Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-01, 10:03
Medlem
Ska Hanna sitta på en gala på julafton eller hemma i SS? Tänker på klänningen hon köpt. Eller ska hon städa i den? Eller hinner hon köpa flera outfits?
Citera
2025-11-01, 10:07
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Ska Hanna sitta på en gala på julafton eller hemma i SS? Tänker på klänningen hon köpt. Eller ska hon städa i den? Eller hinner hon köpa flera outfits?
Den är nog till för att ta bilder och lägga ut. Eller så hinner hon prova den, skicka tillbaka och beställa 14 klänningar till.

Jag gillar att "klä upp mig" men anpassar mig mer efter bekvämt fint än glittrande just på julafton.

Denna klänning var fin men passar bättre till en glammig nyårsfest.

För MIG är klädseln även förknippat med vad man kan ha på fötterna - dvs inte strumpor eller tofflor. Så denna klänning skulle jag ha inomhus på tex restaurang med svarta sandaletter typ.
Citera
2025-11-01, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen

Hon är ju helt otrolig som beställer en klänning till sig själv för 1300 kr som ingen kommer se. Det är typ tio besök på Leos (ska börja räkna allt i den valutan nu). Det var väl förra året hon köpte den gröna glittriga mardrömmen men jag tror hon hade sin gamla röda blus på sig istället? Nån minns säkert bättre. Tror dessutom hon köpte fler förra året med tanke på att ha någon på nyår. Hon hinner garanterat köpa fler. Men jag tyckte faktiskt klänningen var fin, jag kan tänka mig att ha den men alldeles för dyr för min plånbok.
Citera
2025-11-01, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Hon är ju helt otrolig som beställer en klänning till sig själv för 1300 kr som ingen kommer se. Det är typ tio besök på Leos (ska börja räkna allt i den valutan nu). Det var väl förra året hon köpte den gröna glittriga mardrömmen men jag tror hon hade sin gamla röda blus på sig istället? Nån minns säkert bättre. Tror dessutom hon köpte fler förra året med tanke på att ha någon på nyår. Hon hinner garanterat köpa fler. Men jag tyckte faktiskt klänningen var fin, jag kan tänka mig att ha den men alldeles för dyr för min plånbok.
Håller med dig! Säg då istället att du inte vill till Leos, då får vi bättre förståelse, för att Hanna vill köpa kläder och saker till hemmet. Hon har sån bra lön så det borde räcka till både och
Citera
2025-11-01, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Inte en chans
Varför tror du inte det? Följare kan ha tipsat henne osv. Allt kommer inte härifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
”Säkert”. Planering? Snälla sluta
Snälla, sluta själv. Ja, det finns hans mamma som kan ha tipsat osv. Eller följare. De vet nog om saker. Men visst hacka på det med. Och om du på allvar tror det.
Senast redigerad av Abrakadabra77 2025-11-01 kl. 12:05.
Citera
2025-11-01, 11:25
Medlem
Kommentaren om följare är kvar. Hon bryr sig nog inte om sin YouTube-kanal.
Citera
2025-11-01, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
Nu är jag kanske lite elak men stackars barn som får fotas sittandes på en grav frekvent. Att hon har förlorat ett barn är hemskt men att fortsätta göra content av sitt döda barn och använda sitt levande barn som en rekvisita är för mig heeelt fucked up. Det finns ingen integritet eller privat sorgprocess här utan allt handlar om att få sympatier från okända människor i syfte att öks följare. Du Hanna borde skämmas för det är så trashigt
Och mer blir det. Idag alla helgons dag så då blir det säkert foton.
Citera
2025-11-01, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Den gröna glittriga klänningen hon köpte förra året var ju ganska lik den här men den var längre. Hon visade den på när hon hade fått hem den men sedan hade hon något annat på sig på både jul och nyår och i somras lade hon upp den på Vinted! Jag gissar att det kommer bli samma sak med den här klänningen! 😝
Citera
2025-11-01, 12:32
Medlem
Bobhallonsafts avatar
HT ska hoppa på tåget med att smaka de "virala bakelserna" och filma när dom äter (fy fan vad tragisk trend när man tänker efter). Tåget gick för flera veckor sen men bra att hon spenderar mer pengar som kanske kunde gått till Leo-besök istället.

Som nån sa - nu kan man räkna hur många Leo-besök som aldrig blir av på det hon spenderar helt i onödan 😂
Citera
2025-11-01, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
HT ska hoppa på tåget med att smaka de "virala bakelserna" och filma när dom äter (fy fan vad tragisk trend när man tänker efter). Tåget gick för flera veckor sen men bra att hon spenderar mer pengar som kanske kunde gått till Leo-besök istället.

Som nån sa - nu kan man räkna hur många Leo-besök som aldrig blir av på det hon spenderar helt i onödan 😂
När man är influencer och har ett företag, då borde man kunna dra av i deklarationen för det mesta man gör då det ju kan bli content. Dessa bakelser är väl ett sådant exempel!
Citera
2025-11-01, 14:05
Medlem
Men nej fy, ingen vill se henne smaska i sig de där bakelserna med sina miner. Och om hon nu är så kåt på att få i sig de där, varför gör hon det inte samma dag hon köpt dem? Varför vänta tills man kommer hem??
Citera
2025-11-01, 14:30
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Men nej fy, ingen vill se henne smaska i sig de där bakelserna med sina miner. Och om hon nu är så kåt på att få i sig de där, varför gör hon det inte samma dag hon köpt dem? Varför vänta tills man kommer hem??

De där minerna är anledningen till att jag definitivt inte kommer titta på den videon..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in