2024-06-09, 15:36
Medlem
Vilken valvaka kommer ni följa?

Kommer följa SVTs med mycket nöje, ska bli kul att se hur den breda högern bräddar sina mandat till SVTs stora ilska som dom passivt kommer försöka hålla tillbaka.
Citera
2024-06-09, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Röstar man inte har man ingen rätt att klaga på politiska beslut.

Håller med. Röstar inte och klagar inte
Citera
2024-06-09, 15:37
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Det sista EU vill ha är lågt valdeltagande, för då gröps legitimiteten ur. Om valdeltagandet i EU var runt 10% hade unionen upplöst på grund av det inte längre har något folkligt stöd.
Om valdeltagandet hade varit 10% hade de fått lika många mandat och inte brytt sig.
Om många röstar på kalle ankapartiet åker C, L & KD ut.
Tror du inte C , L & KD vill att du ska stanna hemma då?
Citera
2024-06-09, 15:39
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Om valdeltagandet hade varit 10% hade de fått lika många mandat och inte brytt sig.
Om många röstar på kalle ankapartiet åker C, L & KD ut.
Tror du inte C , L & KD vill att du ska stanna hemma då?
Jag röstade. Vanligtvis röstar jag inte, men denna gång blev det en proteströst och en förhoppning av C och/eller L trillar ur.
Citera
2024-06-09, 15:41
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Röstat.

Hoppas att en massa små skitpartier åker ut, så vi slipper se och höra deras bjäfs.
Citera
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Därför röstar du rödbrunt? V stödjer arabisk nazism helt öppet (precis som alla andra på vänsterkanten).
Herregud, "arabisk nazism". Vem röstar man på om man vill att svagbegåvade människor som du ska fråntas rösträtt, omyndigförklaras och sättas på idiotanstalt.
Citera
Medlem
Förtidsröstade i går på SD och kryssade Dick Erixon i personvalet till EU-parlamentet. Har sett honom på Riks och delar i stort samma åsikter och uppfattningar i dylika politiska spörsmål som honom. Ingen pompös besserwisser utan enkel och rak med målande träffsäkra beskrivningar över politiken.
Citera
2024-06-09, 15:42
Avslutad
skulle lagt min röst på S men när jag såg kalla faktas snack om trollfabrik la jag min röst på SD
Citera
2024-06-09, 15:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1SHOT1KILL
Röstat.

Hoppas att en massa små skitpartier åker ut, så vi slipper se och höra deras bjäfs.
Ja, alla småpartier måste ut. Vi måste ha ett enda parti, jag älskar kommunism och fascism och jag är en vaxxad jävla svennebanan
Citera
2024-06-09, 15:43
Medlem
Röstade SD och kryssade Charlie Weimers
Citera
2024-06-09, 15:44
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfizervaxxslayer
Ja, alla småpartier måste ut. Vi måste ha ett enda parti, jag älskar kommunism och fascism och jag är en vaxxad jävla svennebanan

Tror ditt problem snarare handlar om att dina föräldrar är syskon.
Citera
2024-06-09, 15:45
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfizervaxxslayer
Vi talar om centern, liberalerna och kristdemokraterna.
Vad har dessa uppblåsta egon att göra i europaparlamentet, rösta för att Bill Gates ska pippa oss i röven?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in