2024-07-21, 03:21
Medlem
Cliffhangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drainerx
Så, jag skapade ett konto där igår, gjorde min lilla profil, inget speciellt. Ville bara kolla hur det är på en sån här sida... Man ska då välja sin läggning, och även fast jag satte dit hetero, så har det en tendens att trilla in en hel del PMs från homokillar som vill ha lite kul, det är ju nästan läskigt... förstår hur ni tjejer har det... även par som vill att jag ska hälsa på, inte i samma utsträckning då... törs inte svara.

Någon annan som varit med om något speciellt där?

Jag tycker det är så förtvivlat respektlöst av dessa komplett själsligt felprogrammerade skapelser* - homosexuella män - att besöka profiler som tydligt är heterosexuella! De får göra som de vill rent sexuellt, men låt min sida vara i fred!

Vore det inte läge att någon homosexuell programmerare gjorde en sida specifikt för just likasinnade?

* Övertygad om att dessa stackars själar varit kvinnor, översexuella diton i tidigare liv, som missat detta livs karma totalt!
Citera
2024-07-21, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattens
Både och, mesta dels träffade hon killen själv och skickade bilder/filmer till mig

hur gör ni =)?

Vi har inte tagit steget ännu. Vi kollar mest på sådan porr och fantiserar. Men hon blir väldigt kåt av tanken på flera män samtidigt
Citera
2024-07-22, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salta_killen
Vi har inte tagit steget ännu. Vi kollar mest på sådan porr och fantiserar. Men hon blir väldigt kåt av tanken på flera män samtidigt
Hojta till om du vill ha tips och råd, guidat över 30 st pojkvänner att få sin tjej intresserad av att ligga med andra
Citera
2024-07-23, 14:52
Medlem
Citat:
Hojta till om du vill ha tips och råd, guidat över 30 st pojkvänner att få sin tjej intresserad av att ligga med andra

Hon är ju taggad på det, men hon är tveksam för det känns som otrohet typ och sen hur det blir efterråt.
Citera
2024-07-23, 15:20
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cliffhanger
Jag tycker det är så förtvivlat respektlöst av dessa komplett själsligt felprogrammerade skapelser* - homosexuella män - att besöka profiler som tydligt är heterosexuella! De får göra som de vill rent sexuellt, men låt min sida vara i fred!

Vore det inte läge att någon homosexuell programmerare gjorde en sida specifikt för just likasinnade?

* Övertygad om att dessa stackars själar varit kvinnor, översexuella diton i tidigare liv, som missat detta livs karma totalt!

Konstigt att så väldigt många heterokillar söker andra killar för att få suga kuk...
Citera
2024-07-23, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salta_killen
Hon är ju taggad på det, men hon är tveksam för det känns som otrohet typ och sen hur det blir efterråt.
Hur gamla är ni =)?
Citera
2024-07-24, 13:06
Medlem
Citat:
Hur gamla är ni =)?

40+
Citera
2024-07-27, 07:15
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
30+ via BC?
Låter som högst osannolikt, men vad vet jag….
Citera
2024-08-11, 11:04
Medlem
Nån från västernorrland som vill dela erfarenheter från bc? Kvinnor ni träffat ?
Citera
2024-08-12, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cliffhanger

Håller med! Fast det går att spärra så att andra killar inte kan skriva till dig, även om du inte är premium. Då slipper man som hetero-kille få oändliga mängder med förfrågningar av alla bögar på BC.
Citera
2024-08-12, 22:44
Medlem
Cliffhangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum442
Håller med! Fast det går att spärra så att andra killar inte kan skriva till dig, även om du inte är premium. Då slipper man som hetero-kille få oändliga mängder med förfrågningar av alla bögar på BC.

Tack! Jo, men det har jag gjort från dag ett. Det som stör mig ordentligt är just respektlösheten…
Citera
2024-08-13, 14:56
Medlem
Vi är ett par som är på jakt efter en extra kille, par eller tjej. Skulle det vara en extra kille så har vi en del krav, gällande ålder, utseende, paket.....
Kommer BC funka eller kommer vi bli överrösta med meddelanden från äldre gubbar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in