2025-03-26, 22:17
Medlem
Nkpgisits avatar
Ingen aning vet bara att min vän hämta 4 bollar åt mig igår och att jag var nära se en nära vän död
Citera
2025-04-04, 20:59
Medlem
Bra, bra, håll det så. Verkar inte så lätt för alla att göra det med Heroin dock.

Efter varannan helg-användandet kommer i många fall någon vardag här och där och helt plötsligt är det mer värt nästan varje dag än att slippa abstinensen före avsaknaden av h gör folk helt fysiskt sjuka på morgonen och vägrar våga tända av och bara går all in jonkare som rånar folk och nästan vad som helst för att bara inte må helvete av frånvaron av heroinet... Jag tror inte ens jag överdriver, har sett många intervjuer, läst några biografier och vidare med eller av heroinmissbrukare...

Måste ha sin fix heroin bara för att inte bli riktigt sjuka. Blö

Som svar till den tråden nyss stängdes för.

(Frakta99)
Citera
2025-04-04, 21:05
Medlem
Ska man mosa ned stenarna till pulver för att sniffa? 25mg är bra startdos? När kan man fylla på?
Citera
2025-04-04, 21:49
Medlem
21.40 25mg nasalt. Now we wait. Började med låg dos då jag bara vill testa idag pga har en unge som sover bredvid mig och vill inte dö lol... Känner jag inget fyller jag dock på lite. Har både alkohol och Xanor 6mg för att potentiera men tar det bara i nödfall.

Tänker jag dubblar det med 25mg till och sedan får vi se om jag lägger till benzon.

Känner inget just nu iaf. Återkommer imorgon med tripprapport. Hör ni inget så gick det snett haha men ska mycket till. Heroinöverdoser är tämligen ovanliga och då är det extremt höga doser men media har ju skrämt upp befolkningen som fan.
Citera
2025-04-04, 22:20
Medlem
Skön buzz men långt ifrån tillräcklig stark. Skön näsklåda dock. Kör nog direkt 40mg till och 4mg xanor. hoppas det inte var ett dumt beslut
Senast redigerad av Frakta99 2025-04-04 kl. 22:25.
Citera
2025-04-05, 01:50
Medlem
Mår illa
Citera
2025-04-05, 10:35
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frakta99
21.40 25mg nasalt. Now we wait. Började med låg dos då jag bara vill testa idag pga har en unge som sover bredvid mig och vill inte dö lol... Känner jag inget fyller jag dock på lite. Har både alkohol och Xanor 6mg för att potentiera men tar det bara i nödfall.

Tänker jag dubblar det med 25mg till och sedan får vi se om jag lägger till benzon.

Känner inget just nu iaf. Återkommer imorgon med tripprapport. Hör ni inget så gick det snett haha men ska mycket till. Heroinöverdoser är tämligen ovanliga och då är det extremt höga doser men media har ju skrämt upp befolkningen som fan.

Citat:
Ursprungligen postat av Frakta99
Mår illa

Är absolut inte någon moralens väktare, och dömer inte heller folk, men alltså, kom igen..
Du trycker i dig heroin och har dessutom både sprit och benzo att ”lägga till” (vilket du också verkar ha gjort) om ruset inte blir så bra som du vill, och detta med ett barn sovandes intill dig?!

Jag för min del hoppas du mår ordentligt illa hela dagen idag.
Citera
2025-04-06, 19:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Är absolut inte någon moralens väktare, och dömer inte heller folk, men alltså, kom igen..
Du trycker i dig heroin och har dessutom både sprit och benzo att ”lägga till” (vilket du också verkar ha gjort) om ruset inte blir så bra som du vill, och detta med ett barn sovandes intill dig?!

Jag för min del hoppas du mår ordentligt illa hela dagen idag.

Utan att outa mig för mycket så kan jag berätta att clownen ovan hade vägt upp 250mg och inte 25mg…. Därefter tagit ytterligare 100mg (i tron om att det var 10). Oklart om han drack eller mixade något annat.

Fick ett facebookmeddl om det inatt som jag inte läste förrän morgonen. Pratade med morsan till barnet. Ja ni kan ju lista ut hur det gick
Citera
2025-04-06, 19:33
Medlem
Cybersluts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97
Utan att outa mig för mycket så kan jag berätta att clownen ovan hade vägt upp 250mg och inte 25mg…. Därefter tagit ytterligare 100mg (i tron om att det var 10). Oklart om han drack eller mixade något annat.

Fick ett facebookmeddl om det inatt som jag inte läste förrän morgonen. Pratade med morsan till barnet. Ja ni kan ju lista ut hur det gick

död?
Citera
2025-04-06, 23:01
Medlem
telepatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tattoolime
Är gambianerna fortfarande aktiva runt centralen i Stockholm ?

Var längesen jag såg någon hänga där. Nu är jag förvisso inte aktiv men senaste åren mötte jag de på andra ställen, ofta nånstans ute efter tuben.

Någon annan kanske kan bidra med mer aktuell information.
Citera
2025-04-07, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97

Vad hände?
Citera
2025-04-29, 19:44
Medlem
Snorta ljusbrunt h hur ska man uppskatta lagom dos. Ska tilläggas att viss tolerans finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in