Citat:
Ursprungligen postat av
Nckl
Asylrätten är tyvärr inte okränkbar, det är en anledning till att jag överhuvudtaget röstar - för att asylrätten behöver skyddas. Jag röstar även för att skydda min rätt att ha homoerotiska fantasier och dessutom leva ut min eventuella homosexualitet utan att riskera förföljelse eller våld som går ostraffat. Tack och lov lever jag i ett land där homosexualitet inte är straffbart utan skyddat från diskriminering. Förhoppningsvis kommer EU bli bättre på att värna om HBTQ+ personer som söker skydd i EU så att även andra kan uttrycka sina homoerotiska fantasier utan att riskera livet.
Haha så jävla dum i huvudet, ska du stå där med ditt bögstånd i givakt för att kontrollera om 1 miljon negrar och araber som väller över gränsen talar sanning när de säger att de är förföljda för att de är homofiler?
Förövrigt inte på något sätt vår skyldighet att offra vårt folk, vår ras, vårt land eller världsdel för att rädda alla de som det är synd om i 3dje världen, bögar eller ej.
De flyktingströmmar vi sett fram tills nu är ingenting mot de miljoner som kommer storma mot Europa i framtiden. Ta en titt på befolkningsökningen i Afrika. Vet du ens hur många människor det bor bara i Nigeria? Pissliberal