2024-07-09, 11:00
Medlem
Befria dej från narcissister genom att läka ditt medberoende heter gruppen
Citera
2024-07-09, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winery
Bara för att du är sprickfärdig av nyfikenhet går man inte ut med information innan man vet vad som hänt….. men du tycker man ska meddela innan man vet?

Citat:
Ursprungligen postat av smigge88
Det är dem, vad sjukt! Fanns igår när jag skrev runt 00:00 men idag är allt borta. Det var en journalist och hin bemötte inlägg. Tex någon som skrivit att pappan var psykisk sjuk så svarade hon du vet ingenting om min exman sluta spekulera.

Jag tog en printscreen men jag vågar inte dela den.

Vore intressant att se kommentarerna. Skulle du vilja/ våga ? Det är ju ändå något som andra har skrivit. Intressant att läsa de.
Citera
2024-07-09, 11:06
Medlem
GissarBaras avatar
Av någon anledning väljer gubben att skicka in en skilsmässoansökan Hösten 2023.
Undra varför han valde att göra det?

Efter betänketiden (6 mån)var dom överens om att gå skilda vägar.
Båda två valde att fullfölja skilsmässan.

Maj 2024 var dom skilda.

Två månader senare, nu i Juli, väljer han att ta sitt liv och ta barnen med sig.
Fruktansvärt, Men tack gode gud att i alla fall ett av barnen överlever.

Allt detta på minder än ett år.

Nu kan ju det funnits problem sen år tillbaka, men tittar man på "faktan" så gick allt detta fort.

Så min undran stannar just nu vid frågan: varför valde gubben att lämna in en skilsmässoansökan?
Citera
2024-07-09, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
Svensson år 2000.
Nilsson, Svensson, Fransson, Lindström…. Undrar hur många gånger hon varit gift?
Citera
2024-07-09, 11:28
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GissarBara
Maj 2024 var dom skilda.

Två månader senare, nu i Juli, väljer han att ta sitt liv och ta barnen med sig.

Domen kom 20/5 men de var inte skilda förrän 10/6 då tiden för överklagandet gått ut. Så mindre än en månad efteråt sker händelsen.
5/6 skriver C barnen ska bo hos henne på heltid.
Citera
2024-07-09, 11:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GissarBara
Av någon anledning väljer gubben att skicka in en skilsmässoansökan Hösten 2023.
Undra varför han valde att göra det?

Efter betänketiden (6 mån)var dom överens om att gå skilda vägar.
Båda två valde att fullfölja skilsmässan.

Maj 2024 var dom skilda.

Fruktansvärt, Men tack gode gud att i alla fall ett av barnen överlever.

Allt detta på minder än ett år.

Nu kan ju det funnits problem sen år tillbaka, men tittar man på "faktan" så gick allt detta fort.

Så min undran stannar just nu vid frågan: varför valde gubben att lämna in en skilsmässoansökan?
Han upptäckte kanske att skilsmässa inte var den lösning han trodde den skulle bli?
Citera
2024-07-09, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Han har blivit förhörd som misstänkt gärningsman, inte hörd som brottsoffer eller vittne. Ärendet kommer sen att överföras till de sociala myndigheterna.

Va? Så de misstänker en femåring begå brotten?
Citera
2024-07-09, 11:38
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansken77
Det finns en låst grupp på fb där pappan uttalat sej om mamman som narcisist där finns flera uttalanden från honom och det handlar delvis om flyttande och barnen. Jag vet inte hur jag delar infon utan att själv få skit. Mvh ny här
Kanske det inte var ett "straff" mot mamman då, han kanske i sitt dåliga psykiska mående trodde att han räddade barnen från mamman.
Citera
2024-07-09, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mari111
Vore intressant att se kommentarerna. Skulle du vilja/ våga ? Det är ju ändå något som andra har skrivit. Intressant att läsa de.

Jag ser två från mamman kvar

Sluta spekulera, du vet ingenting om min exman.
Låt oss sörja ifred
Citera
2024-07-09, 11:50
Medlem
GissarBaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Han upptäckte kanske att skilsmässa inte var den lösning han trodde den skulle bli?

Kan ju vara så att "problemen inte löste sig" med en skilsmässa.
Så därför hade det varit intressant att veta VARFÖR han valde att skicka in en.
Behöver ju såklart inte ha med det att göra alls... men för mig ligger det närmast
som en anledning just nu.
Citera
2024-07-09, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Jag ser två från mamman kvar

Sluta spekulera, du vet ingenting om min exman.
Låt oss sörja ifred

Men va? Är hon med i samma grupp?
Citera
2024-07-09, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansken77
Det finns en låst grupp på fb där pappan uttalat sej om mamman som narcisist där finns flera uttalanden från honom och det handlar delvis om flyttande och barnen. Jag vet inte hur jag delar infon utan att själv få skit. Mvh ny här

Men herregud, är väl bara att kopiera inläggen, och klistra in. Och skit kan man få här ifrån enstaka stollar. Sånt man får ta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in