2024-06-09, 16:42
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rysktysk
Tycker det är ganska oroväckande att alla vill ha AI övervakning... Kommer inte rösta på något parti efter jag gjorde valkompasset... Kan man inte rösta på Folklistan?

Tycker du att det är mindre obehagligt med att ha terrorister och gängkriminella som springer runt och mördar, skjuter och spränger på öppna gator bland folk?

Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
SD är det parti som är mest sionistvänligt, de är före KD till och med. Hur tror du de kommer göra skillnad?

Det spelar egentligen ingen som helst roll vilket parti man röstar på om man väljer de partier som sitter i riksdagen

Tror dom flesta bryr sig mer om att säkra upp samhället från kaosande muslimer än foliehatts-zionism.
Senast redigerad av fittslem 2024-06-09 kl. 16:44.
Citera
2024-06-09, 16:42
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nckl
Nu är det ingen som har sagt att väntan under asylprocessen ska flyttas hem till dig, din kropp och ditt hem är fortfarande ditt, men vem vet? Stopp min kropp kanske fungerar som motargument om förslaget om att flyktingar ska placeras i din röv i väntan på uppehållstillstånd hamnar på EUs bord, och händer det är jag beredd att hålla med dig.
Sluta projicera dina homoerotiska fantasier på mig.
Mitt folk är min förlängda familj och mitt land är mitt förlängda hem, mångkultur och massinvandring är cancer på samhällskroppen

Och sluta låtsas att asylrätten är någon jävla helig okränkbar naturlag.
Citera
2024-06-09, 16:43
Medlem
GeleZachas avatar
Röstade på Piratpartiet, dels håller jag med dem om övervakningssamhället och legalisering av cannabis, men framförallt som ett "fuck you" till de etablerade partierna
Citera
2024-06-09, 16:44
Medlem
Pruttars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Oavsett vad säger ju en hel del....även om de för M politik?
Även om de återgår till Hitlervurm? Människor som dig är mycket farliga.

Sossarna har byggt detta fina landet, så varför ändra sig? Per Albin Hansson och Olof Palme är två framstående politiker som varit med och format Sverige. Välfärden som ger oss möjlighet till gratis bibliotek, gratis skola, en sjukvård i världsklass och ett tryggt land att bo i där alla har lika möjligheter och rättigheter.
Citera
2024-06-09, 16:48
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Förtidsröstade i går på SD och kryssade Dick Erixon i personvalet till EU-parlamentet. Har sett honom på Riks och delar i stort samma åsikter och uppfattningar i dylika politiska spörsmål som honom. Ingen pompös besserwisser utan enkel och rak med målande träffsäkra beskrivningar över politiken.
Nu ska det bögas i Bryssel!
Citera
2024-06-09, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Tror dom flesta bryr sig mer om att säkra upp samhället från kaosande muslimer än foliehatts-zionism.

Det råkar ju vara sionisterna som ligger bakom. Hade SD varit äkta hade de drivit politik för att göra det lättare för folk att påverka politiskt valda. Saker som att ta bort 4% spärren, att politikers löner skall vara medlemsfinanserade mm.

De gör inte det och de låtsas bara var för "folket".

Sionismens största intäktskälla är droger, komplext att beskriva hur men om SD velat hade de även där kunna driva politik som drogproblematik försvann på ett halvår och gängen skulle få söka jobb.

SD var också det parti som hårdast drev vaccinationskrav för covid

OBS! Vem tror du äger "flashback", denna sajt vi diskuterar på
Senast redigerad av KlokOchSnygg 2024-06-09 kl. 16:51.
Citera
2024-06-09, 16:49
Medlem
Pruttars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Oavsett hur många gängskjutningar, sprägningar på ens egen bakgård och hur mycket av välfärden som försvinner på att försörja nytillkomna från mena dvs.

Komiskt då V sitter i samma båt som kommunister i EU. Det borde vara ganska enkelt att svara på frågan i en mening.

Det är inte Magdalena Andersson som begår brott. Våldet beror på nedskärningar i välfärden och att samhället blivit ojämlikt, behövs mer sociala åtgärder, jag är påläst.
Citera
2024-06-09, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
Nja - många har ju bevisligen lämnat sina gamla partier för att istället rösta på SD.

Och samma av dessa väljare som är stor majoritet f.d sossar som vill ha en stark välfärd fortsätter rösta på SD trots att SD nu satt sig i knät på liberala partier som vill förstöra välfärden. Så samma princip gäller även där. Sen kommer dessa väljare såklart byta förr eller senare igen men när man valt en flock så tar det mycket tid och rabalder innan man byter. Under den tiden är det att fortsätta rösta på sitt parti ”oavsett vad” som gäller.
Citera
2024-06-09, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Röstar man inte har man ingen rätt att klaga på politiska beslut.
Rösta på några förvalda kandidater som får rejält betalt för att förstöra Sverige.
Citera
2024-06-09, 16:51
Medlem
Nckls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
Sluta projicera dina homoerotiska fantasier på mig.
Mitt folk är min förlängda familj och mitt land är mitt förlängda hem, mångkultur och massinvandring är cancer på samhällskroppen

Och sluta låtsas att asylrätten är någon jävla helig okränkbar naturlag.
Asylrätten är tyvärr inte okränkbar, det är en anledning till att jag överhuvudtaget röstar - för att asylrätten behöver skyddas. Jag röstar även för att skydda min rätt att ha homoerotiska fantasier och dessutom leva ut min eventuella homosexualitet utan att riskera förföljelse eller våld som går ostraffat. Tack och lov lever jag i ett land där homosexualitet inte är straffbart utan skyddat från diskriminering. Förhoppningsvis kommer EU bli bättre på att värna om HBTQ+ personer som söker skydd i EU så att även andra kan uttrycka sina homoerotiska fantasier utan att riskera livet.
Citera
2024-06-09, 16:52
Bannlyst
Så här röstade pro-Palestina folket..
https://ibb.co/LxjBfPx
Citera
2024-06-09, 16:52
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttar
Sossarna har byggt detta fina landet, så varför ändra sig? Per Albin Hansson och Olof Palme är två framstående politiker som varit med och format Sverige. Välfärden som ger oss möjlighet till gratis bibliotek, gratis skola, en sjukvård i världsklass och ett tryggt land att bo i där alla har lika möjligheter och rättigheter.

Ganska gamla meriter det där. Jag kan uppskatta sossarna historia jag med....men både PA Hansson och Palme är lääääängesedan nu. Världen ser inte ut på det sättet längre och de är ganska irrelevanta som politisk måttstock år 2024.

Men men....you do what you gotta do antar jag. Själv anser jag att SD är det nya S.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in