rädsla och lida, man kan ju hoppas kriminalvården placerar han på ett ställe som ger andra intagna möjligheten att straffa han!

Den här Ronja & Cecilia vilka smutsiga jävla luder!
Dom borde med hängas ut! SJUKA människor!

Dödstraff borde införas!
Senast redigerad av David_S 2024-07-31 kl. 08:54.
Citera
2024-07-31, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Tyvärr sätter dom väl horungen på någon avdelning med pedofiler, sexualbrottslingar, kvinnoboxare och annat smuts. Varje dag i hans liv ska han känna rädsla och lida, man kan ju hoppas kriminalvården placerar han på ett ställe som ger andra intagna möjligheten att straffa han!

Den här Ronja & Cecilia vilka smutsiga jävla luder!
Dom borde med hängas ut! SJUKA människor!

Dödstraff borde införas!

Jag är benägen att hålla med. Men glöm inte bort Natalie i Eskilstuna som GM är skriven hos! Alla 3 borde hängas ut.
Citera
2024-07-31, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ihaveasecret
N*talie Sternh*g

Kan tycka att det är intressant hur så många trasiga människor hittar varandra i en så pass liten grupp.
Ni är inte många som faktiskt verkar reko, de flesta i den där gruppen borde låsas in.

Ja det hoppas jag verkligen, R hoppas jag får en jobbigt tid framöver.
29, 33 och 34 år fyllda.

Vad i helvete är det jag läser? Hur fan kan kommunen inte göra något?! och jävligt uppkäftigt att skol chefen sitter och skrattar. Hade det här hänt på min unges förskola hade det tagit hus i helvetet. Dom har för fan inte ens årkat söka rätt på FUP men kan ordna ett möte med oroliga föräldrar. Hoppas verkligen att det blir ett polis ärende av det där, måste granskas.

Chefen skrattar i chock, tyvärr kan sådant hända. Lyssnar f.ö på rättegången och det är en av de intressantaste jag hört.

Undrar vem som initierade pervertionerna, har inte fått grepp om det, men gissar på GM. Det brukar vara en man som skriver sjuka saker och så tror kvinnorna att hans "romantiska" intresse för dem ska upprätthållas om de spelar med och låtsas vara lika perversa.
Citera
2024-07-31, 10:12
Medlem
Svaagdrickas avatar
N i Eskilstuna som mördaren är skriven hos verkar ha haft ett struligt liv. Om det är samma brud som förekommer i media om misslyckade fetma-operationer etc.

Så antingen har vidret manipulerat sig in hos en tilltufsad person. Eller är bruden lika skadad och attraherats av honom.

Hoppas de soc myndigheterna har koll på N och hennes barn. Känns som läge för orosanmälan annars.
Citera
2024-07-31, 11:47
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjärnsläppet
Inte många rätt där... Tack för hjälpen!

De har fixat till det nu och lagt upp på youtube under kvällen som: "Hemtjänst-mordet i Strömstad".

Ja. Och på appen heter mordet nu "Fortnite-mordet". Så rättat där med.
Citera
2024-07-31, 11:52
Medlem
Fungerande FUP på denna vore tacksamt.
Hittar bara sakframställan.
Citera
2024-07-31, 12:29
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LidaChastain
Fungerande FUP på denna vore tacksamt.
Hittar bara sakframställan.
Uddevalla TR B 3597-23
Johansson, Christopher 19741231-****
30 dagars backup länk:
https://easyupload.io/dpbfyz
Citera
2024-07-31, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Rättegångsappen har lagt upp rättegången. Dock har de fel rubrik och fel beskrivning till fallet. Men ljudfilerna och namnen stämmer med detta fall.

Han låter patetisk på rösten och som om det är synd om honom.

ja exakt de har fel rubrik, det korrekta är denna: https://www.youtube.com/watch?v=Zutrg0NiJlQ
HEMTJÄNSTANSTÄLLD MÖRDADE 94-ÅRIG KVINNA - FILMADE MORDET | HELA RÄTTEGÅNGEN
Här finns även korrekt beskrivning av målet och domen
Citera
2024-07-31, 15:29
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Ja
Kanske uttryckte mig konstigt
Menade att det är en liten ort och en sån psyko
borde upptäckts tidigare
Kan inte bara försvinna i mängden

Jo tyvärr.
Kolla många seriemördare, vanliga män med familjer som ingen någonsin misstänkt, sedan kommer det fram att de har många liv på sitt samvete.

Som tur är var denna smuts psykopaten så ”blåst” att han sökte bekräftelse från kvinnor online. Hade han inte gjort det hade han fortsatt att mörda tills han åkte fast.

Som jag skrev innan:
Plåga fanskapet på kåken dagligen!
Citera
2024-07-31, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Det absolut mest intressanta är ju att han har en dom på sig från Örebro, men ÄNDÅ anställer kommunen denna kriminella man i hemtjänsten. Gör man ingen bakgrundskontroll alls? Helt vidrigt att dessa ska jobba med de som behöver omsorg. Finns bara en plats för en sån här man, i fängelse - livet ut.
Vad är det för dom? Mord, våldtäkt eller dylikt?

Varför de anställer folk med domar är för att det är svårt att få folk att arbeta inom vården. Det är vad jag antar i alla fall.
Citera
2024-07-31, 15:45
Medlem
Vilka sjuka jävlar det finns.
Skrämmande att såna ska jobba med människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in