Citat:
Ursprungligen postat av
berranisse
Det hr inlgget skrev jag 2005:
Jag fattar inte varfr man piercar eller tatuerar man sig.
Man ser en snygg ung, sexig tjej och s upptcker man att hon r tatuerad eller piercad. Snacka om att bli avtnd!
Varfr r det s hftigt att frstra sin kropp?
Jag fattar fortfarande inte varfr man frstr sin kropp med s mycket skit!
40-60 riga kvinnor med tatueringar ser ju bara patetiska och ljliga ut. Att det i dag finns vetenskapliga bevis p att tatuering innebr en kad cancerrisk, gr ju inte saken bttre.
Tyvrr blir cancerisken strre om man tar bort tatueringar, vilket gr att vi fr st ut med skrynkliga tatuerade gamla krringar.
Tredje mnet du startar fr att diskutera detta.
Ser ven att du ifrgasatt piercingar och en av vrldens snabbast vxande sport MMA.
Vi(homo sapiens sapiens) r alla samma bara lite annorlunda varandra och det har inte frndrats s lnge vi vandrat p denna jord och s kommer det frbli oavsett du vill eller inte.
Oavsett din sikt br drfr acceptans vara slutmlet fr tro det eller ej men sanningen r vad som finns kvar nr du slutat tro p ngot.
Enligt vetenskapsteorin realismen r verkligheten s nra du kan komma sanningen s se dig om, den finns dr ute.
Ber om urskt ifall jag river delar av ditt ego men vad du behver frst r att din sikt r ingenting annat n medianen av kunskap och ignorans.
Avsikten med detta meddelande r inte att vara elak p ngot vis utan ett frsk att hjlpa dig till en hlsosam anpassning i modern tid.
I all vlmening
nskar dig en trevlig midsommar