Citat:
Ursprungligen postat av
Cainer123
Hej! Detta kanske redan har besvarats i tråden, men finns det någon graf/riktlinjer om hur mycket vätska man ska ha till x mängd heroin? Sen har jag uppfattat det korrekt att brunt/mörkbrunt behöver blandas med askorbinsyra för att lösas upp, medans vitt inte gör det?
Tack på förhand.
Med all välmening, skall du verkligen börja skjuta skiten? Jag vill inte va den tråkiga som skall vara bror duktig, men även som det finns ett före och ett efter man börjar med H så finns det även ett innan och ett efter man slagit i sig heroinet.
Det är nu din livsklocka börjar tanka snabbare, av dom 10 tal jag känner son dött av skiten så har alla gått över till verktyg, en av dom så var det lyrica som dödade men han sköt och livet va rätt trött på honom.
egentligen ser jag inget fel på verktyg, man sndvänder det ju i vården och det blir väl kanske billigare tills man höjt toleransens. Jag använder alltså själv verktyg till stimulanser, men till opi/opia så vägrar jag verktyg, till och ed när jag bara har typ morfin, dolcar och Ketogan som man verkligen skall sätta i armen så vägrar jag och har aldrig testat. Jag tror inte på det där att provar man verktyg en gång så fortsätter man alltid hålla på med det.
Men nu kan jag inte svara för just H men jag skjutit tjack och kola många gånger och det är absolut inte något jag är sugen på, jag ser precis nu en öppnad pump som jag mäter metadon med och bredvid lite olika nålar, så jag kan till och med ha framme såna grejer, utan att bli sugen. Så försök lägga ner med kanylerna, dom leder till döden…
Ni borde få en sån uppståndelse som jag fick på Lågfredagen, nu var det inte jag som behövde den för jag var ju emot det innan, men jag blev faktiskt lite mer hatisk.
Jag skulle iväg på skidsemester och jag var jävligt sleten, min näsa hade jobbat sig varm i månader och plåten va varm också hela tiden så jag var inte alls sugen på att ta med mig det sista tjacket i påsen och sen hålla på dela upp och dra i sig det. Jag minner s inte att om jag kollade upp om det var eller dåligt att göra iordning lösningen några dagar innan man tar den? Vilket fall som helst så va vi i fjällen på långfredagen och när jag tar och skall gå med neccicären till toaletten, jag har 4 fulla kanyler och utan något skydd för nålen liggandes i en gammal ciggarenuenit i necciceren, självklart tappar jag dom och som sylvassa dartpilar gick nålarna genom foten och satte sig i golvet, jag hade varit vaken i många dygn innan det hände, så jag fick för mig att det var ett tecken från Jesus för att det hände på långfredagen när han fick spikar genom fötterna.