2024-07-10, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ignaziev
Skriv någonting kritiskt till en tjej så ryker matchningen på sekunden. Skriv något positivt och komplimerande så svarar hon inte eller svarar nåt halvdant och inte intresserar sig tillbaka.

Gillar din tredje bild mycket, får en elegant känsla av dig

Svar tio timmar senare: tack

Varför nätdejtar du om du inte tänkt svara ditt miffo

Svar: matchning borta på 0,3 sekunder

Så uppenbarligen sitter hora där med telefonjäveln i handen och kan inte ens bemöda sig med att svara och kmskriva nånting själv. Jävla uppmärksamhetskåta horor. Skräpmänniskor som tror sig vara förmer än andra. Svenskens favoritord är pöbeln samtidigt som de själva är kodumma byfånar och hängläppar hela högen. Kvinnorna är horor och sugit och svalt sperma i massor. Noll karaktär för att ens ha en chans att kvala in som hustrumaterial.

Man får inte kritisera, antyda att de är tröga, långsamma, obildade, självgoda etc för då är man "dum och dålig människa". Alltså kvinnor har bokstavligt talat gjort sig själva till tomma äggskal som bara är till för att spruta i munnen för att sen dumpa i närmsta dike. De är så pass värdelösa och självgoda och vältrar sig i sin egen skönhets att en vanlig konversation inte går att ha med nån av idioterna. Varenda jävla tjej är narcissistisk idag. Rädd för att bli sviken men anser sig samtidigt vara bäst och vackrast i världen.

Ska man se det nyktert så är de lössläpta horor och slampor allihop. Tinder är en horapp och kvinnorna låtsas vara intresserade av seriöst men vill inte anstränga sig. De vill ha barn men vill inte göra nåt konkret åt det.

Instagrammen är självklart kopplad i deras uppmärksamhetsrövhål dygnet runt.

Jag förstår vad du menar men avinstallera appen för din egen skull. Det är inte bra för ditt psyke...kommer att knäcka din självkänsla.
Citera
2024-07-10, 10:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
1 like I månaden i Stockholmsområdet är ändå brutalt. Borde få fler likes i Stockholm. Sen att man inte matchar med dem har med tinders algoritmer att göra. Du kanske inte ser så bra ut eller har du kassa bilder?
Hehehe neej jag ser sjukt bra ut det är det ända som typ är positivt i mitt liv. Irl och om jag betalar för hinge så går det mycket bättre men vill inte lägga 400 spänn i månaden för det.

Irl går det också bättre men dessa skräpappar handlar om att betala och göda kärringarna egon.

Sen vet jag att jag ser bra ut för att de jag matchat med och haft relationer med har am varit snygga till riktigt dunderheta.
Senast redigerad av ignaziev 2024-07-10 kl. 10:53.
Citera
2024-07-10, 11:09
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Skriv någonting kritiskt till en tjej så ryker matchningen på sekunden. Skriv något positivt och komplimerande så svarar hon inte eller svarar nåt halvdant och inte intresserar sig tillbaka.

Gillar din tredje bild mycket, får en elegant känsla av dig

Svar tio timmar senare: tack

Varför nätdejtar du om du inte tänkt svara ditt miffo

Svar: matchning borta på 0,3 sekunder

Så uppenbarligen sitter hora där med telefonjäveln i handen och kan inte ens bemöda sig med att svara och kmskriva nånting själv. Jävla uppmärksamhetskåta horor. Skräpmänniskor som tror sig vara förmer än andra. Svenskens favoritord är pöbeln samtidigt som de själva är kodumma byfånar och hängläppar hela högen. Kvinnorna är horor och sugit och svalt sperma i massor. Noll karaktär för att ens ha en chans att kvala in som hustrumaterial.

Man får inte kritisera, antyda att de är tröga, långsamma, obildade, självgoda etc för då är man "dum och dålig människa". Alltså kvinnor har bokstavligt talat gjort sig själva till tomma äggskal som bara är till för att spruta i munnen för att sen dumpa i närmsta dike. De är så pass värdelösa och självgoda och vältrar sig i sin egen skönhets att en vanlig konversation inte går att ha med nån av idioterna. Varenda jävla tjej är narcissistisk idag. Rädd för att bli sviken men anser sig samtidigt vara bäst och vackrast i världen.

Ska man se det nyktert så är de lössläpta horor och slampor allihop. Tinder är en horapp och kvinnorna låtsas vara intresserade av seriöst men vill inte anstränga sig. De vill ha barn men vill inte göra nåt konkret åt det.

Instagrammen är självklart kopplad i deras uppmärksamhetsrövhål dygnet runt.

Så du tror att de allra flesta kvinnor på Tinder är där i syfte att nätdejta?

