2024-07-29, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
P skriver att många frågar hur dom orkar och svarar att kärleken är större än hatet. Uppenbarligen inte, att hänga ut nån inför tusentals personer utan att ha en aning om vem som egentligen är på bilden är att sjunka ännu lägre.

"Det är kvinnor som skriver om andra kvinnor" det stämmer säkert i många fall. Men det kan också vara en man...sitta och uttala sig så säkert om saker om anonyma personer...P har skrivit otrevliga PM till mig med.
Hyckleriet vet inga gränser.
Uppenbarligen så vinner heller inte kärleken till ens son. Eller det kanske inte finns så mycket kärlek där?
Citera
2024-07-29, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hahahh0099
Ingen eld utan gnista, man vill ha content och tjäna pengar alltså väljer man offentligheten. Mkt i tråden är ju deras egna ord från IG som jag förstår det alltså deras sanning.
Om ni tänker på förtal blir det svårt.

Stödjer inte hat eller mobbing av barn eller vuxna överhuvudtaget. Men blir provocerad av influencers folk som tror andra ska svälja allt med hull och hår.
Håller verkligen med om detta. Om man vill tjäna pengar på att bara leva och existera så ingår även att man blir granskad. Det är vanligt att företag blir granskade och att skandaler läcker ut. Förstår att det är jobbigt när företaget och varumärket är ens själv, sitt liv och sina barn. Men sluta låta barnen vara content då. Räkna med att bli granskad och rensa skeletten i garderoben. Sjukt oskönt att kräva att folk ska följa, trycka på länkar, använda personliga koder men inte få använda sina hjärnor att ifrågasätta när något känns skumt.
Citera
2024-07-29, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Tycker du inte det är lika intressant hur det kommer sig att en vuxen man och pappa inte betalar underhåll för sitt eget barn vars liv han varit högst delaktig och involverad i fram tills att han träffade Patricia?

Pannan har ju också fler babydaddys men verkar iaf ta hand om sin avkomma. Hon om någon borde ju därför förstå att man har ett förflutet (vilket hon snackar om jämnt) men hon accepterar inte att Joakim har en unge före han träffade henne.

Förstår verkligen varför alkoholen behövs hos detta par för jag skulle också se till att hålla en trivselpromille om jag övergett ett litet oskyldigt barn, som Joakim.
Citera
2024-07-29, 22:31
Medlem
Kan ni Patricia- och Joakimförsvarare bara låta detta sjunka in: dom är alltså ute på sin TREDJE tältresa denna sommar. Och har skulder hos kronofogden för missade betalningar av UNDERHÅLL till Joakims son. Hur vore det och dessa tre veckors soppakostnader gick till att betala av någon av dom underhållsskulderna? Eller betala för förskoleplatsen?

Eller avstå en av resorna? Jobba istället? Eller vad sägs om det här tokiga förslaget: umgås med det bortglömda barnet några dygn
Citera
2024-07-29, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malva40
Det är helt rätt och riktigt att hänga ut er troll som lfrodas på fb. Hoppas fler av er hängs ut. Vågar ni inte stå för allt bottenskrap som ni skriver. I ljuset spricker trollen så fram med er bara. Familjen (P och J) har inte gjort allt rätt, men det är inte mycket ni får till heller.
Vilka är troll menar du? Är du också ett då eller som skriver här? Jag står för vartenda ord. Flashback är ett diskussionsforum.
Om du blir så störd tycker jag att du ska logga ut.
Citera
2024-07-29, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malva40
Det är helt rätt och riktigt att hänga ut er troll som lfrodas på fb. Hoppas fler av er hängs ut. Vågar ni inte stå för allt bottenskrap som ni skriver. I ljuset spricker trollen så fram med er bara. Familjen (P och J) har inte gjort allt rätt, men det är inte mycket ni får till heller.
Men fattar inte du att majoriteten av oss har skrivit vänliga kommentarer på hennes instagram och sedan blivit blockerade? Ja varsågod att hänga ut mig för att vadå? Jag tycker att Joakim ska ta ansvar för sitt barn?
Citera
2024-07-29, 22:37
Medlem
Citat:
Uppenbarligen så vinner heller inte kärleken till ens son. Eller det kanske inte finns så mycket kärlek där?
Nej man undrar ju 🥺
Citera
2024-07-29, 22:38
Medlem
Citat:
Kan ni Patricia- och Joakimförsvarare bara låta detta sjunka in: dom är alltså ute på sin TREDJE tältresa denna sommar. Och har skulder hos kronofogden för missade betalningar av UNDERHÅLL till Joakims son. Hur vore det och dessa tre veckors soppakostnader gick till att betala av någon av dom underhållsskulderna? Eller betala för förskoleplatsen?

