2024-07-31, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Vad heter kvinnan i marks kommun?
R0nja wallgr3n
Citera
2024-07-31, 16:27
Medlem
Det finns sjuka jävlar över allt! Ex. Tunnelbanan finns garanterat minst 2 personer som inte är helt 100.
Inte bara R, C och N!

Sen undrar jag hur mycket som INTE läckt ut, med störda noveller. Lyssnade på allt och fick en dålig feeling när C inte kunde försvar sig på dom sjuka berättelserna utöver Rs som blev offentlig. Så min magkänsla är att det finns så jävla mycket mer och vidrigare texter en dom 3(?) som R skrev.

Gissar att GM kommer sitta på en hemlig anstalt då han stämplas som pedofil och mördare! Fyfan!
Citera
2024-07-31, 16:33
Medlem
Jag reagerade när jag såg bilden i Aftonbladet. Jag känner igen C från den tiden jag sysslade med fotboll på 1990-2000-talet. Han bodde då i Arboga och spelade fotboll i Götlunda IF. Jag kan minnas fel men jag tror att han hade en tvillingbror och deras pappa var brottningstränare men är numera död. C vann USM i brottning 1992.
Senast redigerad av kirespappapa 2024-07-31 kl. 16:44.
Citera
2024-07-31, 20:18
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontGothereNow
Det finns sjuka jävlar över allt! Ex. Tunnelbanan finns garanterat minst 2 personer som inte är helt 100.
Inte bara R, C och N!

Sen undrar jag hur mycket som INTE läckt ut, med störda noveller. Lyssnade på allt och fick en dålig feeling när C inte kunde försvar sig på dom sjuka berättelserna utöver Rs som blev offentlig. Så min magkänsla är att det finns så jävla mycket mer och vidrigare texter en dom 3(?) som R skrev.

Gissar att GM kommer sitta på en hemlig anstalt då han stämplas som pedofil och mördare! Fyfan!
Då gissar du fel.

Kammarrätten kom i målet fram till att det inte är hemligt vid vilken anstalt en fånge är placerad även om det föreligger någon fara mot hen eller inte. Kammarrätten menade att det är kriminalvården som ansvarar för de intagnas säkerhet.

https://lawline.se/answers/ar-inform...gd-information
Citera
2024-07-31, 20:22
Medlem
R*nja och Ceci*ia…. Det KRYLLAR av kvinnliga pedofiler. Vad händer med R som jobbar på dagis 🙄? Hon och C ska inte jobba nånstans.
Citera
2024-07-31, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Vad heter kvinnan i marks kommun?

Då R*onja W*allgren, nu K*atie W*allgren.

.
Citera
2024-07-31, 22:02
Medlem
Varför väljer man att hänga ut släkt???
De kan ju knappast lastas för det C gjort.
Citera
2024-08-01, 02:37
Medlem
Extremeflys avatar
Åklagaren ställer en fråga till Ce*illa som hon ger ett lite udda svar på.

De verkar som hon var på väg att avslöja fler mord han har erkänt för henne, men hon kom bara till "i Strömstad ja" sen var åklagaren lite väl snabb med andra frågor.

Någon skrev han jobbat i Örebro där? Kan vi gräva lite på självmord eller dödsfall som skett där senaste åren? Kan ju vara han som ligger bakom.
Citera
2024-08-01, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
R*nja och Ceci*ia…. Det KRYLLAR av kvinnliga pedofiler. Vad händer med R som jobbar på dagis 🙄? Hon och C ska inte jobba nånstans.

R*nja jobbar ju inte på dagis mera.Vad Ce***** gör vet jag inte exakt men blev uppsagd!
R står givetvis kvar på gamla adressen och fått flytta till en ny hemlig ort, förståeligt!
Senast redigerad av DontGothereNow 2024-08-01 kl. 03:57.
Citera
2024-08-01, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ubskyld
Det är R* alltså? Efternamn?

Æsj, for et monster!
Citera
2024-08-01, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoogoo69
Varför väljer man att hänga ut släkt???
De kan ju knappast lastas för det C gjort.

Vem hänger ut släkt ?
Citera
2024-08-01, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ha5678
Vet du vilken R0nja Wallgr3n som det är så ingen oskyldig hängs ut

FUP länk nere verkar det som men såg tidigare inlägg i tråden:

Då: R0nja Wallgr3n
Nu: K*atie W*allgren
Senast redigerad av normand 2024-08-01 kl. 05:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in