2024-06-28, 12:34
Medlem
Hej! Detta kanske redan har besvarats i tråden, men finns det någon graf/riktlinjer om hur mycket vätska man ska ha till x mängd heroin? Sen har jag uppfattat det korrekt att brunt/mörkbrunt behöver blandas med askorbinsyra för att lösas upp, medans vitt inte gör det?

Tack på förhand.
Citera
2024-06-29, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheNightTripper
Ok tack, när du säger ägg menar dom 10 gram äggen som man kan tro att en nigerianen har svalt och som man då tror har kommit i den formen till Sverige och då skall ha varit icke utblandat i Sverige.
Jag har klart ingen ren fakta men jag är rätt säker att det ompatikeras i Sverige och man då gör den formen här för att det skall se ut som det kommer direkt från magen och att man har inte lagt i koffazon i Sverige, men som sagt ör jag nästan säker på att det görs här.

Ja jag syftar på 10g förpackningarna.

För några år sedan var det alltid bättre att få i äggform, just för att det är så dom kommer när de smugglas, har själv fått dom indränkta i bajs men på senare år så har dom börjat ompacketeras här i Sverige också just av den anledningen för att folk ska tro att dom är mindre bankade. Men man märker skillnaden på äggen nu och äggen då, och även heroinet nu och hur det var för bara 3-4 år sedan så är det stor skillnad i kvalitet tyvärr
Citera
2024-06-29, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cainer123
Hej! Detta kanske redan har besvarats i tråden, men finns det någon graf/riktlinjer om hur mycket vätska man ska ha till x mängd heroin? Sen har jag uppfattat det korrekt att brunt/mörkbrunt behöver blandas med askorbinsyra för att lösas upp, medans vitt inte gör det?

Tack på förhand.

Jag brukar lösa 0.5g på 1ml och spetsar lösningen med lite citronsyra som om man vore en kock som nypar med salt, du märker om du haft i för lite då de inte löser upp allt, och du märker om du haft för mycket för då gör de ont i venen 👍
Citera
2024-06-29, 19:57
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus

För några år sedan var det alltid bättre att få i äggform, just för att det är så dom kommer när de smugglas, har själv fått dom indränkta i bajs men på senare år så har dom börjat ompacketeras här i Sverige också just av den anledningen för att folk ska tro att dom är mindre bankade. Men man märker skillnaden på äggen nu och äggen då, och även heroinet nu och hur det var för bara 3-4 år sedan så är det stor skillnad i kvalitet tyvärr
Ok, ja jag trodde att det var direkt från Afrika när jag köpte äggen, men fick förklarat att det inte va så, så nu letar jag efter block istället. Och som du säger så har styrkan gått ner, det är väl koffazon dom bankar med om det blir rött? Inte ens lukten är sig lik, den där distinkta lukten som bara kan komma från opium eller heroin är typ borta känns det som, jag tror deti allafall för jag litar inte på min näsa…
Det jobbigaste med det som finns nu för tiden är tiden det tar på morgonen för och blu frisk, minst 30 min sitter jag och blossar för och bli normal, så nästan varje morgon börjar jag tänka på kanyler, men nej det blir inget sånt!
Citera
2024-06-29, 20:03
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:

Jag missade det har du fått ägg indränkta i bajs? Fick du ens bort lukten från magsyror och sånt? För det var just därför jag kom på att dom packas om här, för jag har väl köpt ett ägg i veckan dom sista 10 åren och jag har aldrig varit med om att dom luktar konstigt. Men när jag själv i min ungdom svalde hasch från marroco så stank det och det ville fan aldrig försvinna!
Citera
2024-06-29, 20:59
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cainer123

Tack på förhand.
Med all välmening, skall du verkligen börja skjuta skiten? Jag vill inte va den tråkiga som skall vara bror duktig, men även som det finns ett före och ett efter man börjar med H så finns det även ett innan och ett efter man slagit i sig heroinet.
Det är nu din livsklocka börjar tanka snabbare, av dom 10 tal jag känner son dött av skiten så har alla gått över till verktyg, en av dom så var det lyrica som dödade men han sköt och livet va rätt trött på honom.

