2024-07-10, 14:53
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Fick höra jag likande Dolph Lundgren när jag va 19-20 är dock inte lika lång eller lika vältränad , fast är ändå atletisk typ som Lundgren innan han blev känd typ.

Hade jag varit du hade jag gjort nya bättre bilder och ny profil på en annan app. Du är redan placerad i Tinders sophög och lär förbli där. De har räknat dig som en sådan som ska betala för tjänster.

Läs på lite och lyssna på youtube vad experter säger. Försök att skaffa bästa tänkbara profil och starta om på nu kula i ny app. Det är bara slöseri med tid att simma på botten i Tinderhavet.
Och lägg inte tid på andra som drar ner dig i den här tråden för du vet inte vilka de är eller hur de ser ut. Lägg tid på förbättring och inte negativ energi. Lyssna på de som har lyckats, inte alla de som misslyckas.
Citera
2024-07-10, 15:02
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Fick höra jag liknade Dolph Lundgren när jag va 19-20 är dock inte lika lång (är 175) eller lika vältränad ,fast är ändå atletisk typ som Lundgren innan han blev känd kan man säga. Frågade en tjej kompis till mig nu & hon sa att jag är över medel att hon dejtar killar under min liga.

Du måste lära dig koncepten och sedan hacka systemet. Det är vad det går ut på. Det är inte kärnfysik utan ganska simpelt. Kräver bara en del ansträngning. Förstå vad som eftersöks hos kvinnor och förstå algoritmer.
Gå från att vara en kassako till ett lockbete.
Citera
2024-07-10, 15:09
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Fick höra jag liknade Dolph Lundgren när jag va 19-20 är dock inte lika lång (är 175) eller lika vältränad ,fast är ändå atletisk typ som Lundgren innan han blev känd kan man säga. Frågade en tjej kompis till mig nu & hon sa att jag är över medel att hon dejtar killar under min liga.

Försök ta reda på saker själv. Be inte andra i trådar att göra jobbet åt dig. Sluta spela dataspel och sätt dig in i saker, lyssna på folk och läs på. Grotta ner dig och lägg tid.
Citera
2024-07-10, 16:39
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Jag vet inte alltså. För några år sedan fick jag en del matchningar, då såg jag jag dessutom ännu sämre ut. Så jag vet inte vad det beror på. Kan du skicka länken på hur du tror man måste se ut för att ha en chans så att jag vet?

Här är en länk till YT som lades upp bara för några timmar sedan. Det är dock bara en av många liknande.

Why Men Get Zero Matches On Dating Apps Today - 16 min lång.
https://www.youtube.com/watch?v=K1TTnIDwepc

Några kommentarer från klippet.

- Algoritmen vet vem du matchar med men dessa läggs längst bak i högen så du spenderar mer tid på appen OCH betalar. Om du hittar vad du söker, då har de förlorat pengar som de kan få av dig.

- Statistik visar att 5% av männen får likes. Dvs att 95% inte får det. 2% går på lyckad dejt.

- Många killar får inte EN matchning på flera månader.

- Den genomsnittliga mannen får i princip 0-1 matchningar.

- Apparna är till för att hålla dig singel så länge som möjligt.

- Från början var Tinder en app som visade alla i kortleken med början av de som geografiskt var närmast dig. Så är det inte idag. Syftet är att tjäna pengar på dig.

// CC
Citera
2024-07-10, 17:19
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Här är en länk till YT som lades upp bara för några timmar sedan. Det är dock bara en av många liknande.

- Algoritmen vet vem du matchar med men dessa läggs längst bak i högen så du spenderar mer tid på appen OCH betalar. Om du hittar vad du söker, då har de förlorat pengar som de kan få av dig.

- Statistik visar att 5% av männen får likes. Dvs att 95% inte får det. 2% går på lyckad dejt.

- Från början var Tinder en app som visade alla i kortleken med början av de som geografiskt var närmast dig. Så är det inte idag. Syftet är att tjäna pengar på dig.

// CC

Från det att du skapat ditt konto på Tinder har du max några få dagar på dig att locka till dig många högersvajpar. Om du då misslyckats med det hamnar du direkt i bottenträsket med resten av de andra förtappade själarna som jagar fitta, det är där i helvetet som alla incels här inne befinner sig. Tinderger alla en chans från början och då gäller det att urskilja sig från resten, att synas. Misslyckas man är man körd och man hamnar i träsket där syftet är att du ska betala för att få synas. Men det kommer inte hjälpa att betala eftersom du redan från början inte höll måttet i jämförelse med resterande. Och sen när de är fast i fiskdammen av losers så börjar de dessutom högersvajpa på allt och alla vilket gör situationen ännu värre, det är det sämsta man kan göra.

