2024-07-21, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Om C skulle göra ett inlägg i tråden så skulle hon inte presentera sig som ”exet till Magnus” och skriva att hon ”förlorat” sin dotter. Det är inget normalt sätt att uttrycka sig om man har fått sin dotter mördad av Magnus.

Den som skrev inlägget och låtsas vara en sörjande mamma måste vara en mycket sjuk människa.

Hur många gånger har du fått ditt barn mördat av dens pappa så du vet säkert hur man skriver efter en sån händelse?
Citera
2024-07-21, 20:49
Medlem
Citat:
Jag håller med om att det hon har råkat ut för är obeskrivligt tragiskt, att någon då tar sig rätten att börja göra inlägg på Flashback i hennes namn är bortom mänskligt.

kläm fram med sanningen då eftersom du tydligen sitter på den
Citera
2024-07-21, 22:13
Medlem
rubbergirls avatar
Det spelar liksom ingen roll.
Jag tycker snarare det är rätt talande när ett offer önskar skydda förövaren som utmålat denne som narcissist samt mördat dennes barn & mordförsök på andra barnet.

Sorgligt nog säger det väldigt mkt om hur relationen såg ut.
Citera
2024-07-25, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jirene
Det är skillnad på att ha barnen boende hos sig och att ha ensam vårdnad. Jag har båda mina barn boende hos mig, men delad vårdnad med deras pappa.

Okej så bra för er. De hjälper ju inte i detta fallet när hon hade fått ensam vårdnad pga att han var ett alkat svin bla..
Citera
2024-07-26, 18:20
Medlem
Kanske för att vännerna inte har för vana att skriva i det här forumet.

QUOTE=LilyhAmmer|88824695]Jag håller med dig, det är nog en väldigt klok analys av läget. Ovanligt att INGEN skrivit nåt här, inga jobbkollegor, inga grannar (borde ju finnas många av), inga vänner... helt tyst.[

/QUOTE]
Citera
2024-07-26, 21:51
Medlem
Citat:
Om C skulle göra ett inlägg i tråden så skulle hon inte presentera sig som ”exet till Magnus” och skriva att hon ”förlorat” sin dotter. Det är inget normalt sätt att uttrycka sig om man har fått sin dotter mördad av Magnus.

Den som skrev inlägget och låtsas vara en sörjande mamma måste vara en mycket sjuk människa.

Hur vet du det? Känner du henne, så du vet hur hon skulle skriva? Det finns givetvis inget ”normalt” sätt att uttrycka sig i en såhär onormal situation. Jag säger inte att inlägget är äkta men jag tvivlar på att du vet det heller.

Till dig C: Jag beklagar verkligen. Det finns inga ord som kan lindra din smärta, men du ska veta att inte alla är fullkomliga idioter som gottar sig i din olycka. Ta hand om dig!
Senast redigerad av Maviel 2024-07-26 kl. 23:03.
Citera
2024-08-22, 19:45
Medlem
Svårt veta hur han tänkte.. Han ströp barnen. Men pojken överlevde och om han skonade honom eller det var ett misstag att han vaknade till liv få vi nog aldrig veta. Pappan hängde sig. Men oerhört traumatiskt för pojken det förstår ju alla...
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelnisten
Var det ett ”misstag” att pojken överlevde, eller ska man tro att det var avsiktligt?
Citera
2025-07-31, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BertJansson
Hur vet du det? Känner du henne, så du vet hur hon skulle skriva? Det finns givetvis inget ”normalt” sätt att uttrycka sig i en såhär onormal situation. Jag säger inte att inlägget är äkta men jag tvivlar på att du vet det heller.

Till dig C: Jag beklagar verkligen. Det finns inga ord som kan lindra din smärta, men du ska veta att inte alla är fullkomliga idioter som gottar sig i din olycka. Ta hand om dig!

Hon har skrivit inlägg i fb grupper så tror hon har behov av att prata av sig och söka stöd. Det kan mycket väl vara så att hon kommenterar här. Oavsett vad är det fruktansvärt det hon varit med om. Någon som vet hur sonen mår idag,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in