egentligen ser jag inget fel på verktyg, man sndvänder det ju i vården och det blir väl kanske billigare tills man höjt toleransens. Jag använder alltså själv verktyg till stimulanser, men till opi/opia så vägrar jag verktyg, till och ed när jag bara har typ morfin, dolcar och Ketogan som man verkligen skall sätta i armen så vägrar jag och har aldrig testat. Jag tror inte på det där att provar man verktyg en gång så fortsätter man alltid hålla på med det.
Men nu kan jag inte svara för just H men jag skjutit tjack och kola många gånger och det är absolut inte något jag är sugen på, jag ser precis nu en öppnad pump som jag mäter metadon med och bredvid lite olika nålar, så jag kan till och med ha framme såna grejer, utan att bli sugen. Så försök lägga ner med kanylerna, dom leder till döden…
Ni borde få en sån uppståndelse som jag fick på Lågfredagen, nu var det inte jag som behövde den för jag var ju emot det innan, men jag blev faktiskt lite mer hatisk.
Jag skulle iväg på skidsemester och jag var jävligt sleten, min näsa hade jobbat sig varm i månader och plåten va varm också hela tiden så jag var inte alls sugen på att ta med mig det sista tjacket i påsen och sen hålla på dela upp och dra i sig det. Jag minner s inte att om jag kollade upp om det var eller dåligt att göra iordning lösningen några dagar innan man tar den? Vilket fall som helst så va vi i fjällen på långfredagen och när jag tar och skall gå med neccicären till toaletten, jag har 4 fulla kanyler och utan något skydd för nålen liggandes i en gammal ciggarenuenit i necciceren, självklart tappar jag dom och som sylvassa dartpilar gick nålarna genom foten och satte sig i golvet, jag hade varit vaken i många dygn innan det hände, så jag fick för mig att det var ett tecken från Jesus för att det hände på långfredagen när han fick spikar genom fötterna.
Citera
2024-07-03, 01:18
Medlem
Citat:
Jag kan inte säga om just concreta men jag använder vanligt tjack dagligen under många år tillsammans med heroin och jag har inte märkt av något speciellt, idag har tagut medofanil samtidigt och inte märkt något speciellt

Tack för svaret, vad är bättre att ta amfetamin med heroin eller concerta? Eller vilken medelvind ska. Jag nytta till så att man mår bättre i järnnan?
Citera
2024-07-03, 20:18
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ännu bättre 👍bara röra på dig, äta ordenligt osv så kommer du må bra snart igen.

Tar du ingenting alls?

Nej ingenting
Citera
2024-07-03, 20:19
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvetvemkan
Hej
Tänkte fråga om man röker heroin dagligen, kan man ta ADHD medicin samtidigt? Concerta 54mg? Vad kan hända om man tar dem tillsammans? Kan någon snälla svara? Tack

När jag har gått på heroin dagligen har jag alltid tagit min concerta som vanligt och det har aldrig varit några problem.

Kanske inte jättehälsosamt men det funkar.
Citera
2024-07-04, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Nej ingenting

Tung är du. Håller du dig fortfarande?
Citera
2024-07-04, 20:01
Medlem
Citat:
Jag missade det har du fått ägg indränkta i bajs? Fick du ens bort lukten från magsyror och sånt? För det var just därför jag kom på att dom packas om här, för jag har väl köpt ett ägg i veckan dom sista 10 åren och jag har aldrig varit med om att dom luktar konstigt. Men när jag själv i min ungdom svalde hasch från marroco så stank det och det ville fan aldrig försvinna!

Ja detta hände några gånger när det varit torka (ca. 2016-2017 kanske)? Så har man fått ägg som är inlindade i toapapper o gul/brun/gröna runtom, antagligen för att dom precis blivit utskitna

Att få bort lukten är inga problem eftersom det första jag gör är skär bort all plast, men dom är så pass väl paketerade att produkten inte angripits, men efter dessa incidenter har man börjat använda handskar när man hanterar ägg, dock inte nu längre då äggen som du säger oftast ompackas här.

En annan sak jag märkt på senare år är att det är något dom bankar med som sätter sig i halsen när man röker, så man har konstant slem i halsen
Citera
2024-07-04, 20:05
Medlem
Citat:
Ok, ja jag trodde att det var direkt från Afrika när jag köpte äggen, men fick förklarat att det inte va så, så nu letar jag efter block istället. Och som du säger så har styrkan gått ner, det är väl koffazon dom bankar med om det blir rött? Inte ens lukten är sig lik, den där distinkta lukten som bara kan komma från opium eller heroin är typ borta känns det som, jag tror deti allafall för jag litar inte på min näsa…
Det jobbigaste med det som finns nu för tiden är tiden det tar på morgonen för och blu frisk, minst 30 min sitter jag och blossar för och bli normal, så nästan varje morgon börjar jag tänka på kanyler, men nej det blir inget sånt!

Genom afrika fraktas det not sällan, generellt är det från Nederländerna negrerna bankar o sväljer de eller skickar som kakor, sen bankas de igen i Sverige för maximal vinst

Den distinkta lukten som du säger är helt borta för de mesta, ibland kan det komma grejer som påminner om de gamla goda grejerna men sällan och de e sällan kvaliten är något att hänga i granen, man sitter o blossar o blossar timme efter timme men ingrt händer, så att en 2.5 går åt om dagen är inte konstigt, synd att lagen säger annorlunda och fortfarande ser 2.5 som en stor mängd så det är en risky drog att hålla på med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in