Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Nej, jag vet.
Jag är en gammal nucka som brukar härja i skogen och jaga efter både främmande män och björnar - men alla jävla springer undan.
Jag kommer dö med ett ihoptorkat fikon, ensam, barnlös och i ett övergivet björnide, eftersom fanstyget drog när jag kom.
Du fortsätter exemplifiera varför man hellre stöter på en björn än en främmande man.
Nej, jag exemplifierar en man som är trött på folk som diskuterar i dålig tro, kör med härskartekniker, diskuterar oärligt och inte bryr sig om logik eller korrekt resonerande

.
Så män som är trötta på folk som resonerar oärligt är nu förövare som ger sig på kvinnor i skogen? Oj då, att du fantiserar mycket och inte besitter någon som helst typ av verklighetsförankring har jag förstått sedan länge, men att det är såhär illa är ändå lite förvånande...
Kanske behöver du spärras in? Du verkar inte ha några problem att falskt anklaga män för en massa hemska saker. Har du tagit din medicin idag?
OK, men jag har en fråga:
1) Du har sagt att du inte kan få barn.
2) Du kör bara med en massa känsloargument och du begriper dig inte på logik.
3) Du hatar män.
På vilket sätt vill en man ha detta? Alla dessa kännetecken är ett tecken på en kvinna med lågt värde.
Om en kvinna hatar män är hon förmodligen ful. Kör hon dessutom med känsloargument och inte kan tänka logiskt så är det ett tecken på ett lågt intellekt. Om hon dessutom inte kan få barn så är hon i mina ögon helt oduglig. Kan du ens laga mat?