2024-01-30, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Prova läs bakåt i tråden, gärna hela, och överväg sen varför du ens har valt fs4 framför archetyp. Flytta sedan över dina handlingar till den bättre av dessa två och ge fan i fs4 oseriösa försök att leva vidare på en legend
Amen!
Citat:
Ursprungligen postat av ProfetenMuhammedd
Aldrig blivit blåst på FS 4 och jag förstår inte hur man loggar in på arche
Det tar en minut att lista ut hur man tar sig förbi deras captcha. Om du inte vill spendera en minut på det är du förmodligen inte särskilt angelägen om att komma åt sidan.
Citera
2024-01-30, 14:47
Medlem
Snuskdumriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElPutoJefe
Mannen sluta vara en sån jävla neandertalar mouthbreather.... "massa äckliga pundare - blahblahblah..." du ger inget intryck av att vara särskilt smart.

Här har du att till bevis (som jag en helt annan person fått):
https://imgur.com/gallery/MZGv1ov

Mvh nån som är trött på din skit.

Det där brevet ser inte legitimt ut. "Om du av någon anledning.." är exempelvis talspråk. Så skulle de aldrig skriva.
Citera
2024-01-30, 15:37
Medlem
Madsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskdumrik
Det där brevet ser inte legitimt ut. "Om du av någon anledning.." är exempelvis talspråk. Så skulle de aldrig skriva.

Helt klart en packare som skickar ut dessa med några veckors fördröjning för egen vinning. Det är ju en del skumt folk som jobbar som packare åt dessa vendors .
Citera
2024-01-30, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madss
Helt klart en packare som skickar ut dessa med några veckors fördröjning för egen vinning. Det är ju en del skumt folk som jobbar som packare åt dessa vendors .

Sen att det kommer en Versal mitt i meningen?! Flera gånger dessutom. Inte alls sus…
Citera
2024-01-30, 17:14
Medlem
Snuskdumriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Sen att det kommer en Versal mitt i meningen?! Flera gånger dessutom. Inte alls sus…

Ja ju fler gånger jag läser texten ju mer uppenbart blir det att det är en byfåne som knåpat ihop den.
Citera
2024-01-30, 17:31
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moment-of-truth
Vadfan ska du ha bildbevis för? Har fått fett många brev från polisen när skiten har beslagtagits. Hur tror du polisen opererar när dom beslagtar ett brev?

Det händer ganska ofta att de ringer också. Då frågar de om man har någon kännedom om vad som är i det beslagtagna brevet eller gör anspråk på det. Jag har också varit med om att de kommit hem till mig och frågat. Jag har aldrig fått brev. Men det kanske är olika i olika distrikt
Citera
2024-01-30, 19:41
Medlem
Är de någon som fått från fs på sistone? Tycker det osar knas....
Citera
2024-01-30, 19:49
Medlem
Efter att Flugsvamp 3.0 försvann så dröjde det inte länge förrän version 4.0 gjorde entré på Darknet. En 37-årig man med gängkopplingar sitter nu häktad misstänkt för inblandning i den sajtens verksamhet.

Skrivet på aftonbladet.se i artikel om fs 3.0
Citera
2024-01-30, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Åh herregud... Det tog mig mindre än 1 sekund att se att det brevet varken är skrivet av polisen, är kopplat till något beslag eller är äkta..
Det saknas både info (så som NÄR beslaget skall ha gjorts, vem din förundersökningsledare är, vilket brott du är misstänkt för, direktnummer till utredande handläggare, datum för när brevet är skrivet osv. osv. osv.)
Har man aldrig haft med polisen att göra innan, så kan man nog absolut bli rädd av det där brevet.. Men har man lite hjärna, och tidigare haft med polisen att göra så ser man direkt att brevet inte är äkta.
På riktigt, detta är bara pinsamt Du har blivit blåst av din säljare, grattis! Vet inte om jag ska skratta eller gråta, men för alla er andra oroliga missbrukare - DETTA BREV ÄR INTE ETT BREV SOM NÅGON POLIS I VÄRLDEN HAR SKRIVIT OCH DETTA ÄR INTE ENS FRÅN POLISEN!
Brevet är äkta.
Citera
2024-01-30, 22:47
Medlem
ProfetenMuhammedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akapendeltaglooser
Flera av dem är borta även på arch
Något skumt som sker. Är det polisen som är effektiv eller vad sker. Fuck vill inte ha benso at..
Citera
2024-01-30, 22:48
Medlem
ProfetenMuhammedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xindrlark
Amen!

Det tar en minut att lista ut hur man tar sig förbi deras captcha. Om du inte vill spendera en minut på det är du förmodligen inte särskilt angelägen om att komma åt sidan.
Kom in på arche många vendors som lämnat vad är det som sker?
Citera
2024-01-30, 23:19
Medlem
jimmiejugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElPutoJefe
Mannen sluta vara en sån jävla neandertalar mouthbreather.... "massa äckliga pundare - blahblahblah..." du ger inget intryck av att vara särskilt smart.

Här har du att till bevis (som jag en helt annan person fått):
https://imgur.com/gallery/MZGv1ov

Mvh nån som är trött på din skit.

Det där ser äkta ut till skillnad från det andra uppenbart fejkade brevet.

Kunde inte bry mig mindre om vad jag ger för intryck till inavlade flashbackpundare. Uppenbarligen tog du illa upp av mitt inlägg vilket bekräftar mina förolämpningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in