Rent evolutionärt tittar dessutom män och kvinnor på olika saker när vi väljer partner. Den utseendefixerade och osäkra icellen Fotbollskille92 är tillexempel övertygad om att alla tjejer tittar efter killar på samma sätt som han själv tittar efter tjejer, men så är det inte. (FB) Tinder-appen
Vi killar tittar oftare på yttre skönhet. Om hon är smal, symetrisk, söta ögon och blont hår, samt har stora tuttar. Kvinnor kollar förvissa också på det, men inte lika mycket. De tittar efter annat och mer personlighet och egenskaper. Kvinnor dras till män som är drivna, sociala, roliga, snäll och sympatisk, framåt och självsäkra. Vi dras till kvinnor som är söta. Tjejer tittar på mer än det. I den riktiga världen vill tjejen vara den som är söt och snygg, och hon vill att killen är stark, trygg och framåt.

Den bästa mannen är den som är både snygg och som har starka och fördelaktiga egenskaper, eller förmedlar sådana. Förmedlar bra personlighet och manlighet.

Många tror att kvinnor dras till kriminella. Det är fel. Däremot har vissa kriminella egenskaper som kvinnor gillar. Att de upplevs modiga, tar risker, är roliga och sociala, framåt, manliga. De kriminella som saknar dessa egenskaper saknar även brudar. Kvinnor dras till män som uppvisar de här egenskaperna. Det bästa är om du kan kombinera alla de där eller förmedla det. Att du är framåt, social, rolig, snäll och driven. Och gärna att du är en trygghet eller kan skapa en trygghet för kvinnan.
Senast redigerad av ollahenne 2024-07-10 kl. 17:44.
Citera
2024-07-10, 18:21
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75

// CC

Varför får jag likes från kvinnor som bor över 20-30 mil ifrån mig och jag har inställt på 10 mils radie? Har dessutom fått likes från Asiater som bor 8900 mil bort.
Citera
2024-07-10, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Varför får jag likes från kvinnor som bor över 20-30 mil ifrån mig och jag har inställt på 10 mils radie? Har dessutom fått likes från Asiater som bor 8900 mil bort.
8900 mil bort, var hamnar man då? Finns det tjejer så långt bort... 🫢😉

Du får likes från dessa för att appen är en utformad av judiska horungar.
Citera
2024-07-10, 19:07
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind

Det slår dig inte att det finns personer som har helt andra inställningar än dig själv och att du dyker upp i deras kortlek?
Du borde i regel däremot inte få upp dessa i din kortlek om det inte buggar.
Citera
2024-07-10, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ollahenne
Har du testat att byta till någon annan då? Finns ju flera andra. Just Tinder är väldigt lågt rankad bland de som bedömer kvalitet på dejting appar. Bara det faktum att 80%+ är män på sidan är ju ett varningstecken. + Att det ju finns många luder på Tinder, fler än på andra.

Även om alla appar har sina brister så är ju Tinder den sämsta.
Vilka då? Hinge? Den har jag betalat för och fick knulla åtta rätt snygga kvinnor innan jag inte ville betala mer. Resten suger pung, badoo, Bumble är ett skämt och alla andra är bara skräp. Svensk nätdejting happypancake är skit pga apparna och så vidare.

Det är ju bedrägeri alltihop. Första kvällen på tinder fick jag 18 matchningar. Dagen efter 2 och sen ingenting. Inga likes ingenting.
Citera
2024-07-10, 19:10
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ignaziev
Vilka då? Hinge? Den har jag betalat för och fick knulla åtta rätt snygga kvinnor innan jag inte ville betala mer. Resten suger pung, badoo, Bumble är ett skämt och alla andra är bara skräp. Svensk nätdejting happypancake är skit pga apparna och så vidare.

Det är ju bedrägeri alltihop. Första kvällen på tinder fick jag 18 matchningar. Dagen efter 2 och sen ingenting. Inga likes ingenting.

Du fick knulla 8 brudar och är missnöjd? Då var det ju värt
Citera
2024-07-10, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ollahenne
Du fick knulla 8 brudar och är missnöjd? Då var det ju värt
På typ 5 månader. Inget leddetill nånting förutom två. Varför ska jag vara nöjd? Ons gör dig nöjd?
Dagens kärringar är på riktigt löshoror. På tinder kunde man träffa fem på en vecka när skiten var ny kring 2014 - 2016
Citera
2024-07-10, 19:23
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ignaziev
På typ 5 månader. Inget leddetill nånting förutom två. Varför ska jag vara nöjd? Ons gör dig nöjd?
Dagens kärringar är på riktigt löshoror. På tinder kunde man träffa fem på en vecka när skiten var ny kring 2014 - 2016

Hade varit intressant att se könsfördelning 3014 jämfört med idag. Men det beror ju också på art de vill att folk ska pröjsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in