2024-05-18, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor
Hahahahahaha

Fan hon missar så mycket enkel gratis content man inte vill veta i efterhand. Typ hur gick flygningen, hur ser hotellrummet ut, dagens planer osv.

Eller hur! Jag tror verkligen hon vantrivs numera i den rollen, det funkar bara inte för henne längre. Det hade varit SÅ enkelt med de små uppdateringarna, istället för att köpa nån kamera och vlogga på youtube (vilket är mycket jobbigare och känns dessutom som ett utdöende format).
Citera
2024-05-18, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkisen65
Den berömda lampan var väl en present till henne själv! 😝

Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hon fyller ju år i slutet av Juli?
Men bra, då ska jag redan nu köpa julklappar till mig själv..

Just ja, lampan! Men jag tror faktiskt det var mer än så.

Gör så FruKrokodil, och God Jul 😂 ingen aning när H fyller år faktiskt. Men med två presenter minst flera månader i förväg ska det bli roligt att se vad som händer när hon faktiskt fyller år. Blir det 30? Tycker folk skriver hon är snart 30.
Citera
2024-05-18, 20:10
Medlem
Citat:
Älskar att SL lägger ut samarbete med uv kläder och solglasögon för de allra minsta medans Hanna bara köttar med shorts och t-shirt utan tanke på vare sig solskydd eller solhatt till Larsa.

Tänkte också på det. Alltså folk sa ju till henne det där om solkräm, kläder etc och ändå gör hon tvärtom. Why liksom? Vill hon att L ska bli dålig? Det krävs inte mycket för en sån liten ska bli dålig av värme heller. De svettas ju dåligt de små.

Undrar hur H tänkte med sin klädsel till lunchen också.. visst att det är semester men det där var inte fint.
Citera
2024-05-18, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Tänkte också på det. Alltså folk sa ju till henne det där om solkräm, kläder etc och ändå gör hon tvärtom. Why liksom? Vill hon att L ska bli dålig? Det krävs inte mycket för en sån liten ska bli dålig av värme heller. De svettas ju dåligt de små.

Undrar hur H tänkte med sin klädsel till lunchen också.. visst att det är semester men det där var inte fint.

De har garanterat med sig sitt EU kort från FK om Larsa blir sjuk där nere.
Vad de nu ska med det till 😂

Nej jag vet inte vart de äter lunch men gissar att det är på lokala pizzerian med tanke på klädseln, och det är egentligen inte viktigt men gör man en sak av det så.
Citera
2024-05-18, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Just ja, lampan! Men jag tror faktiskt det var mer än så.

Gör så FruKrokodil, och God Jul 😂 ingen aning när H fyller år faktiskt. Men med två presenter minst flera månader i förväg ska det bli roligt att se vad som händer när hon faktiskt fyller år. Blir det 30? Tycker folk skriver hon är snart 30.

Hon fyller 27/7. Så hon tog ut födelsedagen typ ett halvår innan.
Gissar att det inte blir någon storslagen 30 års fest- vilket är helt okej, jag orkar inte heller fira att jag blir äldre men men..
Citera
2024-05-18, 21:18
Medlem
Citat:
De har garanterat med sig sitt EU kort från FK om Larsa blir sjuk där nere.
Vad de nu ska med det till 😂

Nej jag vet inte vart de äter lunch men gissar att det är på lokala pizzerian med tanke på klädseln, och det är egentligen inte viktigt men gör man en sak av det så.

Jag är väl för gammal och konservativ. Tycker inte man sätter sig och äter halvnaken.
Citera
2024-05-18, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Visst bokade de hotell istället för att bo i lägenheten eller hur var det? Minns nån varför?

Om jag minns rätt skyllde H på att det skulle bli trångt/de ville lyxa till det så hon fyller 30.

Men hur trångt kan det bli, tror bara det är mamman och ev hennes pojkvän som åkt ner..
Citera
2024-05-18, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atlas21
Om jag minns rätt skyllde H på att det skulle bli trångt/de ville lyxa till det så hon fyller 30.

Men hur trångt kan det bli, tror bara det är mamman och ev hennes pojkvän som åkt ner..

Fast hon fyller ju 30 den 27 juli 😂😂
Det är ju för fasen den 18:de maj just nu? Eller lever jag i en parallell verklighet??
Citera
2024-05-19, 02:28
Medlem
Citat:
Fast hon fyller ju 30 den 27 juli 😂😂
Det är ju för fasen den 18:de maj just nu? Eller lever jag i en parallell verklighet??

Jag minns det också! Trodde verkligen hon skulle fylla ganska nära inpå när hon skrev så hahaha
Citera
2024-05-19, 07:38
Medlem
”Svårt att hinna vlogga och filma stories och njuta och ta hand om ett barn” säger Hanna. Snark. Hon tittar säkert på sin telefon hela tiden ändå, bara ta en bild i stunden, hur svårt kan det va? Men visst hon har ju svårt med det hemma också så varför skulle hon reda ut det nu. Sen deras frukost alltså vad är det där för nåt😂😂😂 den kunde du hoppat över att fota Hanna🤯. Hon har verkligen ingen känsla för vad som är ”instagram-friendly” och inte.
Citera
2024-05-19, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekelek
”Svårt att hinna vlogga och filma stories och njuta och ta hand om ett barn” säger Hanna. Snark. Hon tittar säkert på sin telefon hela tiden ändå, bara ta en bild i stunden, hur svårt kan det va? Men visst hon har ju svårt med det hemma också så varför skulle hon reda ut det nu. Sen deras frukost alltså vad är det där för nåt😂😂😂 den kunde du hoppat över att fota Hanna🤯. Hon har verkligen ingen känsla för vad som är ”instagram-friendly” och inte.

Hahaha ja frukosten med 99% tråkigt bröd?

Och storyn "är det jobbigt med ljuset lars" ja ungen har ju inte sett dagsljus på 7 månader så hennes ögon är väl inte vana
Citera
2024-05-19, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekelek
Nä men fy det var nog den brunaste frukosten jag sett? Hade dom inte bokat en svit för att "unna sig" pga Hannas 30 års dag? På vilket vandrarhem då undrar jag?
😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in