Eller avstå en av resorna? Jobba istället? Eller vad sägs om det här tokiga förslaget: umgås med det bortglömda barnet några dygn

Precis, undrar hur T mår nu när hans pappa totalt skiter i honom, han är liksom inte ens värt ett underhåll.
Jag hoppas VERKLIGEN att han har en bra vettig mamma som har andra stabila fadersfigurer närvarande som kan vara ett substitut för värdelösa Joakim.

Att totalt skita i ett av sina barn och sen spela mangas på sociala medier- då förtjänar man faktiskt bara skit.
Citera
2024-07-29, 22:42
Medlem
Citat:
Men fattar inte du att majoriteten av oss har skrivit vänliga kommentarer på hennes instagram och sedan blivit blockerade? Ja varsågod att hänga ut mig för att vadå? Jag tycker att Joakim ska ta ansvar för sitt barn?
Vi vågar alltså stå för det vi skriver men det är ju hon som inte låter oss ha åsikter om innehållet som hon försöker sälja på oss. Vet inte vad mer man ska göra, vi kan ju inte gärna knacka på hemma hos henne och fråga om Joakim avser ta hand om sin son någon gång i livet eller om dom har några planer på att bidra till samhället inom en snar framtid? Bara för att bevisa att vi vågar stå för det vi skriver? Självklart hamnar vi här. Den här tråden hade liksom inte vuxit om hon hade svarat på frågorna SOM HON SJÄLV BER OSS ATT ställa i sina frågebubblor som inte har några avgränsningar
Citera
2024-07-29, 22:47
Medlem
Citat:
Vi vågar alltså stå för det vi skriver men det är ju hon som inte låter oss ha åsikter om innehållet som hon försöker sälja på oss. Vet inte vad mer man ska göra, vi kan ju inte gärna knacka på hemma hos henne och fråga om Joakim avser ta hand om sin son någon gång i livet eller om dom har några planer på att bidra till samhället inom en snar framtid? Bara för att bevisa att vi vågar stå för det vi skriver? Självklart hamnar vi här. Den här tråden hade liksom inte vuxit om hon hade svarat på frågorna SOM HON SJÄLV BER OSS ATT ställa i sina frågebubblor som inte har några avgränsningar

Jaaa det är himla märkligt att alla frågor som rör det minsta Pannan tycker är obekväma struntas i, samt personen som vågat sig på ställa frågan blir antingen blockad, hotad, uthängd eller allting.

För vem fan förutom Pannan själv bryr sig det minsta om vilken bas hon använder när det finns otroligt många fler frågetecken kring Pannan och hennes familj.

Jag förstår och respekterar att hennes äldre barn inte vill synas på hennes sociala medier, för det är PINSAMT!
Citera
2024-07-29, 22:55
Medlem
Citat:

Men VET du själva anledningen till varför J inte har sin son? Mer än spekulationer och rykten här i tråden. Har P och J gått ut med anledningen? Tänk så är det så att mamman till pojken inte låter J träffa honom? Att det är en konflikt?
Oavsett, vi vet ingenting och därav är det förbannat dumt att anta och spekulera..
Citera
2024-07-29, 23:04
Medlem
Pannan är så jäkla nöjd över att hon eventuellt hittat en koppling mellan någon användare på fb och irl, som att hon skulle vara inspektor Gadget liksom.

Men:
Pannan säljer en livsstil, hon ska influera människor till att köpa skiten hon får betalt för att sälja in och hon ska låtsas vara så laidback och härlig. Just nu är hon bara patetisk och hatiskt. Hennes inlägg får mindre kommentar och likes än jag får på mitt vanligt hederliga familjekonto som bara är för vänner och bekanta.

Hon börjar tappa det mentalt, för att 99 % av hennes följare läser inte flashback och de bryr sig inte vem som säger vad.

Jag tror att Pannan känner sig jäkligt vilse i sitt influenserliv, nu när hon inte kan satsa mer på fler dödssjuka prematurer.

Pannan orkar inte återgå till sitt vanliga jobb, där hon slösade deras tid på att vandra runt planlöst i ett par veckor innan hon blev sjukskriven. Pannan är numera desperat för hon märker ju ,precis som vi andra, att samarbetena börjar utebli. Pga att hon inte platsar i något annat än "tyck synd om mig facket".

Inget seriöst företag kommer vilja ha ett framtida samarbete med henne, och det vet hon.

Sorgligt att se denna döende svansång.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-07-30 kl. 00:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in