2024-06-10, 21:26
Medlem
Surprise att Hanna inte vet skillnad på ersättning och välling... "Välling mättar mer har jag hört".... De ska alltså ge Lars en portion gröt sen en flytande portion gröt. Näringsrikt!
Citera
2024-06-10, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det var exakt det beteendet som fick mig att ruttna ur på Fanni, hon tiggde följare och likes konstant genom att lägga upp typ en gråtbild och sen en text med "gilla inlägget om du inte tycker om missfall" etc.

Nu gjorde Fanni det enda rätta genom att sjukskriva sig från internet och kanske Hanna ska göra samma sak då nivån inte blir högre utan bara lägre för varje dag som går.
Så man gillar missfall om man inte gillade inlägget? Låter helt sjukt, som kedjebrev när man var liten.
Om HT fortsätter så kommer väl de följare hon har att tröttna…
Citera
2024-06-10, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekelek
Håller med. Hanna måste vara så osäker som tigger och tjatar och frågar följare vad de vill ha. Bestäm själv och håll tyst om det. Så skönt det hade varit om hon bara fattat ett självständigt beslut utan massa bortförklaringar och tiggeri.
Ja, det känns så desperat.
Citera
2024-06-10, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Så man gillar missfall om man inte gillade inlägget? Låter helt sjukt, som kedjebrev när man var liten.
Om HT fortsätter så kommer väl de följare hon har att tröttna…

Ja det var exakt så Fanni körde hela 2022-23. Ifrågasatte faktiskt nån gång och fick många hundra likes på den kommentaren så uppenbarligen höll fler med mig.

Det var liksom "skicka ett hjärta om du vill att jag ska bli gravid" etc etc..
Citera
2024-06-10, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Jag fattar vad hon menar. Jeans gör ju mer ont mellan benen eftersom de är hårdare där än tex mjukare byxor eller kjolar. Men ja, att hon fått vänta på vård i månader är ju bara bullshit. Man får efterkontroller från MVC. Och ser allt inte bra ut då får man tid igen eller någon annan stans. Inga konstigheter. Men tackar man nej till de kontroller som görs för att man typ… vill ta en annan väg? Ja, då får man skylla sig själv. Helt otroligt hur man vill vara så speciell att man inte ens tar emot den vård man ges.

Hon tackade ju som sagt nej till MVC efterbesöket för mamman men släpade sig ändå dit för att tjattra om några obefintliga prickar Lars hade. Sen hade hon en tid till som hon hypade upp för att sen inte nämna mer, troligen för att "vården" sa att hon inte har några problem.

Sen har det varit en evighetssaga som bara dyker upp när hon har content-torka.
Citera
2024-06-10, 22:43
Medlem
Citat:
Jag fattar vad hon menar. Jeans gör ju mer ont mellan benen eftersom de är hårdare där än tex mjukare byxor eller kjolar. Men ja, att hon fått vänta på vård i månader är ju bara bullshit. Man får efterkontroller från MVC. Och ser allt inte bra ut då får man tid igen eller någon annan stans. Inga konstigheter. Men tackar man nej till de kontroller som görs för att man typ… vill ta en annan väg? Ja, då får man skylla sig själv. Helt otroligt hur man vill vara så speciell att man inte ens tar emot den vård man ges.

Hon har ju gått på dom vanliga kontrollerna och blivit remitterad vidare. Så nej det är inte alls ovanligt att få vänta upp mot ett år.
Citera
2024-06-10, 22:43
Medlem
Fascinerande ändå att så många känner att dom behöver kommentera och svara under Hannas sovfejk bild vilken typ av bilder dom giller bäst. Att man ens bemödar sig med att kommentera något så platt och tråkigt?!!
Citera
2024-06-10, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Fascinerande ändå att så många känner att dom behöver kommentera och svara under Hannas sovfejk bild vilken typ av bilder dom giller bäst. Att man ens bemödar sig med att kommentera något så platt och tråkigt?!!

Vissa människor är väldigt ensamma och känner sig "sedda" när de skriver på IG. Som om någon verkligen skulle bry sig om de satte potatis i helgen etc.
Vad jag har sett så är många av Hannas följare äldre kvinnor som inte vuxit upp med internet. De tror liksom att alla frågor som ställes är personliga, de förstår inte att det bara är en influensers sätt att få liv i sitt eget konto.
Citera
2024-06-10, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeX12
Hon har ju gått på dom vanliga kontrollerna och blivit remitterad vidare. Så nej det är inte alls ovanligt att få vänta upp mot ett år.

Som jag förstått det har hon inte gått på de vanliga kontrollerna? Utan tackat nej till dem och sökt vård i efterhand. Men rätta mig någon om jag har fel.
Citera
2024-06-10, 23:06
Medlem
Citat:
Som jag förstått det har hon inte gått på de vanliga kontrollerna? Utan tackat nej till dem och sökt vård i efterhand. Men rätta mig någon om jag har fel.
Jo så var det. Hon hade mens på efterkontrollen och ville inte att BM skulle kolla henne
Citera
2024-06-10, 23:06
Medlem
Citat:

Nä jag minns samma. Trots en del klagande tiden före efterkontrollen så hade "skadan" mirakulöst försvunnit och hon tackade nej till att bli undersökt. Men några veckor/nån månad senare så var skadan åter med besked och hon behövde bedövningssalva för att ha jeans. Sen skickade hon väl en egenremiss. Så inte har hon väntat så överdrivet länge.
Citera
2024-06-10, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skhj
Nä jag minns samma. Trots en del klagande tiden före efterkontrollen så hade "skadan" mirakulöst försvunnit och hon tackade nej till att bli undersökt. Men några veckor/nån månad senare så var skadan åter med besked och hon behövde bedövningssalva för att ha jeans. Sen skickade hon väl en egenremiss. Så inte har hon väntat så överdrivet länge.

Ja så var det, hon tackade nej till att undersökas på efterkontrollen pga oklar anledning. Sen så fick hon en egen tid som hon hypade upp och sen inte skrev ett skit om. Sen gick allt över för att sen blossa upp igen då hon inte har annat content.

Att vi ens vet detta är helt sinnesjukt för detta är fan inget som främlingar behöver veta om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in