2024-05-16, 22:55
Medlem
Mellanmjölk är inte standardmjölk utspätt med vatten. Han tror han är ekonomiskt smart, när det egentligen handlar om att han har missförstått väldigt enkla saker.
Citera
2024-05-16, 22:59
Medlem
Jag får inte ihop det, han kan omöjligt vara särskilt snål om han bara sparat ihop 19 mkr med en årsinkomst på 2 mkr?
Citera
2024-05-16, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enormienstorm
Jag får inte ihop det, han kan omöjligt vara särskilt snål om han bara sparat ihop 19 mkr med en årsinkomst på 2 mkr?

Finns ju ingen källa på 19 miljoner kr i trådstarten heller...
Citera
2024-05-16, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargman
Vilka minnen får barnen ha med sig?

Minnen av en nedskiten och ospolad toalett.
Citera
2024-05-16, 23:10
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enormienstorm

Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Finns ju ingen källa på 19 miljoner kr i trådstarten heller...

https://www.di.se/nyheter/gunther-ma...asta-spartips/

Krävs dock prenumeration.
Citera
2024-05-16, 23:30
Medlem
IdunLos avatar
Man kan säkert få en del bra spartips, förutom de mest extrema, men det är lite osmakligt att kokettera med en sådan livsstil när det finns människor som lever så av nödtvång, t.ex. fattigpensionärer som drömmer om sådant Mårder kan köpa när han vill.
Citera
2024-05-16, 23:31
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Psykisk sjukdom, inget mer, inget mindre.
Citera
2024-05-16, 23:39
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Han har ett bättre ekologiskt fotavtryck än många andra här. Han lär sina barn att det är viktigt med sparsamhet. Tänk om majoriteten av västvärlden levde som han, då hade världen blivit en bättre plats!

Hans familj lider nog deluxe av att de drar in på värmen, toalettspolningar, och riktig mat. Jag hade velat plocka fram snaran och avsluta det hela om jag växte upp i en sådan miljö. Han verkar vara en person som är totalt omedveten om sitt kommande möte med liemannen, som han intalat sig själv "bara inträffar för andra människor"
Citera
2024-05-17, 00:03
Medlem
Han gillar utförsåkning; snowboard, slalom och telemark - undrar var han gör det utan att betala. Eller han kanske har råd då barnen mest får gröt till frukost; en gång fick de köpa smaksatt yoghurt på Lidl. De nästan grät av glädje, sa han. Vilken typ.
Citera
2024-05-17, 00:11
Medlem
EpicUsernames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Han måste vara psykiskt sjuk.
Antingen det eller så trollar han för uppmärksamhet.

Wtf är det för fel på folk alltså.

Citat:
Ursprungligen postat av Chipmonk
Han gillar utförsåkning; snowboard, slalom och telemark - undrar var han gör det utan att betala. Eller han kanske har råd då barnen mest får gröt till frukost; en gång fick de köpa smaksatt yoghurt på Lidl. De nästan grät av glädje, sa han. Vilken typ.
Borde klassas som barnmisshandel om vi ska vara ärliga.

Livet är för kort så unna er något gött. Vi vet inte vad morgondagen bringar, om det ens finns någon morgondag. Ett krig kan bryta ut, sjukdom, naturkatastrof, en trafikolycka o.s.v.
Senast redigerad av EpicUsername 2024-05-17 kl. 00:15.
Citera
2024-05-17, 00:14
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag skulle hellre ha 18 än 19 miljoner och låta bli att skämma ut mig med att äta folks rester i deras matlådor. Han framstår ju som en diagnos hela han. Ett freak.
Det är väl sannolikt inte långt från sanningen. Sådana här figurer brukar finnas på spektrumet och Gunther är nog inget undantag.
Citera
2024-05-17, 01:12
Avstängd
Pungsvings avatar
Det är jobbigt att ha en sådan bredvid sig i lunchrummet. Han bara stirrar maniskt på mackan man äter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in