2024-07-09, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Det du har är viktigt att vi får ta del av!

Viktigt?
Citera
2024-07-09, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
Men va? Är hon med i samma grupp?

Kanske båda är/var narcissistiska?
Citera
2024-07-09, 12:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GissarBara
Kan ju vara så att "problemen inte löste sig" med en skilsmässa.
Så därför hade det varit intressant att veta VARFÖR han valde att skicka in en.
Behöver ju såklart inte ha med det att göra alls... men för mig ligger det närmast
som en anledning just nu.
Någon här ovan påstår att han varit med i en grupp som heter ”Befria dig från narcissister ”, om denne är pålitlig, så kan han under lång tid haft problem med sin fru som kanske skapade ett litet h-vete för honom och barnen. Kanske trodde han att hon skulle lugna ner sig efter skilsmässan, men istället fick barnen ta allt mer av smällarna. Narcissister kan vara manipulativa, och hon hade kanske lyckats få igenom ensam vårdnad och hotade med att han inte skulle få träffa dom alls.

Spekulationer såklart.
Hoppas forfarande att han fick någon knäpp, då det är bäst för den överlevande sonen.
Citera
2024-07-09, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Han har blivit förhörd som misstänkt gärningsman, inte hörd som brottsoffer eller vittne. Ärendet kommer sen att överföras till de sociala myndigheterna.

Han är 4-5 år och skadades själv?! Hade nog blivit stora rubriker om detta stämde.
Citera
2024-07-09, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Kanske det inte var ett "straff" mot mamman då, han kanske i sitt dåliga psykiska mående trodde att han räddade barnen från mamman.

Det är känslan jag fått utav det jag sett på fb
Citera
2024-07-09, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansken77
Det finns en låst grupp på fb där pappan uttalat sej om mamman som narcisist där finns flera uttalanden från honom och det handlar delvis om flyttande och barnen. Jag vet inte hur jag delar infon utan att själv få skit. Mvh ny här
Inte ovanligt att narcissister söker sig till dessa grupper för att utmåla sig själva som offer eller spionera på någon. Samt få tips på hur man kan manipulera bättre.
Citera
2024-07-09, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Men herregud, är väl bara att kopiera inläggen, och klistra in. Och skit kan man få här ifrån enstaka stollar. Sånt man får ta.

Nja det är inte "bara att" varsågod att gå med i gruppen jag nämnt och dela du innehållet om du inte är rädd för att få skit. Annars berätta hur jag delar infon utan att riskera att bli anmäld mm.
Citera
2024-07-09, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friggis
Inte ovanligt att narcissister söker sig till dessa grupper för att utmåla sig själva som offer eller spionera på någon. Samt få tips på hur man kan manipulera bättre.
Stämmer till 100%.
Efter skilsmässan träffade modern en ny man, karljävelen fick spel och bestämde sig för ett sk. "utökat självmord" som straff mot kvinnan. Tyvärr inte ett helt okänt fenomen. Må han brinna i helvetet.
Citera
2024-07-09, 12:27
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Ta skärmdump, klipp bort dig själv och lägg upp på exempelvis: https://imgbb.com/.
Citera
2024-07-09, 12:27
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Nja det är inte "bara att" varsågod att gå med i gruppen jag nämnt och dela du innehållet om du inte är rädd för att få skit. Annars berätta hur jag delar infon utan att riskera att bli anmäld mm.

Du tar bara en printscreen på inlägget. Se till att beskära bilden om ditt namn syns. Sedan laddar du upp den på tinypic el. annat ställe, kopierar bildlänken & delar den här.
Citera
2024-07-09, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Du tar bara en printscreen på inlägget. Se till att beskära bilden om ditt namn syns. Sedan laddar du upp den på tinypic el. annat ställe, kopierar bildlänken & delar den här.

Var hittar jag tinypic?
Citera
2024-07-09, 12:32
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Var hittar jag tinypic?

https://tinypic.host/?lang=en

Eller denna

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ta skärmdump, klipp bort dig själv och lägg upp på exempelvis: https://imgbb.com/.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in