Citat:
Ursprungligen postat av
Thelongarmofhonor
Tja alltså dels så hade hon kunnat få försvara sig, dels ge en käftsmäll till kärringarna som uttalar sig så om hennes barn.
Men poängen här är väl att den värsta mobben gömmer sig bakom en skärm där dom sprider sitt hat och vidriga kommentarer och att det är komiskt som tusan att ansikten kommer fram.
Det tog 5 minuter att hitta Birgittas fullständiga namn, personnummer samt anhöriga och det glömmer nog den äldre generationen 😀
Men de har ju all möjlighet till att försvara sig, eller skriva sin version här med. Bara att skapa ett konto och skriva vad de känner för som alla andra. Vad jag har förstått så har även P gjort det fast under alias. Och hade hon gett någon en käftsmäll så hade hon gjort sig skyldig till misshandel, vilket jag tycker verkar vara ett sämre val.
Så om de upplever sig kränkta av en person, så är det ok att hänga ut en okänd person för dem? För såvitt jag förstått situationen så var det inget olagligt som personen varken skrev eller uttryckte. Och på vilket sätt tycker sig nu P vara bättre än de hon fördömer?
Jag tror att det var Alexandra "Kissie" som sa något liknande "Jag tar ansvar för mitt psykiska mående och går inte in på min Flashbacktråd och läser." Kanske något för P att fundera över?