Citat:
Ursprungligen postat av
Leaston
Och det är din fulla rätt.
Men förstå att objektivt sett så är trovärdigheten hos "Lukas17" på Flashback, inte i paritet med tex Anthony Scaramucci och liknande erkända experter inom området.
Jag är inte så säker på att Lukas17 ens vet vem Scaramucci är, och än mindre vad han säger i frågan om Bitcoins pris om 5 år.
Haha, är det ditt svar? Vi får väl se som har rätt ifall Bitcoin blir the backbone för all världshandel, dvs. huvudvalutan. Det har du skrivit och är dokumenterat här på FB. Jag tror ju inte på det, jag tror absolut att någon form av samexistens är möjlig men jag tror inte att valutan kommer dominera all världshandel och vara the backbone.
Vad säger du då? Vad tror du Bitcoin priset ligger på om 5 år? Gör en prediction nu då, om du vill basera det på vad Scaramucci säger så är det helt OK.
Alla som inte tycker som du är inte dumma i huvudet, ledsen.
Du borde inte dumförklara folk hela tiden. Och alla rika är inte experter tror du? De kan bara hyra in någon som kan 100x gånger mer än du som kan undervisa dem. Märkligt, ändå så är deras procent allokering blygsam, undra varför.
Du har svårt att ta att alla inte tycker som du. Skrattar bäst som skrattar sist. Du har gjort ett definitivt uttalande, låt oss se om du har rätt.
Nej, jag har svårt att tro att Bitcoin kommer ligga på 500k om 5 år, det skulle förvåna mig.
Du vet, även om folk skulle ha rätt i det så är det inte samma sak som att aktivt kunna marknadstajma och med hjälp av en tradingstrategi kunna trada sig till profits ifrån 60k-500k.
Ingen kör med en offentlig portfölj, undra varför.
Varför skulle jag ha låg trovärdighet? Vad har jag haft fel om? Var är din trovärdighet?