Då är rösten inlagd och för min egen del var valet lätt, Charlie Weimers stod högst upp på listan så jag slapp kryssa.
Men Ni andra som röstade, var ert val enkelt, hoppas och tror ni att rösten gör skillnad?
Jag vill i alla fall tro att det är vår skylldighet att rösta för annars är man inte riktigt kvalificierad att höja rösten vid debatt.
Att den man tycker bäst om står överst på listan gör inte att man ska avstå att kryssa då någon under kan gå om med tillräckligt många kryss. Så vi röstade lika med skillnaden att CW fick mitt kryss. En skicklig politiker som är ordentligt påläst och med sund värdegrund. Skulle iofs helst velat kryssa Peter Lundgren men han har ju SD slängt på soptippen. Det är dags att de tar in honom igen i värmen. EU:s skickligaste politiker inom transport som blivit prisad för sitt arbete.
Det går ju inte att visa valu innan lokalerna stänger vid nio.
Varför skulle inte det gå? Det är ju inte från själva valet utan vad folk säger till en som frågar utanför. Det har dock visat sig vara opålitligt då det inte tar hänsyn till de som förtidsröstar.