Citat:
Ursprungligen postat av
Leaston
Jag ger inte så mycket för ett nytt nick som tar förutsägelser jag gjort innan detta nya nick ens var registrerat och hånar mig för ett pris som är 6-7 år in i framtiden. Ett nick som dessutom kallar sig troll...
Jag sade i början på 2023 att 42k skulle passeras hösten/vintern 2023 och det gjorde det. I början på 2024 sade jag att priset skulle passera 100k innan året är slut, och det är inget jag finner anledning att ändra på.
Skulle priset "bara" vara 90k så kan du håna hur mycket vill, jag bryr mig inte var ett nytt nick som inte vågar ha några egna åsikter tycker men ändå säger "I told you so"...
I övrigt har vi redan tagt det där med dollar vs sek tidigare:
(FB) Är krypto i princip ren spekulation utan underliggande värde? Hur ska man resonera?

Dina prisförutsägelser är lika pinsamma oavsett om det är en ny eller gammal användare som pekar ut dem.
Trollkarl är inte samma sak som troll. Du får lära dig hur man utläser saker på ett korrekt sätt.
Du har inte råkat skriva fel. Du har skrivit dollartecknet och du har även bekräftat att du syftar på amerikansk dollar genom i flera andra inlägg. Du verkar ju vara en person som läser en del och har en hel del koll, jag tror inte du är så dum så att du inte kan skilja på SEK eller amerikansk dollar.
Men inte heller förstår du dig på enkel logik. Om du har skrivit 100x priset, så blir matten:
100 * det pris som bitcoin stod i då, oavsett om det var SEK eller USD. Det blir alltså fortfarande runt ca 6 000 000 dollar eller 60 000 000 SEK.
Så det spelar ingen roll hur du försöker vrida och vända på det med dina lögner.
Även om vi säger att du menade 100 gånger vad 1 btc är värd i SEK så landar du på 60 000 000 SEK cirka...
Ska du nu skylla på att du inte kunde skilja på 10x och 100x också?
Skillnaden är att du hävdar att du skrev fel flera år efteråt med facit i hand trots att du flertalet gånger har bekräftat att du syftade på dollar och gjorde flera olika inlägg som tydligt indikerar på att du syftade på dollar. Detta är en skillnad mot att hävda att man skrev fel samma dag. Eller du tycker inte det? Du är så oärlig så du borde skämmas.
Du verkar inte ha intelligensen att förstå att dina olika kommentarer alla bekräftar att du menade dollar. Eftersom du skrev 100x priset så bekräftar ju det att du faktiskt menade dollar eller ska du nu även hävda att du menade 10x och inte 100x så att du hamnar på 6 000 000 SEK istället för 60 000 000 SEK? Dina lögner är patetiska.