Citat:
Ursprungligen postat av
isgeten
Dom har nog börjat ta höjd för att det blir reship på de mesta som skickas.
Kan hända att du har rätt, det är långt ifrån alla säljare som har det jag beskrev ovan.
Tycker ändå det känns knepigt att om jag vill köpa låt säga en femma brunt för 450-500:- så måste man välja ett fraktalternativ som är minst 200:-, dessutom vet man ju inte om det fraktalternativet är något att ha eller om det bara är ett vadderat kuvert som var brukligt förr då dom också har fraktalternativet "stealth+" för ca 300:- och där talar det för sig själv att du får mer påkostad stealth.
Hur som haver, det kanske är jag som läser in för mycket här men jag tycker det är lite knepigt.
Nu drabbar det inte mig så värst mycket överlag, jag gärna kör med REK då jag har vän som gärna tar emot om denne får smaka lite på det som kommer och jag handlar så det känns okej med den där rödingen för att få det REK. Hittils har ju REK/spårbart klarat sig bra från alla beslagtagna saker. Finns nog en och annan som fått även REK beslagtaget men jag tror att det är en stor majoritet i det vanliga postflödet som fått problem.