Du bör ta till dig och genuint inse att den överväldigande majoriteten av kvinnor på Tinder är där för sin egoboost skull. För att få bekräftelse och må bra. Inte för att träffa någon. Tinder är ingen dejtingapp även om den profilerar sig så. Den är en app för att cyniskt lura män på pengar och för kvinnor att få bekräftelse.

// CC
Citera
2024-07-10, 11:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Så du tror att de allra flesta kvinnor på Tinder är där i syfte att nätdejta?

Du bör ta till dig och genuint inse att den överväldigande majoriteten av kvinnor på Tinder är där för sin egoboost skull. För att få bekräftelse och må bra. Inte för att träffa någon. Tinder är ingen dejtingapp även om den profilerar sig så. Den är en app för att cyniskt lura män på pengar och för kvinnor att få bekräftelse.

// CC
Jag skrev det flera gånger att horan är uppmärksamhetssökande så inget du behöver förklara för mig.

Hade jag skrivit att uppmärksamhetssökande horor undanbedes vänligen men bestämt så hade du väl sagt att "De söker visst en partner men inte med dig". Såna som du är vad jag refererar till när jag säger att människor i allmänhet är värdelösa horungar som förtjänar döden. Så mycket slödder i samhället som bara borde dö.

Tinderslynor ska man bara lura, inget annat.
Citera
2024-07-10, 12:04
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Jag skrev det flera gånger att horan är uppmärksamhetssökande så inget du behöver förklara för mig.

Hade jag skrivit att uppmärksamhetssökande horor undanbedes vänligen men bestämt så hade du väl sagt att "De söker visst en partner men inte med dig". Såna som du är vad jag refererar till när jag säger att människor i allmänhet är värdelösa horungar som förtjänar döden. Så mycket slödder i samhället som bara borde dö.

Tinderslynor ska man bara lura, inget annat.

Hur mår du ignaziev? Vad du skriver och vad du verkar känna stämmer inte helt överens. Om du nu vet att det är så med tjejerna på Tinder, varför bli upprörd och bete dig som en WT person?

Du kommer inte att kunna förändra världen så antingen accepterar du det och anpassar dig eller så kommer du få ett bedrövligt liv. Ditt val.

// CC
Citera
2024-07-10, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoCorley
Vill du beskriva något exempel?

Ja alltså det är uppenbart att manliga profiler, betalande eller ej, endast visas i flödet ett fåtal gånger när de startar upp kontot och då i stort sett bara för lågt rankade kvinnor, och sen efter några dagar visas de inte alls längre.

Och så var det inte förut.
Citera
2024-07-10, 12:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Ja alltså det är uppenbart att manliga profiler, betalande eller ej, endast visas i flödet ett fåtal gånger när de startar upp kontot och då i stort sett bara för lågt rankade kvinnor, och sen efter några dagar visas de inte alls längre.

Och så var det inte förut.
Exakt så, bara fuffens kring appen och bland de som är snygga så försöker appen hålla kvar dem på appen.
Citera
2024-07-10, 14:11
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Exakt så, bara fuffens kring appen och bland de som är snygga så försöker appen hålla kvar dem på appen.

Har du testat att byta till någon annan då? Finns ju flera andra. Just Tinder är väldigt lågt rankad bland de som bedömer kvalitet på dejting appar. Bara det faktum att 80%+ är män på sidan är ju ett varningstecken. + Att det ju finns många luder på Tinder, fler än på andra.

Även om alla appar har sina brister så är ju Tinder den sämsta.
Citera
2024-07-10, 14:22
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Jag utgår bara ifrån vad jag har hört och tidigare erfarenheter samtidigt vissa runtomkring som hobbybedömt mig och AI som bedömer 1-10 hur attraktiv man är. Ska man förlita sig på dessa så är jag runt 7-8 medan jag personligen skulle nog mer säga att jag är runt 5-6 fast i bra form. Tränar en del.

Om du bedömer dig som en 5a så är Tinder helt fel app för dig.
Nu kan man i och för sig göra mycket för att höja sin attraktionsnivå, men om du gjort det mesta och du landar på 5-6 så är Tinder inget för dig.
Det är 80% män på appen. Och alla män som betraktas som mediokra sållas snabbt bort och syns inte i flödet. Det är sannolikt därför inget händer.

Tinder har en affärsidé som går ut på att attraktiva mansprofiler(oavsett vad som gör de attraktiva, text, bilder eller helheten) ska agera byte för kvinnorna, alltså de här männen blir Tinders skyltfönster. Så de syns i flödet och får mycket utrymme. Det blir på bekostnad av alla er mediokra. Ni syns inte i flödet och ska därför betala för att få synas eller vad det nu kan vara. På så sätt får Tinder in pengar.

