Citat:
Ursprungligen postat av
Doktor.D
Jag förstår att Elvanse kan upplevas som olika lite från dag till dag. Men det här med Takeda var något helt annat. Jag har ätit medicinen till och från sedan den kom och jag är inte ensam med att ha rapporterat detta fenomen. Dom flesta människor vet inte ens att man kan skicka piller på analys. Vart gör man ens det och kostar inte det många tusenlappar?
Finns många ställen man kan skicka till kan säkert kosta en del. Det kommer jag definitivt göra om jag skulle få en verkningslös burk. För är det helt verkningslöst så är det inte Lisdexamfetamin i kapseln, och då bör man ta reda på det. Centralstimulantia är inte som alla andra mediciner, varje dag är inte exakt lika. Sen om det har ned dopamin nivåerna o göra kan jag inte förklara...jag vill oxå tipsa alla att inte svälja kapseln utan hälla ut allt innehållet i ett glas vatten o röra om. Så att man verkligen löser upp det helt. Oavsett man kan inte säga att ETC är en bra/seriös tidning. Dem sprider mkt skit, dem hade lätt kunnat tagit hon som var med o skickat hennes piller på en analys..men det gjorde dem såklart inte..djup journalistik där.