Citat:
Ursprungligen postat av
Blundetto
Nu tycker den sjuka idioten att det är minder konsekvens att skjuta en fridlyst djur under statlig sanktionerad jaktsäsong än vad det är att skjuta en människa. Nää. Är det så? Vad konstigt? Detta efter att den sjuka idioten verkar tycka att tjuvjakt på fridlysta djur är OK baserat på avstånd till det fridlysta djuret.
Jag har inte pratat om att jaga fridlysta djur så vad babblar du om.
Jag har sagt att om jägare siktar så illa som du påstår så bör all björnjakt förbjudas - samt att det självklart är mindre konsekvenser att skjuta ett djur än en människa.
Var det verkligen så svårt att förstå?
Citat:
Den sjuka idioten visar ingen som helst tendens till att tolka folk av båda könen på ett vänligt sätt då vederbörande är en sjuk idiot. Enligt den sjuka idioten har det visst fällts negativa kommentarer kring kvinnor vilket är konstigt.
För min del är könet oväsentligt, det går inte att tolka dina och trollets virriga känsloutbrott vänligt, eftersom de mycket tydligt inte är avsedda att vara det.
Ja, du och trollet attackerar kvinnor för att de är kvinnor. Det är väl inte så svårt att se det.
Citat:
Den sjuka idioten är ju inte en talesperson för alla kvinnor även om den sjuka idioten tror detta.
Jag har - till skillnad från dig och trollet - ett perspektiv som kvinna på saker som rör kvinnor som ni inte kan ha. Ni har också uppvisat stor oförmåga att förstå att ni inte kan diktera hur kvinnor upplever främmande män på isolerade platser.
Ni har så fullt upp med att känna er kränkta och sårade att ni fastnat i det.
Citat:
Att den sjuka idioten tror att många tolkar hen som en sjuk idiot har ju inget att göra med att vederbörande påstår att den sjuka idioten är en kvinna. Men den sjuka idioten tror det då hen endast har hammare och spik då det kommer till analys av mänskliga relationer. Du har en poäng. Att stämpla just dig som idiot känns helt rätt. Du är dock inte talesperson för alla kvinnor. Tugga i dig det.
Du avgör faktiskt inte om jag talesperson för kvinnor eller inte - det kan endast kvinnor göra.
Och återigen - till skillnad från dig har jag ett kvinnligt perspektiv som du saknar.
Att du tycker jag är en idiot som ställer frågor kring ditt ologiska resonemang är helt okej. Med fem vuxna barn så har jag hanterat frustration hos småbarn som inte vill förstå utan bara ha sin vilja igenom många gånger förr.
Du behöver växa upp lite helt enkelt och det är ju bra att du får spy ur dig dina frustrationer på Flashback under den resan istället för att springa på stan och hitta på jävelskap -- eller störa kvinnor i skogen.