När du är ny på Tinder syns du direkt i flödet och det görs en bedömning av din profil. Det är därför män får en del uppmärksamhet i början. Men om du inte "har vad som krävs", alltså då får tillräckligt mycket uppmärksamhet i jämförelse med andra nya män, så åker du ner i division 7 och blir anonym. Då har bedömningen gjorts att du är en sån som ska betala. Och du kommer antagligen förbli i Tinders soptipp, där de flesta befinner sig. Fram tills dess att du öppnar ett nytt konto med nya uppgifter och en helt ny profil som om möjligt är bättre än den du har.

Självklart har Tinder inget annat mål än att tjäna pengar. De snygga männen används som skyltfönster, och de mediokra eller fula är de som ska pröjsa. Samtliga kvinnor är precis som de högt rankade männen bara skyltfönster och lockbete. Målgruppen är mediokra män.
Senast redigerad av ollahenne 2024-07-10 kl. 14:28.
Citera
2024-07-10, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ollahenne
Om du bedömer dig som en 5a så är Tinder helt fel app för dig.
Nu kan man i och för sig göra mycket för att höja sin attraktionsnivå, men om du gjort det mesta och du landar på 5-6 så är Tinder inget för dig.
Det är 80% män på appen. Och alla män som betraktas som mediokra sållas snabbt bort och syns inte i flödet. Det är sannolikt därför inget händer.

Tinder har en affärsidé som går ut på att attraktiva mansprofiler(oavsett vad som gör de attraktiva, text, bilder eller helheten) ska agera byte för kvinnorna, alltså de här männen blir Tinders skyltfönster. Så de syns i flödet och får mycket utrymme. Det blir på bekostnad av alla er mediokra. Ni syns inte i flödet och ska därför betala för att få synas eller vad det nu kan vara. På så sätt får Tinder in pengar.

När du är ny på Tinder syns du direkt i flödet och det görs en bedömning av din profil. Det är därför män får en del uppmärksamhet i början. Men om du inte "har vad som krävs", alltså då får tillräckligt mycket uppmärksamhet i jämförelse med andra nya män, så åker du ner i division 7 och blir anonym. Då har bedömningen gjorts att du är en sån som ska betala.

Självklart har Tinder inget annat mål än att tjäna pengar. De snygga männen används som skyltfönster, och de mediokra eller fula är de som ska pröjsa. Samtliga kvinnor är precis som de högt rankade männen bara skyltfönster och lockbete. Målgruppen är mediokra män.

Jag vet inte alltså. För några år sedan fick jag en del matchningar, då såg jag jag dessutom ännu sämre ut. Så jag vet inte vad det beror på. Kan du skicka länken på hur du tror man måste se ut för att ha en chans så att jag vet?
Citera
2024-07-10, 14:39
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Jag vet inte alltså. För några år sedan fick jag en del matchningar, då såg jag jag dessutom ännu sämre ut. Så jag vet inte vad det beror på. Kan du skicka länken på hur du tror man måste se ut för att ha en chans så att jag vet?

Det handlar inte bara om hur du ser ut. Det handlar om helheten. Utseendet på dig, kläder, miljö, din blick, vilken energi du sprider, vad som står i din profil, hur gammal du är m.m. Det är en helhet där ditt utseende är en viktig parameter men inte allt.

Om du vill ha exempel på hur en bra Tinderprofil kan se ut, alltså högt rankade män så föreställ dig att exempelvis Martin Stenmarck, Dolph Lundgren, JJ Watt(NFL) eller Liamo skulle ha Tinder när de var 20-30 år. Sedan bilder som är bra tagna och vettiga profiltexter till det. Där har du mer eller mindre topp 2% av männen på Tinder.

Nu behöver du inte vara lika snygg eller vältränad som de, men du bör inte ligga långt ifrån om du ska spela i högsta ligan. Resten betraktas som mediokra.
Senast redigerad av ollahenne 2024-07-10 kl. 14:42.
Citera
2024-07-10, 14:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ollahenne
Det handlar inte bara om hur du ser ut. Det handlar om helheten. Utseendet på dig, kläder, miljö, din ssblick, vilken energi du sprider, vad som står i din profil, hur gammal du är m.m. Det är en helhet där ditt utseende är en viktig parameter men inte allt.

Om du vill ha exempel på hur en bra Tinderprofil kan se ut, alltså högt rankade män så föreställ dig att exempelvis Martin Stenmarck, Dolph Lundgren, JJ Watt(NFL) eller Liamo skulle ha Tinder när de var 20-30 år. Sedan bilder som är bra tagna och vettiga profiltexter till det. Där har du mer eller mindre topp 2% av männen på Tinder.

Nu behöver du inte vara lika snygg eller vältränad som de, men du bör inte ligga långt ifrån om du ska spela i högsta ligan. Resten betraktas som mediokra.

Fick höra jag liknade Dolph Lundgren när jag va 19-20 är dock inte lika lång (är 175) eller lika vältränad ,fast är ändå atletisk typ som Lundgren innan han blev känd kan man säga. Frågade en tjej kompis till mig nu & hon sa att jag är över medel att hon dejtar killar under min liga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in