2024-05-18, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Framåtvänd vagn med en halvårsgammal bebis iklädd shorts och strumpor. Inget solskydd.
Bebis får sen komma upp och äta klämmis medans Hanna dricker saft, ingen solhatt på bebisen.
Aja, Lars kommer iaf snart vara Sveriges brunaste/rödaste bebis.
Vården kommer ha koll på eventuella blåsor och brännskador när dom kommer hem så det är lugnt!
Citera
2024-05-18, 16:46
Medlem
Visst bokade de hotell istället för att bo i lägenheten eller hur var det? Minns nån varför?
Citera
2024-05-18, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Visst bokade de hotell istället för att bo i lägenheten eller hur var det? Minns nån varför?

Det var väl bara några nätter? Typ när H fyller år då alla inte skulle få plats i lägenheten. Antar att fler i familjen åker ner då
Citera
2024-05-18, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Det var väl bara några nätter? Typ när H fyller år då alla inte skulle få plats i lägenheten. Antar att fler i familjen åker ner då

Hon fyller inte år på den här resan!
Citera
2024-05-18, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkisen65
Hon fyller inte år på den här resan!

Då har jag ingen aning, känns ju sjukt onödigt om de bokat hotell när de har ett boende där nere redan😅
Citera
2024-05-18, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Jag tror det skulle bli så trångt i lägenheten och så var det en "födelsedagspresent" till sig själv.
Citera
2024-05-18, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Vården kommer ha koll på eventuella blåsor och brännskador när dom kommer hem så det är lugnt!

Hahahahahaha

Fan hon missar så mycket enkel gratis content man inte vill veta i efterhand. Typ hur gick flygningen, hur ser hotellrummet ut, dagens planer osv.
Citera
2024-05-18, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Jag tror det skulle bli så trångt i lägenheten och så var det en "födelsedagspresent" till sig själv.

Jag är helt säker på att hon kallade det en födelsedagspresent till sig själv. Men det har hon redan gjort med flera saker som hon köpt, glömt vilka. Så hennes presenter till sig själv är nog uppe i ganska mycket pengar nu 😅 men ja varför inte.
Citera
2024-05-18, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Jag är helt säker på att hon kallade det en födelsedagspresent till sig själv. Men det har hon redan gjort med flera saker som hon köpt, glömt vilka. Så hennes presenter till sig själv är nog uppe i ganska mycket pengar nu 😅 men ja varför inte.

Den berömda lampan var väl en present till henne själv! 😝
Citera
2024-05-18, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn

Hon fyller ju år i slutet av Juli?
Men bra, då ska jag redan nu köpa julklappar till mig själv..
Citera
2024-05-18, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor
Hahahahahaha

Fan hon missar så mycket enkel gratis content man inte vill veta i efterhand. Typ hur gick flygningen, hur ser hotellrummet ut, dagens planer osv.

Dagens plan var väl att bara bränna Lars ordentligt och "bara vara i nuet" dvs inte film eller fota något som folk vill se.

Man får hoppas Lars skavsår i röven läkt sen den där meningslösa 12,5 timmars resan för att köpa the kamera som skulle filma exakt allt 😂
Citera
2024-05-18, 18:51
Medlem
Älskar att SL lägger ut samarbete med uv kläder och solglasögon för de allra minsta medans Hanna bara köttar med shorts och t-shirt utan tanke på vare sig solskydd eller solhatt till Larsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in