Citat:
Du sa att jag har misstolkat saker. Den kritik jag har presenterat är ju baserad på logik och på vad de har sagt. Som du kan se har de resonerat fel.
Jag har sagt flera gånger att enligt min uppfattning så visar Micro starka tendenser på manshat. För att se detta så behöver man läsa igenom hela tråden och titta på hur hon beter sig.
Men som sagt, du är partisk och bryr dig inte om sanningen.
Men jag ser det som en vinst att du inte kan bemöta den kritik som jag har presenterat i länkarna. Vad bra, då tar jag det som ett motvilligt ''ja'' till att de har tänkt fel.
Jag har sagt flera gånger att enligt min uppfattning så visar Micro starka tendenser på manshat. För att se detta så behöver man läsa igenom hela tråden och titta på hur hon beter sig.
Men som sagt, du är partisk och bryr dig inte om sanningen.
Men jag ser det som en vinst att du inte kan bemöta den kritik som jag har presenterat i länkarna. Vad bra, då tar jag det som ett motvilligt ''ja'' till att de har tänkt fel.
Som sagt: skriver Micro att hon vill se män slitas i stycken? Skriver hon att hon hatar män? Så som Masinga skriver om kvinnor, när han uttrycker rent och skärt kvinnohat. Eller vad menar du? Kan du länka där du anser att hon uttrycker manshat? Det jag ser henne uttrycka är som sagt var: rädsla, inte hat. Att kvinnor känner rädsla att möta på den lilla klick män som är farliga för kvinnor, att denna rädsla är större än rädslan att möta en björn i skogen.
På vilket vis menar du att jag är partisk? Och på vilket vis menar du att jag inte bryr mig om sanningen?
Sanningen är ju att många kvinnor tydligen är mer rädda för att möta en man i en skog, än att möta en björn i en skog. Då de är rädda att det ska vara en man ur den lilla klick män som är farliga för kvinnor. Detta har inget med manshat att göra. Det har med rädsla att göra. Att vilja filma sex, för att slippa bli falskt anmäld för våldtäkt, om man skulle råka på en kvinna ur den lilla klick falska tillvitare som finns, är inte kvinnohat. Det är rädsla. De rädda har tolkningsföreträde kring orsakerna till sin rädsla och till att det faktiskt är rädsla de känner.