2024-06-26, 17:16
Medlem
Det vita i mitten är thai smack och det bruna i påsen är vanligt brunt heroin#3
Brasset är den stora marokanskt pollen och den sista påsen typ 1.5g svart afghan.

https://ibb.co/Rc9bJh8

Känner ni igen det bruna heroinet och har ni testat det? Hur var kvaliteten?

Jag tänkte köra imorgon och skippa Laro
Citera
2024-06-26, 21:24
Medlem
TheNightTrippers avatar
Otroligt att jag under alla år jag hållit på med skiten inte tagit reda på om heroin är en färskvara? Blir det sämre om man förvarar det dåligt?*
Och till er som är nyfikna på heroin och läser detta, ta bort den tanken ur er skallen snabbt, rör inte skiten.
Citera
2024-06-27, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Japp, det vet jag och förstår.
Beklagar att du går igenom det du gör. Hoppas du lyckas ta dig ur det.

Men jag startade nyligen en tråd där jag berättar att jag vill bli ren. Ska ge det en ärlig chans denna gång.
Känner en motivation jag aldrig gjort förut.

4 dagar drogfri nu. Det är inte mycket, men det är en början.

4 dagar är alltid 4 dagar och helt ärligt så brukar man återfalla inom dom första dagarna så fortsätt kämpa 👍
Citera
2024-06-27, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheNightTripper
Otroligt att jag under alla år jag hållit på med skiten inte tagit reda på om heroin är en färskvara? Blir det sämre om man förvarar det dåligt?*
Och till er som är nyfikna på heroin och läser detta, ta bort den tanken ur er skallen snabbt, rör inte skiten.

De blir sämre om de får i sig fukt, håller du det i packad i äggen de kommer i, väl försluten så kommer inte kvaliten försämras nämnvärt även flera år senare
Citera
2024-06-27, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Brasset är den stora marokanskt pollen och den sista påsen typ 1.5g svart afghan.

Går inte att få upp bilden
Citera
2024-06-27, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse

De där bruna ser ut som helt vanligt horse som finns här på västkusten o i Skåne, men att det där vita skulle vara thaismack tror jag dessvärre inte ett dugg på, ser mer ut som någon syntetisk rc, thaismack brukar vara lite gulaktigt
Citera
2024-06-27, 15:09
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
4 dagar är alltid 4 dagar och helt ärligt så brukar man återfalla inom dom första dagarna så fortsätt kämpa 👍

Ja precis! 6 dagar idag

Mår extremt dåligt just nu men jag vet såklart att jag kommer må bättre i framtiden.
Det kommer vara värt det!!
Citera
2024-06-27, 15:58
Medlem
Citat:
Ja precis! 6 dagar idag

Mår extremt dåligt just nu men jag vet såklart att jag kommer må bättre i framtiden.
Det kommer vara värt det!!

Ännu bättre 👍bara röra på dig, äta ordenligt osv så kommer du må bra snart igen.

Tar du ingenting alls?
Citera
2024-06-27, 18:27
Medlem
Citat:
Jag har rökt flera gram horse under dagen men ruset jag fått är bara någorlunda märkbart.
Jag tror inte det är dålig kvalite, en vän har noddat mycket och han köpte samma.

Jag tog nitazener för 6 dagar sen, haft abstinens och har bland annat inte sovit något överhuvudtaget på dessa hemska dygn, mått extremt dåligt.
Men nu fick jag tag på heroin, äntligen. Abstinens är ju borta men inte fan fick jag något rus

Det måste väl vara att kroppen kanske vant sig med en starkare substans? Eller har jag blivit extremt tolerant bara sådär helt plötsligt av någon konstig anledning?

Var så taggad på att få mysa på heroinet igen men nu blev man ju bara deppig och allt känns typ fortfarande piss.
Kommer ju säkert kunna få lite sömn inatt igen med detta i systemet men det var ju ruset jag ville ha..

Kan jag fixa detta problem på något sätt? Tog jag heroinet för tätt inpå? Det är ju ändå heroin vi snackar om.. inte något svagt kodein eller liknande.
Borde kännas mer tycker jag. Kommer bli deprimerad om heroinet slutat funka på mig.

Någon som haft samma problem och kan ge lite tips? Fick ni tillbaka det otroligt härliga ruset och måendet?

Hej
Tänkte fråga om man röker heroin dagligen, kan man ta ADHD medicin samtidigt? Concerta 54mg? Vad kan hända om man tar dem tillsammans? Kan någon snälla svara? Tack
Citera
2024-06-27, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvetvemkan
Hej
Tänkte fråga om man röker heroin dagligen, kan man ta ADHD medicin samtidigt? Concerta 54mg? Vad kan hända om man tar dem tillsammans? Kan någon snälla svara? Tack

I teorin blir det ju en speedball-light vilket självklart inte låter bra men jag har svårt att se att det skulle vara något problem med ett långtidsverkande CS preparat i så pass låg dos. Lite skillnad på att skjuta ladd.
Citera
2024-06-27, 23:56
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
De blir sämre om de får i sig fukt, håller du det i packad i äggen de kommer i, väl försluten så kommer inte kvaliten försämras nämnvärt även flera år senare
Ok tack, när du säger ägg menar dom 10 gram äggen som man kan tro att en nigerianen har svalt och som man då tror har kommit i den formen till Sverige och då skall ha varit icke utblandat i Sverige.
Jag har klart ingen ren fakta men jag är rätt säker att det ompatikeras i Sverige och man då gör den formen här för att det skall se ut som det kommer direkt från magen och att man har inte lagt i koffazon i Sverige, men som sagt ör jag nästan säker på att det görs här.
Citera
2024-06-28, 00:01
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvetvemkan
Hej
Jag kan inte säga om just concreta men jag använder vanligt tjack dagligen under många år tillsammans med heroin och jag har inte märkt av något speciellt, idag har tagut medofanil samtidigt och inte märkt något speciellt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in