Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Så mellan raderna i dina inlägg har du alltså beskrivit vad du tror att trådstarten handlar och och beviset för att du har rätt är logik och om man inte ser att du har rätt kan man inte läsa.
Det logiska statistiksnillet Trollkarlspelle har slagit till igen. Jo, du gör nog helt rätt i att vara färdig med den här tråden.
OJ! Fan vad ägd jag blev! NOOOOOOOOOT!
Semantisk kritik återigen, kan du inte bättre än såhär?
Det hela är väldigt enkelt:
Jag kan inte veta till 100 % vad syftet var med tråden utifrån Merapis perspektiv. Det vet bara hon. Kanske ville hon ha en mer logisk och statistisk diskussion, kanske en mer känslomässig? Den faktiska avsikten speglas inte nödvändigtvis i orden i det första inlägget. Det stämmer. Så är det.
Men om man bara analyserar det första inlägget med logik så har jag helt rätt i att det finns inget som tyder på att trådens syfte är enbart att specifikt lyssna in det känslomässiga perspektivet ifrån kvinnor.
Så det gäller att skilja på trådens faktiska avsikter och vad det rätta svaret är om man tolkar det första inlägget rakt av med logik.
Varför envisas jag med att göra en logisk tolkning av det första inlägget? Jo, det ska jag berätta för dig, det är för att annars så kan trådskaparen (som har starka feministiska åsikter och visar tendenser på manshat) komma att ändra sig i efterhand.
På ett logiskt plan så tolkar jag det första inlägget rätt om man gör en bokstavlig tolkning men den faktiska avsikten kan jag inte veta till 100 %, därför nämnde jag tror tidigare.
Min hjärna tänker 10 steg före din korkade hönshjärna, jämt.
För att göra det rättvist för båda parter så måste vi göra en logisk tolkning, annars kan Merapi ändra sig i efterhand, därför så har jag rätt utifrån en strikt, logisk tolkning.
Ser man inte att jag har rätt utifrån en logisk (bokstavlig) tolkning så kan man inte läsa, visst är det så.
Din korkade åsnebakdel.
Try harder som jag brukar säga.
Återigen, så resonerar jag logiskt och korrekt. Du tror enbart du har något på mig när du fultolkar mig och kör med dina halmgubbar. Pajas.
Så min hjärna har redan tänkt igenom alla steg -
rättvisa för båda parter samt olika nyanser att se på det hela.
Som du kan se så resonerar jag korrekt. Skriv in ett L i pannan nu du också

.