2024-06-09, 16:55
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttar
Sossarna har byggt detta fina landet, så varför ändra sig? Per Albin Hansson och Olof Palme är två framstående politiker som varit med och format Sverige. Välfärden som ger oss möjlighet till gratis bibliotek, gratis skola, en sjukvård i världsklass och ett tryggt land att bo i där alla har lika möjligheter och rättigheter.

Att dom har byggt det betyder inte att dom kan förvalta det. Tiderna har förändrats och det vara väldigt länge sedan Per Albin Hansson satt vid rodret. Långt innan internet, digitalisering osv.
Citera
2024-06-09, 16:57
Avslutad
Röstade Charlie Weimers, han känns som en relativt jordnära kille... för att vara politiker.

När jag kom till vallokalen så var det rätt mycket folk, men alla var valarbetare. Säkert 6-7 stycken, ingen annan väljare där. Dom stod och snackade vid ingången, sen i själva lokalen var det ytterligare 2 stycken som tog emot kuverten och kryssade av längden.

Jag kikade när han bläddrade igenom längden, det var inte många rader som var kryssade.
Citera
2024-06-09, 16:58
Medlem
Studsbolls avatar
Röstade SD, kryss på Dick. Det minst dåliga alternativet. Tror inte kryssadet kommer påverka något, men det är trevligt att visa sin åsikt så långt det går.
Citera
2024-06-09, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Tycker du att det är mindre obehagligt med att ha terrorister och gängkriminella som springer runt och mördar, skjuter och spränger på öppna gator bland folk?

Tror dom flesta bryr sig mer om att säkra upp samhället från kaosande muslimer än foliehatts-zionism.

Det är inte mitt fel att det är så, varför ska jag behöva ge upp min frihet? Kolla Kina hur deras övervakning fungerar med poäng osv. Inget jag vill ha i Sverige.
Skit i övervakningen och deportera mördare och terrorister istället.
Citera
2024-06-09, 16:59
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttar
Sossarna har byggt detta fina landet, så varför ändra sig? Per Albin Hansson och Olof Palme är två framstående politiker som varit med och format Sverige. Välfärden som ger oss möjlighet till gratis bibliotek, gratis skola, en sjukvård i världsklass och ett tryggt land att bo i där alla har lika möjligheter och rättigheter.

Olof Palme såg ju till att Sverige påbörjade mångkulturaliseringen. Det är ju att forma Sverige, men inte i en bra riktning.
Citera
2024-06-09, 16:59
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nckl
Asylrätten är tyvärr inte okränkbar, det är en anledning till att jag överhuvudtaget röstar - för att asylrätten behöver skyddas. Jag röstar även för att skydda min rätt att ha homoerotiska fantasier och dessutom leva ut min eventuella homosexualitet utan att riskera förföljelse eller våld som går ostraffat. Tack och lov lever jag i ett land där homosexualitet inte är straffbart utan skyddat från diskriminering. Förhoppningsvis kommer EU bli bättre på att värna om HBTQ+ personer som söker skydd i EU så att även andra kan uttrycka sina homoerotiska fantasier utan att riskera livet.
Haha så jävla dum i huvudet, ska du stå där med ditt bögstånd i givakt för att kontrollera om 1 miljon negrar och araber som väller över gränsen talar sanning när de säger att de är förföljda för att de är homofiler?

Förövrigt inte på något sätt vår skyldighet att offra vårt folk, vår ras, vårt land eller världsdel för att rädda alla de som det är synd om i 3dje världen, bögar eller ej.

De flyktingströmmar vi sett fram tills nu är ingenting mot de miljoner som kommer storma mot Europa i framtiden. Ta en titt på befolkningsökningen i Afrika. Vet du ens hur många människor det bor bara i Nigeria? Pissliberal
Senast redigerad av HLundborg 2024-06-09 kl. 17:15.
Citera
2024-06-09, 17:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulan
Så här röstade pro-Palestina folket..
https://ibb.co/LxjBfPx

Fy fan helt Sinnesjukt..
Citera
2024-06-09, 17:01
Medlem
Nu kör vi enda in i kaklet Sverige! nu ska vi visa svinen vart vi står och att vi inte tar någon skit. Vi har blivit knivhuggna och attackerade av islamister och andra motståndare för att vi har "fel" åsikter. Nu ska dom få tillbaka med schyssta medel till skillnad från vad dom kommer med
Citera
2024-06-09, 17:02
Medlem
Just kommit tillbaka från att rösta. Det var väldigt få där vid denna tidpunkt. Röstade såklart på Miljöpartiet, den enda parti som bryr sig om att försöka stoppa den kommande katastrofen. Passade på att knöla ned SD och MED lappar i fickan så att dessa nazister inte kan få några röster.

Skojar bara. Kryssade Maria Rosander endast p.g.a drevet. Weimers kommer in oavsett eftersom han är förstanamn.
Citera
2024-06-09, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulan
Så här röstade pro-Palestina folket..
https://ibb.co/LxjBfPx

"C för [att] jag är agronom". Denna måste vara ett skämt, eller? Om det inte är en 'agronom' som har studerat det utan att någonsin lämnat Universitetet efter det.
Citera
2024-06-09, 17:05
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rysktysk
Det är inte mitt fel att det är så, varför ska jag behöva ge upp min frihet? Kolla Kina hur deras övervakning fungerar med poäng osv. Inget jag vill ha i Sverige.
Skit i övervakningen och deportera mördare och terrorister istället.

Jag förstår vad du menar, men en förutsättning för att kunna deportera skiten är väl att först kunna identifiera dem?

Hade vi inte haft övervakning så hade aldrig terroristen i Stockholm 2017 åkt fast.
Citera
2024-06-09, 17:06
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Under den tiden är det att fortsätta rösta på sitt parti ”oavsett vad” som gäller.

Aldrig förstått varför folk är sådana. Jag förstår kvinnor som stannar hos kvinnomisshandlare bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in